Strona 9 z 10

: 11 paź 2013, o 14:23
autor: damidek
Ja u siebie popukalem mlotkiem przez drewienko w tarcze i zeszla. Oczywsicie nie w jednym miejsuc. Teraz mam problem inny bo mam felgi od w211 i z tylu mi sruby obcierają o te sprezynki od zaciskow i o takie cos metalowe od linki:( co moge z ttm zrobic? Za dlugie sruby?

: 11 paź 2013, o 15:34
autor: Stejt
damidek pisze:Ja u siebie popukalem mlotkiem przez drewienko w tarcze i zeszla. Oczywsicie nie w jednym miejsuc. Teraz mam problem inny bo mam felgi od w211 i z tylu mi sruby obcierają o te sprezynki od zaciskow i o takie cos metalowe od linki:( co moge z ttm zrobic? Za dlugie sruby?
Dziękuję za podpowiedź! :-)
Nie jestem ekspertem w tych sprawach ale może śruby od stalowych felg by pomogły są krótsze :-)
Pozdrawiam!
Marek

: 16 lis 2013, o 02:42
autor: Kajtek1
mark pisze:Podaję opis regulacji hamulca awaryjnego (w MB hamulca nożnego :mrgreen: )

Pzdr.
Dolaczony plik z instukcja powyzej ściągnięto 5296 raz(y) a nie wiem czy ktos zaraportowal jakiegos virusika czy glizde w pliku?
Po zaladowaniu zapala sie mala dyskoteka na ekranie jak antivirusy zaczna migac.

: 10 sty 2014, o 23:26
autor: adamoadamo
Mam problem, nie działa mi hamulec pomocniczy z powodu silnej korozji osłon błotnych. Muszą zostać wymienione. Tu zaczyna się problem. Nie mogę dostać zamienników. Oryginały kosztują ok. 200 zł/szt. 4 stówy za osłonki błotne :przestraszony: . Te na szrocie też w nienajlepszym stanie a po za tym podejrzewam, że przy ściąganiu pokruszą się. Co robić???????????????

: 10 sty 2014, o 23:43
autor: Kajtek1
Masz numer czesci? Zaloze sie ze znajde tansze

: 11 sty 2014, o 02:20
autor: maciek_strusiek
sprawdz dobrze kolego, ja tarcze kotwiczne kupowałem w ASO ŁÓdź za 80 zl rok temu

: 11 sty 2014, o 09:45
autor: Przemek
adamoadamo ma rację, tarcze kotwiczne tylne są po 200zł - pytałem się 3 dni temu w ASO.
Zamienników też nie można nigdzie dostać.
Myślę, że w anglikach będą w przyzwoitym stanie, tylko weś tu traf

: 20 kwie 2014, o 20:40
autor: scigany8801
- - -
Czy ze względu na wygodne umiejscowienie mechanizmu łączącego i napinającego linki hamulca postojowego pod kanapą w W210 - można wymienić tylne linki bez konieczności użycia kanału/podnośnika?
Chciałbym do tego celu użyć klasycznych podstawek-kobyłek. W gruncie rzeczy, powinno wystarczyć do względnie komfortowej wymiany. Czy ktoś się z tym nie zgodzi?

: 21 kwie 2014, o 09:59
autor: kmtaxi
Jak uda Ci się demontaż i ponowny montaż w tarczach kotwicznych tylnych to powinno się udać, ale łatwo nie będzie.

: 23 kwie 2014, o 09:31
autor: scigany8801
kmtaxi pisze:Jak uda Ci się demontaż i ponowny montaż w tarczach kotwicznych
Mówisz o zamocowaniu samych linek do tarczy kotwicznych za pomocą "bolca" (fot.)?
No bo do montażu zespołu samych szczęk do tarczy kotwicznej przecież nie potrzebuję kanału :)

Obrazek

[ Dodano: 2014-04-26, 17:35 ]
UPDATE: 25.04.2014r.

Zestaw na tył skompletowany, muszę znaleźć chwilę na wymianę.

Obrazek

: 2 lut 2015, o 11:24
autor: ralfi89
ostatnio spada mi ciągle linka z lewego koła. powiedzcie mi o co chodzi z tym imbusem w samo regulatorze. co da jeśli będą te śrubę odkrecał. Na jakiej zasadzie to działa.

: 2 lut 2015, o 11:29
autor: scigany8801
ralfi89, nic nie kręcisz imbusem. To jest mechanizm samoregulujący. Napinasz go tylko po to, żeby odbezpieczyć linki przed wyjęciem.

: 2 lut 2015, o 11:34
autor: ralfi89
czyli imbus działa jak dzwignia by zdjąc linki. Mysłałem, że coś tu zdziałam.

: 2 lut 2015, o 11:39
autor: qoompel
ralfi89 pisze: spada mi ciągle linka z lewego koła
Rozumiem, że linka spada z regulatora pod kanapą?

: 2 lut 2015, o 11:54
autor: scigany8801
ralfi89 pisze:czyli imbus działa jak dzwignia by zdjąc linki. Mysłałem, że coś tu zdziałam.
Niestety. Linki do wymiany, szczęki i rozpieraki do przeglądu. Zapieczony rozpierak działa na niekorzyść hamulca postojowego. Ratowałem się w taki sam sposób jak Ty - kilka razy zakładałem ponownie linkę, ale odwlekało to tylko niezbędny przegląd ręcznego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek