ta jest, żyletką po tyłku się skrobie ale mercem jeździfabek pisze:i co? ile zaoszczedzisz na tankowaniu? ile kosztuja 4 wtryskiwacze cdi?kwiatekzipp pisze:No dobra, ale Mam Miecza 220 CDI 143 KM bodajze, to moge jezdzic na bio jak bym mieszal pol na pol z ON ???
BIO DIESEL
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E220D'97 ELEGANCE
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 sie 2010, o 22:05
- Lokalizacja: Lipno
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 sie 2010, o 22:05
- Lokalizacja: Lipno
A w moim budyniu 143 KM mam wlepkę na klapce informującą że obok ON mogę lać PME.
PME=Pflanzenolmethylester, czyli ester metylowy oleju roślinnego.
Też nie mogę i powinienem nie spać nocami obawiając się o wtryski, listwy :shock: itp ????
PS. Prawda jest taka że jeżdżąc na bioszuwaksie (tak to nazywam) po mieście auto pali z 10 proc więcej niż na dieslu i dla mnie żadna to oszczędność. Leję bio ale b. rzadko, natomiast ON leję z każdej stacji paliw jaką mam po drodzę i śmieszą mnie te wywody że tylko z BP,Statoil,orlen itp. I tak już 6 sezon na taxi 210-tką , auto z 600 tyś km ma i jeździ jak tralala. Pozdrawiam.
PME=Pflanzenolmethylester, czyli ester metylowy oleju roślinnego.
Też nie mogę i powinienem nie spać nocami obawiając się o wtryski, listwy :shock: itp ????
PS. Prawda jest taka że jeżdżąc na bioszuwaksie (tak to nazywam) po mieście auto pali z 10 proc więcej niż na dieslu i dla mnie żadna to oszczędność. Leję bio ale b. rzadko, natomiast ON leję z każdej stacji paliw jaką mam po drodzę i śmieszą mnie te wywody że tylko z BP,Statoil,orlen itp. I tak już 6 sezon na taxi 210-tką , auto z 600 tyś km ma i jeździ jak tralala. Pozdrawiam.
Licencjonowany taksiaarz z Wawy od 12 lat jeżdżący tylko mercami.
E 220 cdi kombi 2002 budyń
wdb2102061x092802
E 220 cdi kombi 2002 budyń
wdb2102061x092802
znajomy zajechal E300 bez turbo lejac bioszajs. pompa skorodowala od srodka, szkoda ze wam zdjec nie porobilem, ale z pompy mechanik wyciagnal cos na styl mulu z bagna. wtryski byly czyszczone, 2/6 byly zakitowane. do tej pory silnik kuleje, pali sie EDC od czasu do czasu. poki co szukamy powietrza lewego.
Nie dawno kupiłem Mazdę 6 z 2 litrowym silnikiem diesla 136 KM. Auto przywiozłem z Litwy, tam też zatankowałem na full. Paliwo na Litwie mają świetne, auto ładnie się zbierało.Po wyjeżdzeniu połowy zbiornika, zatankowałem zwykłego diesla na Statoil. Auto nagle jakoś osłabło, nie ma odejścia.Zrobiłem 300km i przez pomyłkę dolałem dziś 20l bioestra :-x .to paliwo wg. mnie jest kompletnie nic nie warte, auto jest słabe ,wyrażny spadek mocy, zapachu frytek specjalnie czuje, bo miałem w zbiorniku 40 l zwykłego diesla.Mam tylko nadzieję,ze jakiegoś wielkiego kuku autu nie zrobiłem zalewając ten ekoszajs.Nigdy więcej tego paliwa.
Jak bym zatankował benzyny zamiast ropy też bym narzekał że szajs (no może nie najlepszy przykład, ale...). Jak samochód ma jeździć na ropie i tylko na niej, to proszę nie mówcie, że lejąc BIO straciliście moc i jest to szajs. Ropa to nie BIO. Nie rozumiem, jak ktoś się dziwi, że coś nie tak, jak leje paliwo do samochodu, który na nim zwyczajnie nie jeździ, bo nie jest do niego przystosowany. Wg. mnie BIO to jest alternatywa dla tych, którzy mogą na nim jeździć i właściciele samochodów przystosowanych do tego typu paliwa mogą jedynie obiektywnie powiedzieć szajs czy nie.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
- Lokalizacja: anglia
Ja śmigam na taxi po wawie.Z vinu wynika , że mogę jeździć na bio.
Najlepsze w tym, że spotkałem na stacji taxi co bio wlewało i tak jak ja, silnik 2.2cdi (jego ten o mniejszej mocy)przystosowane do bio.
Powiedział, że jak kopcił tak przestał na bio(totalne zero dymka) i juz 20tysi zrobił i jest zadowolony.
spalanie o 0.5-1l litr więcej, po za 1zł różnicy w cenie i delikatnym wzrostem spalania różnicy nie widzi a nawet troche lepiej się zbiera.
A na koniec dodał: Sprowadziłeś go z Niemiec a tam, myślisz, że na czym jeździł jak do bio przystosowany ?
W sumie ma rację :mrgreen: zapewne ropę mój merc poczuł dopiero w Polsce jak niemiecki bio wyjeździłem ;-)
Wspominał też o koledze co na bio 200tysięcy zrobił i nic-->też auto "przystosowane" do bio
Więc jeżeli autko ma odpowiednie uszczelki itp rzeczy dzięki którym bio nie niszczy elementów paliwowych i silnika to może zacząć to lać?
Najlepsze w tym, że spotkałem na stacji taxi co bio wlewało i tak jak ja, silnik 2.2cdi (jego ten o mniejszej mocy)przystosowane do bio.
Powiedział, że jak kopcił tak przestał na bio(totalne zero dymka) i juz 20tysi zrobił i jest zadowolony.
spalanie o 0.5-1l litr więcej, po za 1zł różnicy w cenie i delikatnym wzrostem spalania różnicy nie widzi a nawet troche lepiej się zbiera.
A na koniec dodał: Sprowadziłeś go z Niemiec a tam, myślisz, że na czym jeździł jak do bio przystosowany ?
W sumie ma rację :mrgreen: zapewne ropę mój merc poczuł dopiero w Polsce jak niemiecki bio wyjeździłem ;-)
Wspominał też o koledze co na bio 200tysięcy zrobił i nic-->też auto "przystosowane" do bio
Więc jeżeli autko ma odpowiednie uszczelki itp rzeczy dzięki którym bio nie niszczy elementów paliwowych i silnika to może zacząć to lać?
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
I własnie o to chodzi. Jak jest do bio stworzony to niech na bio jeździ, a jak nie to broń borze lać, a potem narzekać. To jest niemal jak inne paliwo, podobne do ropy, ale to nie ropa. Ja mam import własny z niemiec i podejrzewam, że nie inaczej było z moim, lali bio i wio.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
--patrz co piszesz!HolyCrom pisze:a jak nie to broń borze lać, a potem narzekać. T
Hej! 2 byki na 4 literach to mistrzostwo!
[ Dodano: 2010-09-16, 08:42 ]
A ja wczoraj zalałem Krówke bio i nie mogłem dogonic Golfa Combi 130 kM na serpentynach do Sanoka! Miał CB radio więc go zbeształem!
"Słabe beło" ale 0,70zł taniej!
Hekj!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości