Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- VIP
- Posty: 238
- Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
- Lokalizacja: Szczecin
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Biały dym w minimalnej ilości to normalka i nie należy do tego przykładać żadnej wagi.
Czarny pojawia się u mnie około 60-70° w ogromnych ilościach i zjawisko mija w okolicy 85°.
Po przebadaniu wyszło, że to jeden wtrysk i przepływomierz pokazujący za duży przepływ.
Zaznaczę, że SD nie zapisało tych zjawisk jako błąd.Dopiero testy poszczególnych części wykazały odchyłki od normy.
Czarny pojawia się u mnie około 60-70° w ogromnych ilościach i zjawisko mija w okolicy 85°.
Po przebadaniu wyszło, że to jeden wtrysk i przepływomierz pokazujący za duży przepływ.
Zaznaczę, że SD nie zapisało tych zjawisk jako błąd.Dopiero testy poszczególnych części wykazały odchyłki od normy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ja tez mam ten problem czarny dym przy ruszaniu i wysokie spalanie 10/100. Wymienilem egr wyczyscilem intercooler i sprawdzone byly wtryski na maszynie ale co do tego nie jestem pewien gdyz mechanik cos scienmniel mi sie wydaje. Fakt dalej kopci...
220CDI Avangarde 2001 Nie gadaj nigdy z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.
Dziś wróciłem z Niemiec i przejechałem 3 000km. Na autostradzie nie zakopci ponad to co normalnie eksploatowany diesel przy redukcji o dwa biegi może zadymić. Nic nadzwyczajnego, jak mówią "czarny dym, zdrowy dym". Ale wystarczyło zjechać do miasta a zaczynał się koszmar. Przy nawet nie specjalnie zdecydowanym starcie nic z tyłu nie było widać, tak potwornie kopcił. Normalnie zostawała za mną czarna chmura. Wystarczyło wskoczyć na autobane i wszystko wracało do normy. Spalanie przy jeździe 150, 160 wynosiło 6,8/100km. Przed wyjazdem był wpinany do komputera ale nic nie wykazało. Nie wiem już co dalej robić?
Pablos w210 3.2 cdi 2001
WDB2102261B455332
WDB2102261B455332
By stwierdzic czy na autostradzie kopci , musiał by ktoś za tobą jechac , bo to, ze ty w lusterku nic nie widzisz , nie znaczy , ze nie kopci ! Przy 150-160 km/h ped powietrza sprawia ze moze ci sie tylko wydawac , ze nie kopci - no chyba , ze ktos za toba jechał i to jego relacja , ze nie kopci . Nie jeden raz jechałem za MB co gnajac miedzy 140-160 bo tak z reguły te auta na a-4 gnaja - to dymił jak ajkis stary ford :mrgreen: Przy tej predkosci z rury ma nic nie byc widac , ze sie cos wydostaje . Wtedy jest oki
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Kupiliśmy drugiego W210 i on jechał za mną od Essen A2. Ani raz nie stwierdził by zakopcił coś ponad to co jest normą, a zna się na tym bo jest mechanikiem. Uspakaja mnie tylko że to nie wtryski bo musiałby gorzej palić, a pali od kopa, nie mieć takiego cugu, a wciska w fotel jak mały samolot, i mało pali bo na 3003km średnie wyszła 6.5 w 3,2cdi.
Pablos w210 3.2 cdi 2001
WDB2102261B455332
WDB2102261B455332
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
bartpol1 pisze:jak kopci na czarno to ma za mało powietrza w stosunku do paliwa
Myślę, że to bardzo dobry tropkichcio pisze:Przy ruszaniu itp. to moze byc EGR, przeplywomierz, klapki w kolektorze... i pewnie cos jeszcze.
EGR może się przycinać albo sterowanie klapkami w kolektorze szwankuje (lubią się wyrobić cięgiełka - dostęp do nich od spodu kolektora - masakryczny)
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Z tym problemem walczę już ponad dwa lata.Wyczyściłem precyzyjnie kolektor.Klapki są w stanie perfekcyjnym.Egr szczelny i ruchomy.Modulator nowy oryginalny.Przepływomierz też nowy z ASO.Silniczek klapek nowy.Wtryski sprawdzone na przelew a póżniej na maszynie.Opisywałem to już w innym poście.Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów.Nieszczęsne klapki dalej działają nieprawidłowo tzn. nie poruszają się.Czasem pracują normalnie ale to sporadyczne zjawisko.Podejrzewam jeszcze sam sterownik,ale to dla mnie wyższa filozofia.Panowie ja się poddaję.
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości