Chip tuning
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
- Lokalizacja: anglia
ja mam 320 cdi i wlozylem takiego boxa z faszytstowa i ponoc ma 245km i 550Nm ,choc nigdy na hamowni nie bylem,a czuc roznice w jezdzie. spalanie padlo o moze nawet prawie litra. i troche lepiej sie radzi z wolnych. chipowac czy nie ? moim zdaniem te rozsadne ( 20% wiecej) nigdy nie uszkodza silnika
r107 350sl, r107500sl, w123 300d, w210 300td avangarde 98 kombi, w210 300td avangarde 97 kombi, w210 320cdi elegance kombi, aktualnie w211 320cdi kombi.
- robak_wroc
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
- Lokalizacja: Wrocław
sam pomiar z wykresem to koszt 100-150złHolyCrom pisze:A ile takie coś kosztuje, no i oczywiście o ile spadnie spalanie. Żeby można sobie było zrobić wykresik, kiedy inwestycja by się zwróciła
Za Chip i kilka pomiarów na hamownii + wykresy 1000zł
Przy wiekszej ilosci chetnych załatwie rabat
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
Dajcie adres hamowni w Łodzi za 100 zł to pojade.
Alledrogo proponuje wpisac - chiptuning cdi i szukać cen od 259 d0 499 zl. Firma z Rzeszowa ale ma lokalizacje pl.
25% jeszcze nikomu nie zaszkodzilo byle nie katować na maxa caly czas.
Silnik się nieco przy 210(GPS) 220(zegary) grzeje :mrgreen:
Alledrogo proponuje wpisac - chiptuning cdi i szukać cen od 259 d0 499 zl. Firma z Rzeszowa ale ma lokalizacje pl.
25% jeszcze nikomu nie zaszkodzilo byle nie katować na maxa caly czas.
Silnik się nieco przy 210(GPS) 220(zegary) grzeje :mrgreen:
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
[quote="ghost1971"]Koledzy, niedowiarków zapraszam na jazdę. Staniecie obok swoimi 220 CDI a ja swoją. Różnica w przyspieszeniu będzie kolosalna. Nie jest to drobny ecotuning. to 30 KM więcej.
Specjalnie dla mnie miły Pan spod Warszawy o 3 w nocy pisał mapę. Niestety mam stare złoącze więc trzeba było kość z komputera ręcznie podmienić. 3 godziny później wyjechałem zupełnie innym samochodem. 140 konne Paski łykam na śniadanie.
Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM. A na ABSie to dość trudne zadanie przy jakiejś tam hamowni.
Kto chce niech nie wierzy ja wiem co mam...
Zrozum kolego - tu nie chodzi o niedowiarków. Gość który grzebał Ci w ECU coś musiał powiedzieć. Tobie micha się cieszy bo jest szybciej - a pewnie jest szybciej :-)
natomiast stwierdzenie, ze masz o 30 kucy więcej bez potwierdzenia tego wykresem jest gdybaniem i złudną nadzieją ze jest dobrze i tyle w temacie. Jeżeli ktoś robi program za 200-500 PLN to to jest kupa a nie dobrze zrobiony program. Bez sprawdzenia auta na rolce przed grzebaniem i po grzebaniu, sprawdzeniem gdzie i jak podnieść (KM i przede wszystkim Nm) zeby się nie wysrało po paru kkm jest POMYŁKĄ!! na allegro i u Pana Stefana są same OKAZJE cenowe, np. CZIPY za pińcet złoty bez potwierdzenia efektu.
I to nie dla Nas a dla Ciebie powinno być istotne
Specjalnie dla mnie miły Pan spod Warszawy o 3 w nocy pisał mapę. Niestety mam stare złoącze więc trzeba było kość z komputera ręcznie podmienić. 3 godziny później wyjechałem zupełnie innym samochodem. 140 konne Paski łykam na śniadanie.
Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM. A na ABSie to dość trudne zadanie przy jakiejś tam hamowni.
Kto chce niech nie wierzy ja wiem co mam...
Zrozum kolego - tu nie chodzi o niedowiarków. Gość który grzebał Ci w ECU coś musiał powiedzieć. Tobie micha się cieszy bo jest szybciej - a pewnie jest szybciej :-)
natomiast stwierdzenie, ze masz o 30 kucy więcej bez potwierdzenia tego wykresem jest gdybaniem i złudną nadzieją ze jest dobrze i tyle w temacie. Jeżeli ktoś robi program za 200-500 PLN to to jest kupa a nie dobrze zrobiony program. Bez sprawdzenia auta na rolce przed grzebaniem i po grzebaniu, sprawdzeniem gdzie i jak podnieść (KM i przede wszystkim Nm) zeby się nie wysrało po paru kkm jest POMYŁKĄ!! na allegro i u Pana Stefana są same OKAZJE cenowe, np. CZIPY za pińcet złoty bez potwierdzenia efektu.
I to nie dla Nas a dla Ciebie powinno być istotne
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Czy poprawianie czegoś , nad czym pracował batalion inżynierów SPECJALISTÓW , przez pana Kazia w garażu ma sens ?
Tak jak napisałem wcześniej , znam gościa ,który uwalił ASB po pół roku w 2.7 CDI .
Ile wytrzyma silnik ?
Zabieg chipowania porównał bym z stosowaniem dopingu ... owszem efekt jest , ale są też skutki uboczne .
Tak jak napisałem wcześniej , znam gościa ,który uwalił ASB po pół roku w 2.7 CDI .
Ile wytrzyma silnik ?
Zabieg chipowania porównał bym z stosowaniem dopingu ... owszem efekt jest , ale są też skutki uboczne .
10% można robić, a nasze MB mają zaniżone moce by na długo silnik starczył.
Jak masz za mało mocy w 2.2 CDi to kup 2.7 CDi lub 3.2 CDI albo e500.
Zawsze jest to "ale" jak napisał Robert.
Potem zchipujesz pierdnie coś i będziesz następnym przeciwnikiem MB bo jest do dupy bo się zepsuło.
Jak masz za mało mocy w 2.2 CDi to kup 2.7 CDi lub 3.2 CDI albo e500.
Zawsze jest to "ale" jak napisał Robert.
Potem zchipujesz pierdnie coś i będziesz następnym przeciwnikiem MB bo jest do dupy bo się zepsuło.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Zależy gdzie robisz czipa i jaki przyrost koni i momentu. Ja mam po czipie zrobione prawie 300kkm i żadnych usterek.roberts150 pisze:Czy poprawianie czegoś , nad czym pracował batalion inżynierów SPECJALISTÓW , przez pana Kazia w garażu ma sens ?
Tak jak napisałem wcześniej , znam gościa ,który uwalił ASB po pół roku w 2.7 CDI .
Ile wytrzyma silnik ?
Zabieg chipowania porównał bym z stosowaniem dopingu ... owszem efekt jest , ale są też skutki uboczne .
Czip robiony z głową napewno nie zaszkodzi, a tylko pomoże.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
westowaty pisze:10% można robić, a nasze MB mają zaniżone moce by na długo silnik starczył.
Jak masz za mało mocy w 2.2 CDi to kup 2.7 CDi lub 3.2 CDI albo e500.
Zawsze jest to "ale" jak napisał Robert.
Potem zchipujesz pierdnie coś i będziesz następnym przeciwnikiem MB bo jest do dupy bo się zepsuło.
Święte słowa ! Później płacz i narzekanie ... zwłaszcza że większość naszych gwiazdek jest z drugiej ręki , i ma nalatane trochę ... czasem nawet więcej niż trochę ponad to co na liczniku .
W życiu nie uwierzę w przebieg 300Kkm na chipie !
Jeżeli uważacie, że za tę samą usługę należy zapłącić 3x więcej by mieć pewność to Wasza sprawa. Gość jest od 12 lat serwisanetem w VW i wali chipy za 7000 zł frajerom.
Jeśli wykładikiem dla kogoś jest cena to gratuluję.
Mam profesjonalnie zmienioną mapę przez dyplomowanego serwisanta i tyle.
Kwestia wiary nie ma z tym nic wspólnego.
A podzespoły 220 i 270 są identyczne więc nie widzę problemów zwiększenia mocy z 125 do 155 KM.
ALE.... to kwesta każdego właściciela GWIAZDy. Ja opisuję fakty oraz subiektywne doznania z jazy. Mierzone przyspieszenie od 0 do 100 km/h na własnym stoperze to 10.1 na ABS z 12,5 przed.
To nie bajki po prostu pomierzone na tym samym odcinku w takich samych warunkach tym samym stoperem.
Ja wiem co mam, a Wam pozostaje samemu ocenić ryzyko do przyjemności.
Jak mi się auto posypie to je sprzedam albo wyremontuję.
Jeśli kupię 320 to i TAK JEJ DAM CHIPA !!!! na 1000%.
Reszta jest milczeniem jak mówią Rosjanie..........
Jeśli wykładikiem dla kogoś jest cena to gratuluję.
Mam profesjonalnie zmienioną mapę przez dyplomowanego serwisanta i tyle.
Kwestia wiary nie ma z tym nic wspólnego.
A podzespoły 220 i 270 są identyczne więc nie widzę problemów zwiększenia mocy z 125 do 155 KM.
ALE.... to kwesta każdego właściciela GWIAZDy. Ja opisuję fakty oraz subiektywne doznania z jazy. Mierzone przyspieszenie od 0 do 100 km/h na własnym stoperze to 10.1 na ABS z 12,5 przed.
To nie bajki po prostu pomierzone na tym samym odcinku w takich samych warunkach tym samym stoperem.
Ja wiem co mam, a Wam pozostaje samemu ocenić ryzyko do przyjemności.
Jak mi się auto posypie to je sprzedam albo wyremontuję.
Jeśli kupię 320 to i TAK JEJ DAM CHIPA !!!! na 1000%.
Reszta jest milczeniem jak mówią Rosjanie..........
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
Sorry kolego ale o programie za 7 kPLN w życiu nie słyszałem. W coś takiego chyba tylko frajer uwierzy a nie zapłaci. poprawne zrobienie programu pod nogę bez hamowni jest nierealne. podobnie jak czasy mierzone 0-100 km/h stoperem :oops: Osoby zainteresowane wiedzą o tym doskonale.ghost1971 pisze:wali chipy za 7000 zł frajerom
A potem pytanie? skąd ta dziura w tłoku? przecież nie było jej tam jeszcze przed chwilą?!! :mrgreen:
PRAWIE profesjonalny program robi wielką różnicę. A Ty wyciągnij wnioski
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Ale nawet za taki ecotuning 1000zł? Przecież to gra nie warta świeczki. Po to bym chciał takie coś zrobić, żeby zaoszczędzić, a przy oszczędności 1l/100km, to łatwym sposobem licząc wychodzi 25000km do przejechania (4zł litr), żeby na 0 wyjść,z 3 lata jak dla mnie.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
- robak_wroc
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
- Lokalizacja: Wrocław
Eco tuning jest dla osob które koniecznie chcą zrobic więcej KM za 30zł ON:)
Nie rozumiem ludzi, którzy poddają auto tuningowi aby zmniejszyc spalanie - prawie nie zauważalne. Tuning to tuning a nie oszczedności...
Nie rozumiem ludzi, którzy poddają auto tuningowi aby zmniejszyc spalanie - prawie nie zauważalne. Tuning to tuning a nie oszczedności...
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
CHIP
Nie wiem gdzie to wsadzić ale to związane z silnikiem.
Koelga kupił MB E 2.2 cDI 150 kunia.
Nie zachwycił się tym silnikiem chodź mu się nie dziwie :mrgreen: chce go zchipować.
Prosze powiedźcie mi ile można z Niego wyciągnąc by nie zrobić gruzu, bardziej niż konie interesuje mnie z 450-500 NM.
Pali to więcej niz moje 3.2 i 320 ma 570 Nm.
Koelga kupił MB E 2.2 cDI 150 kunia.
Nie zachwycił się tym silnikiem chodź mu się nie dziwie :mrgreen: chce go zchipować.
Prosze powiedźcie mi ile można z Niego wyciągnąc by nie zrobić gruzu, bardziej niż konie interesuje mnie z 450-500 NM.
Pali to więcej niz moje 3.2 i 320 ma 570 Nm.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
http://vtech.pl/katalog
Bezpiecznie 30KM i 50 niutków.Po co kupować 2,2 a potem kombinować jak są fabrycznie mocniejsze jednostki.3,2 zaczipować to rozumiem..
[ Dodano: 2010-06-23, 14:42 ]
Bezpiecznie 30KM i 50 niutków.Po co kupować 2,2 a potem kombinować jak są fabrycznie mocniejsze jednostki.3,2 zaczipować to rozumiem..
[ Dodano: 2010-06-23, 14:42 ]
:shock: :shock: A skąd on tyle ma? Według danych katalogowych-470..westowaty pisze:320 ma 570 Nm.
e38 750 iL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości