Pozim czynika czyli jego ciśnienie można sprawdzić na panelu klimatyzacji klimatronika.
Jeśli masz klimatronik to poczytaj:
Odczyt i kasowanie błędów przy pomocy panela ogrzewania/klimatyzacji
Odczyt DTC:
1. Obróć klucz do pozycji zapłon.
2. Ustaw lewę temperature na “HI” i prawą temperature “LO.”
3. Na ok 10 sekund, naciśnij i przytrzymaj równocześnie “REST” i “EC”.
4. Dioda (LED) w guziku recyrkulacji powinien zacząć mrugnąć.
Na wyświetlaczu powinien pokazać się napis “di A” ale niekoniecznie.
5. Naciśnij prawy przycisk “Auto” aby pokazać DTCs (kody błędów).
Każde kolejne naciśniecie to kolejny zapisany kod błędu.
np "Eb1 416" należy odczytać jako kod błędu B 1416.
Kasowanie DTC:
6. Naciskaj prawy przycisk “Auto” aż na wyświetlaczu pokaże się “E FF.”
7. Aby wymazać DTC, naciśnij i przytrzymaj oba przyciski "Auto" prawy i lewy, przez ok 3 sek. i puść. Powinien pokazać się napis “d FF.” Kody błęów wykasowane. Wyłączać zapłon.
by dylek
WSZYSTKO Z FORUM
viewtopic.php?t=405&highlight=klimatronic+kasowanie
Witam.
Odczytałem następujące błędy:
B1231 ECT sensor (B11/4) engine colant temperature czujnik temperatury silnika
B1232 Refrigerant pressure sensor (B12) czujnik cisnienia na parowniku
B1233 Refrigerant temperature sensor (B12/1)czujka temperatury na parowniku
B1234 Sun sensor (B32) czujnik nasłonecznienia na srodku deski rozdzielczej
B1419 Electromagnetic clutch (A9k1) elktromagnes sprezarki
Proponuję nacisnać REST przez ok. 5 sek i sprawdzić odczytywane paremetry. Jak zapodasz wystarczająca ilość info to może uda się wirtualnie pobawić twoją klimą.
Lista poniżej - do przełączania w górę AUTO lewa strona i do przełączania w dół przycisk Auto - prawa strona
MOD: DONE elspasoo..