Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Koledzy ja wam radzę jedno. Każdemu komu kopci auto niech wyczysci kolektor ssący
Ja jestem u siebie po takim zabiegu i jest pięknie. Nie ma kawałka dymku i jeszcze co wyszło, że uszczelka przy przepustnicy(tak to nazwali w serwisie) "EGR" była lekko uszczelka wydmuchana. Jak będe miał czas to pokaże wam jak teraz autko chodzi, a chodził tak:
viewtopic.php?t=13507&postdays=0&postorder=asc&start=30
Ostatni post
Ja jestem u siebie po takim zabiegu i jest pięknie. Nie ma kawałka dymku i jeszcze co wyszło, że uszczelka przy przepustnicy(tak to nazwali w serwisie) "EGR" była lekko uszczelka wydmuchana. Jak będe miał czas to pokaże wam jak teraz autko chodzi, a chodził tak:
viewtopic.php?t=13507&postdays=0&postorder=asc&start=30
Ostatni post
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
To ja nie bede nagrywal swojego bo bedzie wstyd. :oops: Kopci znacznie gorzej. To jest tylko leki PUF z rury gdzie moj zostawia chmure - i kiedy mowie chmure mam na mysli chmure.bartek4334 pisze:Koledzy ja wam radzę jedno. Każdemu komu kopci auto niech wyczysci kolektor ssący
Ja jestem u siebie po takim zabiegu i jest pięknie. Nie ma kawałka dymku i jeszcze co wyszło, że uszczelka przy przepustnicy(tak to nazwali w serwisie) "EGR" była lekko uszczelka wydmuchana. Jak będe miał czas to pokaże wam jak teraz autko chodzi, a chodził tak:
viewtopic.php?t=13507&postdays=0&postorder=asc&start=30
Ostatni post
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Myśle, ze u mnie było by już lepiej po wymianie samej uszczelki, ale
Jakby ktos chciał to sprzedam swój kolektor z nowymi uszczelkami tylko najpierw go umyję ;p Cena nie wiem ;p Ale będzie lśnił do 320cdi ;p
Jakby ktos chciał to sprzedam swój kolektor z nowymi uszczelkami tylko najpierw go umyję ;p Cena nie wiem ;p Ale będzie lśnił do 320cdi ;p
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
sorry że zaśmiecam temat...komp SD pokaże coś że choć tą odrobinkę kopci??bo muszę pas kierowcy skasować bład wiec na SD i tak umówiony jestem...a przy okazji mogę się "nie ja" :mrgreen: tym zająć...możecie pomóc co tam mam zlecić do sprawdzenia?? proszę
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
Dzis mialem "natchnienie" podczas mojej przerwy i zajzalem pod maske i znalazlem poluzowana lopatke laczaca zawory na kolektorze z motorem regulujacym jego polozenie. Mam ogromna nadzieje ze to bedzie powod dla ktorego moje oczko tak kopcilo. Jakims cudem wczesniej tego nie widzialem... nie moge sie doczekac konca roboty zeby sie przejechac i zobaczyc co sie bedzie dzialo. :shock:
PS. Znalazlem interesujace zdjecia.
1. Zmodyfikowany lacznik (ten o ktorym wspomnialem wczesniej) nr czesci: 613 094 00 30
2. O kurcze - chyba bede demontowal swoj dolot zeby wyczyscic to co jest w srodku.
[ Dodano: 2011-06-11, 12:52 ]
Zamontowanie nowego nie wyrobionego lacznika pomoglo. Moge zapomniec o czarnym dymku... :-P Jaki czarny dym??? :lol: :mrgreen:
PS. Znalazlem interesujace zdjecia.
1. Zmodyfikowany lacznik (ten o ktorym wspomnialem wczesniej) nr czesci: 613 094 00 30
2. O kurcze - chyba bede demontowal swoj dolot zeby wyczyscic to co jest w srodku.
[ Dodano: 2011-06-11, 12:52 ]
Zamontowanie nowego nie wyrobionego lacznika pomoglo. Moge zapomniec o czarnym dymku... :-P Jaki czarny dym??? :lol: :mrgreen:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
jestem po diagnostyce silnika na SD... i tak jak kolega allias, podpowiedział wystarczyło pocisnąć na maxa na autostradzie i po problemie... dymić i tak dymi jak powyżej 4tys go prze gazuję to puści dymka...ale spoko nie mam się czym przejmować w TDI-kach bardziej dymią :-P tyle na pocieszenie powiedzieli mi w ASO w Zabrzu...
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
Jesli masz tylko "dymka" to nastaw sie na czyszczenie komponentow a nie bedziesz mial nawet "dymka". Ja czaje sie do czyszczenie kolektora dolotu na weekend.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Koledzy Czyścić kolektor ssący
U mnie pomogło
U mnie pomogło
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Ja mam taką sprawę:
W innym temacie pisałem, że po naprawie alternatora magik nie podłączył odpowiednio rurki od intercoolera i nie był wstanie sam do tego dojść. Musiałem więc zrobić kilka kilometrów samochodem, który nie dostawał odpowiednio dużo powietrza, jak łatwo się domyślić już przy 2krpm zasłona dymna była z gatunku tych solidnych.
Po podłączeniu wszystkiego w drugim warsztacie wiedziałem, że przez chwilę będzie kopcił solidnie żeby wypalić to, co się nazbierało, ale po dwóch dniach nadal przy ruszaniu (bez pedału w podłodze) puszcza tego cholernego dymka. Przed całym zamieszaniem chodził czyściutko, nie było widać choćby obłoczka.
Co mogę zrobić w warunkach garażowych? Zakładam że zapaskudził się gdzieś po drodze i teraz pytanie - czy to z czasem wypali się samo, czy trzeba rozkręcać?
W innym temacie pisałem, że po naprawie alternatora magik nie podłączył odpowiednio rurki od intercoolera i nie był wstanie sam do tego dojść. Musiałem więc zrobić kilka kilometrów samochodem, który nie dostawał odpowiednio dużo powietrza, jak łatwo się domyślić już przy 2krpm zasłona dymna była z gatunku tych solidnych.
Po podłączeniu wszystkiego w drugim warsztacie wiedziałem, że przez chwilę będzie kopcił solidnie żeby wypalić to, co się nazbierało, ale po dwóch dniach nadal przy ruszaniu (bez pedału w podłodze) puszcza tego cholernego dymka. Przed całym zamieszaniem chodził czyściutko, nie było widać choćby obłoczka.
Co mogę zrobić w warunkach garażowych? Zakładam że zapaskudził się gdzieś po drodze i teraz pytanie - czy to z czasem wypali się samo, czy trzeba rozkręcać?
jakaś instrukcja? :mrgreen:bartek4334 pisze:Koledzy Czyścić kolektor ssący
"Winning is habit. Unfortunately, so is losing."
E 320 CDI '00 Classic (sedan)
E 320 CDI '00 Classic (sedan)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 54 gości