Chip tuning
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jeżdziłem wieloma somochodami ale żaden nie sprawił że chciałem więcej i więcej ,na taką odpowiedz czekałem ,na pewno będe dążył do tego żeby mój MB był jeszcze lepszy i fajniejszy i na prawdę nie wiem na czym polega magia tego samochodu , a może marki,modelu ale chciałbym żeby był wieczny. Tylko teraz podpowiedzcie gdzie takiego chip tuningu dokonać aby nie popsuć czegoś co ma być frajdą a nie problemem no i jeszcz e jeden problem mój w 210 220 cdi 125 koni kombi avantgarde ma przejechane 273tyś
ADAM W210 220 cdi 125km kombi avantgarde 98r
WDB2102061A832158
WDB2102061A832158
z podkręcaniem motorków, zwłaszcza naszych juz niezle przepracowanych ,ostrożnie. Oby nie było to tak jak podać podstarzałemu amantowi podwójna dawkę viagry, ruszy go nieżle ale moze tego nie przetrzymać :lol: Auto musi być w dobrym stanie technicznym bo innaczej same klopoty. Ogólnie jestem za.
e300td
Witam, zrobiłem z 125 KM - 155 KM i 370 Nm. Auto jeżdzi pięknie. Jak jadę spokojnie pali 7,5 jak depczę 8,9 l/100km. Przebiego 240 000 km. Auto ściągane z Berlina więc chyba oryginał. Nic się nie dzieje ale tylko 5000 km przejechane. To zupełnie inny samochód. Jest żwawy i 210 km/h pokazał na GPS - licznik 220. Było warto szczególnie ze tylko 400 zł zapłaciłem. Jak z żywotnością - nie wiem, ale jak powiedziałk kolega NOC nic nie trwa wiecznie. ZDECYDOWANIE POLECAM 25% więcej mocy a doznania BEZCENNE!!
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
Rozumię, ze ten wynik jest potwierdzony na hamowni? Jeżeli moge prosić to wklej wykres.ghost1971 pisze:Witam, zrobiłem z 125 KM - 155 KM i 370 Nm. Auto jeżdzi pięknie. Jak jadę spokojnie pali 7,5 jak depczę 8,9 l/100km. Przebiego 240 000 km. Auto ściągane z Berlina więc chyba oryginał. Nic się nie dzieje ale tylko 5000 km przejechane. To zupełnie inny samochód. Jest żwawy i 210 km/h pokazał na GPS - licznik 220. Było warto szczególnie ze tylko 400 zł zapłaciłem. Jak z żywotnością - nie wiem, ale jak powiedziałk kolega NOC nic nie trwa wiecznie. ZDECYDOWANIE POLECAM 25% więcej mocy a doznania BEZCENNE!!
A tak wogóle to kto zrobił Ci program prawie za darmo?
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
- robak_wroc
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jak najbardziej, jest to ECO-TUNING, spalanie sapadnie i moc delikatnie wzrośnie.HolyCrom pisze:A czy można zrobić chiptuning, żeby mój diesel palił mniej, nie zmniejszając jego mocy?:)
Wiem kto takie rzezcy robi bardzo dobrze, pod każdy silnik pisze nową mapę a nie jedną do wszystkiego tak jak wielu innych Tunerów...
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
Koledzy, niedowiarków zapraszam na jazdę. Staniecie obok swoimi 220 CDI a ja swoją. Różnica w przyspieszeniu będzie kolosalna. Nie jest to drobny ecotuning. to 30 KM więcej.
Specjalnie dla mnie miły Pan spod Warszawy o 3 w nocy pisał mapę. Niestety mam stare złoącze więc trzeba było kość z komputera ręcznie podmienić. 3 godziny później wyjechałem zupełnie innym samochodem. 140 konne Paski łykam na śniadanie.
Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM. A na ABSie to dość trudne zadanie przy jakiejś tam hamowni.
Kto chce niech nie wierzy ja wiem co mam...
A gdzie - poszukajcie na AlleTanio -> firmy z Rzeszowa. Ma mnóstwo aukcji....
P.S.
Na spadek spalania był nie liczył --> powód - nie będziesz chciał jeździć ekonomicznie.
Zbyt duża frajda...chyba że masz nerwy ze stali - to zaoszczędzisz ok 1l/100 km.
Specjalnie dla mnie miły Pan spod Warszawy o 3 w nocy pisał mapę. Niestety mam stare złoącze więc trzeba było kość z komputera ręcznie podmienić. 3 godziny później wyjechałem zupełnie innym samochodem. 140 konne Paski łykam na śniadanie.
Hamownia powiadacie. 600 zł za sprawdzenie sorki NIE DAM. A na ABSie to dość trudne zadanie przy jakiejś tam hamowni.
Kto chce niech nie wierzy ja wiem co mam...
A gdzie - poszukajcie na AlleTanio -> firmy z Rzeszowa. Ma mnóstwo aukcji....
P.S.
Na spadek spalania był nie liczył --> powód - nie będziesz chciał jeździć ekonomicznie.
Zbyt duża frajda...chyba że masz nerwy ze stali - to zaoszczędzisz ok 1l/100 km.
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Wiem jeździłem takim samochodem w211 2.2 CDI 122 ps a chip na 165 koni i 410 Nm fajnie chodziło. Drugi koelga pozazdrościł i 2.2 CDI 143 zchipował na 190 i 510 Nm i przyznam czasem mam problem łyknąć do v6 3.0 CDI :p.
Ponoć ten silnik co ja mam v6 3.0 224 ps można zrobić 300 ps, bo widziałem taki chłopaczek robił sedana i zrobli mu 318 ps i 800 Nm tylkko ten kto to robił ostrzegał przed kaputem silnika.
Ponoć ten silnik co ja mam v6 3.0 224 ps można zrobić 300 ps, bo widziałem taki chłopaczek robił sedana i zrobli mu 318 ps i 800 Nm tylkko ten kto to robił ostrzegał przed kaputem silnika.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
To zdecydowanie za dużo jak na 2,2 CDI już nie wspominając o momencie obrotowym. Ten silnik i skrzynia długo nie pożyją...westowaty pisze: 2.2 CDI 143 zchipował na 190 i 510 Nm i przyznam czasem mam problem łyknąć do v6 3.0 CDI :p.
Jak da mu w palnik to kopci czy nie? Bo wyżyłowane diesle mają tendencję do kopcenia.
Ten też już podpisał wyrok. 800Nm - może troszkę więcej to ma 4,2 CDI po lifcie w W211 po rozsądnym czipie.westowaty pisze:Ponoć ten silnik co ja mam v6 3.0 224 ps można zrobić 300 ps, bo widziałem taki chłopaczek robił sedana i zrobli mu 318 ps i 800 Nm tylkko ten kto to robił ostrzegał przed kaputem silnika.
A tego 3,2 CDI co Ty masz to najoptymalniej, aby nie zarżnąć skrzyni i silnika to 250km i nieco ponad 600Nm.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
powiem tak nie kopci jak narazie.
Ja nie chipuje.
Raz schipowalem diesla dośc elsatycznego to się spierd... po 2 miechach delikatnej jazdy.
Szczerze z tego co czytałem i się pytałem 10-20% w tym przedziale i ani grama więcej bo katujesz silnik. Z 2.2 CDI 150 w 211 robią 175-180 i 450Nm i ponoć to najlepsza metoda czyli ze 170-180 możesz zrobić.
Skrzynia nie katowana, silnik też, co 10 tyś olej silnik, skrzynia. Ja też tak robię i jest gitara.
Ja nie chipuje.
Raz schipowalem diesla dośc elsatycznego to się spierd... po 2 miechach delikatnej jazdy.
Szczerze z tego co czytałem i się pytałem 10-20% w tym przedziale i ani grama więcej bo katujesz silnik. Z 2.2 CDI 150 w 211 robią 175-180 i 450Nm i ponoć to najlepsza metoda czyli ze 170-180 możesz zrobić.
Skrzynia nie katowana, silnik też, co 10 tyś olej silnik, skrzynia. Ja też tak robię i jest gitara.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości