Strona 3 z 5

: 24 paź 2009, o 21:31
autor: noc
Do komputera silnika, stamtąd linią CAN wszędzie.Do licznika, skrzyni, klimy, ESP i do każdego urządzenia podłączonego do CAN.Jeden z najważniejszych czujników.

: 24 paź 2009, o 21:46
autor: iron1
liczyłem na to że noc-u wypowiesz się w tej sprawie ----- dzięki ;-) no to niema co szczędzić tylko oryginał kupić !!!!! :-P pytanie tylko czy oryginał jest dostępny tylko i wyłącznie w serwisie MB ??? czy może ktoś ma inne dojście??? :mrgreen:

[ Dodano: 2009-10-24, 21:48 ]
mały punkcik do kolekcji dla kolegi noc-a

[ Dodano: 2009-10-26, 18:00 ]
service MB odpisał 166 zł przed rabatem za termostat :-D więc jak widać nie opłaca się kupować podróby :shock:

: 29 paź 2009, o 21:39
autor: tomeks215
Podepnę się pod temat.
Czeka mnie wymiana termostatu. Kupiony już nówka w ASO.
Mam pytanie jak jest z montażem termostatu, gdyż zaznaczony na zdjęciu otwór wchodzi w taką króciec, a nie znalazłem w EPC, żeby tam było jakieś uszczelnienie.
W WIS-ie wyczytałem, żeby tylko uważać na poprawność montażu tego króćca, co zapobiegnie wyciekowi.
Ogólnie wymiana nie jest skomplikowana, ale pytam, bo zamierzam wymienić go w sobotę i niechciałbym zostać bez auta w święto.
Obrazek

A co do kupna termostatu to obecnie jest obniżka w ASO i jest przyzwoita cena 115zł netto.

: 29 paź 2009, o 21:49
autor: iron1
115 zł netto ?????? :shock: :shock: :shock: do jakiego modelu????????

: 29 paź 2009, o 21:51
autor: tomeks215
Tak jak w podpisie. Cena W Mercedesie na Daimlera

: 28 lut 2012, o 07:58
autor: Daimler_WAWA
a może mi ktoś podrzucić jaki termostat powinien być u mnie i przy jakiej temp. powinien się otwierać?

: 28 lut 2012, o 11:25
autor: allias
Daimler_WAWA pisze:a może mi ktoś podrzucić jaki termostat powinien być u mnie i przy jakiej temp. powinien się otwierać?
A601 200 00 15 - 85st. Mozliwe ze bedziesz potrzebowal zmienic obudowe A603 203 04 74.

: 28 lut 2012, o 16:38
autor: Daimler_WAWA
jaką obudowę.a mogę prosić troszkę jaśniej a nawet bardzo jasno? ;)

: 29 lut 2012, o 10:59
autor: allias
Zalezy od modelu silnika i obudowy pompy. Nie bedziesz wiedzial dopuki nie sciagniesz jako ze PC tego nie bedzie filtrowac. To samo pytanie zadane wczoraj:
viewtopic.php?t=10751&start=120

: 29 lut 2012, o 14:18
autor: Daimler_WAWA
chyba w numerze VIN są zawarte wszystkie info o silniku i nie tylko ;)

: 29 lut 2012, o 22:51
autor: allias
Czy naprawde chcesz sie wdawac w wyklad jak czytac EPC? Opcja jest jedna ale w czasie byla modyfikacja i jesli ktos cos zmienial w okolicach pompy mozliwe ze mozesz miec ta druga opcje. Mam wsiasc w samolot, odwiedzic Polske i odwiedzic ciebie zeby sprawdzic jaka masz obudowe bo ty dociekasz ze VIN zrobi za ciebie doslownie wszystko?

Ja si poddaje... :suchy:

: 1 mar 2012, o 06:22
autor: Daimler_WAWA
to jak ja mam to sprawdzić czy jest tak jak być powinno czy nie?

: 1 mar 2012, o 11:22
autor: allias
Zadzwon do sklepu i zobacz czy maja oba. Potem sciagnij i zabierz ze soba i niech ci sprzedadza ten sam - Proste.

: 1 mar 2012, o 11:47
autor: Daimler_WAWA
dzwoniłem do broler mercedes-benz i mówili że jak mam wskazówkę temperatury na 80 st to termostat do wymiany a mają dwa.jeden otwiera się przy 85 a drugi na 92 st.(ten podobno do CDI) to chyba mam termostat do wymiany ale ponoć ma być u mnie ten 85st.

: 1 mar 2012, o 13:30
autor: allias
Ty masz wskazowke na 80st i ty chcesz go wyminiac? Pod warunkiem ze nagrzewa sie szybko i stoi w tych granicach to nawet bym sobie glowy nie zawracal. Problem jest jak nie chce osiagnac tej temperatury. Pamietaj tez ze wskaznik moze byc obarczony malymbledem wskazania i 5st to naprawde nic w skali tego gdzie termostat sie otwiera.