Chip tuning

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Adamoo
Posty: 48
Rejestracja: 4 lis 2009, o 06:06
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Adamoo »

Jeżdziłem wieloma somochodami ale żaden nie sprawił że chciałem więcej i więcej ,na taką odpowiedz czekałem ,na pewno będe dążył do tego żeby mój MB był jeszcze lepszy i fajniejszy i na prawdę nie wiem na czym polega magia tego samochodu , a może marki,modelu ale chciałbym żeby był wieczny. Tylko teraz podpowiedzcie gdzie takiego chip tuningu dokonać aby nie popsuć czegoś co ma być frajdą a nie problemem no i jeszcz e jeden problem mój w 210 220 cdi 125 koni kombi avantgarde ma przejechane 273tyś
ADAM W210 220 cdi 125km kombi avantgarde 98r
WDB2102061A832158
strendel
Posty: 273
Rejestracja: 21 cze 2009, o 23:27
Lokalizacja: z bylekąd

Post autor: strendel »

z podkręcaniem motorków, zwłaszcza naszych juz niezle przepracowanych ,ostrożnie. Oby nie było to tak jak podać podstarzałemu amantowi podwójna dawkę viagry, ruszy go nieżle ale moze tego nie przetrzymać :lol: Auto musi być w dobrym stanie technicznym bo innaczej same klopoty. Ogólnie jestem za.
e300td
kadrace
Posty: 30
Rejestracja: 14 maja 2010, o 21:37
Lokalizacja: Gorzow Wlkp/Göteborg

Post autor: kadrace »

Ciekawy temat. Ale widze, ze chpujecie tylko diesla. Mial ktos doswiadczenie z benzyna. Ja mam na starcie 170 KM. Na braki nie nazekam, ale wiecej zawsze by sie przydalo. Jest w automacie, to troche mocy ubywa.
MERCEDES-BENZ W210 240 Pb 98 r. kombi
MERCEDES-BENZ W124 200E 88 r.
strendel
Posty: 273
Rejestracja: 21 cze 2009, o 23:27
Lokalizacja: z bylekąd

Post autor: strendel »

w benzynce temat o wiele trudniejszy. o ile w dieslu sprawa sprowadza się głównie do zwiększenia stopnia sprężania poprzez zwiekszenie dawki paliwa i modyfikacji czasu jej podania o tyle w benzynce nie tak prosto zwiększyć ilośc powietrza.
e300td
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: HolyCrom »

A czy można zrobić chiptuning, żeby mój diesel palił mniej, nie zmniejszając jego mocy?:)
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
ghost1971
Posty: 21
Rejestracja: 18 lut 2010, o 18:13
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ghost1971 »

Witam, zrobiłem z 125 KM - 155 KM i 370 Nm. Auto jeżdzi pięknie. Jak jadę spokojnie pali 7,5 jak depczę 8,9 l/100km. Przebiego 240 000 km. Auto ściągane z Berlina więc chyba oryginał. Nic się nie dzieje ale tylko 5000 km przejechane. To zupełnie inny samochód. Jest żwawy i 210 km/h pokazał na GPS - licznik 220. Było warto szczególnie ze tylko 400 zł zapłaciłem. Jak z żywotnością - nie wiem, ale jak powiedziałk kolega NOC nic nie trwa wiecznie. ZDECYDOWANIE POLECAM 25% więcej mocy a doznania BEZCENNE!!
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

ghost1971 pisze:Witam, zrobiłem z 125 KM - 155 KM i 370 Nm. Auto jeżdzi pięknie. Jak jadę spokojnie pali 7,5 jak depczę 8,9 l/100km. Przebiego 240 000 km. Auto ściągane z Berlina więc chyba oryginał. Nic się nie dzieje ale tylko 5000 km przejechane. To zupełnie inny samochód. Jest żwawy i 210 km/h pokazał na GPS - licznik 220. Było warto szczególnie ze tylko 400 zł zapłaciłem. Jak z żywotnością - nie wiem, ale jak powiedziałk kolega NOC nic nie trwa wiecznie. ZDECYDOWANIE POLECAM 25% więcej mocy a doznania BEZCENNE!!
Rozumię, ze ten wynik jest potwierdzony na hamowni? Jeżeli moge prosić to wklej wykres.
A tak wogóle to kto zrobił Ci program prawie za darmo?
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Awatar użytkownika
robak_wroc
Posty: 52
Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robak_wroc »

HolyCrom pisze:A czy można zrobić chiptuning, żeby mój diesel palił mniej, nie zmniejszając jego mocy?:)
Jak najbardziej, jest to ECO-TUNING, spalanie sapadnie i moc delikatnie wzrośnie.
Wiem kto takie rzezcy robi bardzo dobrze, pod każdy silnik pisze nową mapę a nie jedną do wszystkiego tak jak wielu innych Tunerów...
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: HolyCrom »

A ile takie coś kosztuje, no i oczywiście o ile spadnie spalanie. Żeby można sobie było zrobić wykresik, kiedy inwestycja by się zwróciła :)
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
ghost1971
Posty: 21
Rejestracja: 18 lut 2010, o 18:13
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ghost1971 »

Koledzy, niedowiarków zapraszam na jazdę. Staniecie obok swoimi 220 CDI a ja swoją. Różnica w przyspieszeniu będzie kolosalna. Nie jest to drobny ecotuning. to 30 KM więcej.
Specjalnie dla mnie miły Pan spod Warszawy o 3 w nocy pisał mapę. Niestety mam stare złoącze więc trzeba było kość z komputera ręcznie podmienić. 3 godziny później wyjechałem zupełnie innym samochodem. 140 konne Paski łykam na śniadanie.
Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM. A na ABSie to dość trudne zadanie przy jakiejś tam hamowni.

Kto chce niech nie wierzy ja wiem co mam...

A gdzie - poszukajcie na AlleTanio -> firmy z Rzeszowa. Ma mnóstwo aukcji....

P.S.

Na spadek spalania był nie liczył --> powód - nie będziesz chciał jeździć ekonomicznie.
Zbyt duża frajda...chyba że masz nerwy ze stali - to zaoszczędzisz ok 1l/100 km.
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

ghost1971 pisze: Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM.
za hamownie zaplacisz około 100zł ;-) dawaj wykres zobaczymy
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

ja jakos nie widze firmy z rzeszowa robiącej takie rzeczy... moze jakis link kolego do alledrogo?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
westowaty
Posty: 655
Rejestracja: 7 lut 2010, o 14:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: westowaty »

Wiem :) jeździłem takim samochodem w211 2.2 CDI 122 ps a chip na 165 koni i 410 Nm fajnie chodziło. Drugi koelga pozazdrościł i 2.2 CDI 143 zchipował na 190 i 510 Nm i przyznam czasem mam problem łyknąć do v6 3.0 CDI :p.
Ponoć ten silnik co ja mam v6 3.0 224 ps można zrobić 300 ps, bo widziałem taki chłopaczek robił sedana i zrobli mu 318 ps i 800 Nm tylkko ten kto to robił ostrzegał przed kaputem silnika.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz

w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

westowaty pisze: 2.2 CDI 143 zchipował na 190 i 510 Nm i przyznam czasem mam problem łyknąć do v6 3.0 CDI :p.
To zdecydowanie za dużo jak na 2,2 CDI już nie wspominając o momencie obrotowym. Ten silnik i skrzynia długo nie pożyją...
Jak da mu w palnik to kopci czy nie? Bo wyżyłowane diesle mają tendencję do kopcenia.
westowaty pisze:Ponoć ten silnik co ja mam v6 3.0 224 ps można zrobić 300 ps, bo widziałem taki chłopaczek robił sedana i zrobli mu 318 ps i 800 Nm tylkko ten kto to robił ostrzegał przed kaputem silnika.
Ten też już podpisał wyrok. 800Nm - może troszkę więcej to ma 4,2 CDI po lifcie w W211 po rozsądnym czipie.
A tego 3,2 CDI co Ty masz to najoptymalniej, aby nie zarżnąć skrzyni i silnika to 250km i nieco ponad 600Nm.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
westowaty
Posty: 655
Rejestracja: 7 lut 2010, o 14:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: westowaty »

powiem tak nie kopci jak narazie.
Ja nie chipuje.
Raz schipowalem diesla dośc elsatycznego to się spierd... po 2 miechach delikatnej jazdy.
Szczerze z tego co czytałem i się pytałem 10-20% w tym przedziale i ani grama więcej bo katujesz silnik. Z 2.2 CDI 150 w 211 robią 175-180 i 450Nm i ponoć to najlepsza metoda czyli ze 170-180 możesz zrobić.
Skrzynia nie katowana, silnik też, co 10 tyś olej silnik, skrzynia. Ja też tak robię i jest gitara.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz

w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości