Strona 23 z 24

Re: NIVO PYTANIE

: 2 sty 2018, o 13:30
autor: noc
Klientom montujemy z Febi.Brak reklamacji.

Re: NIVO PYTANIE

: 2 sty 2018, o 13:32
autor: fredric
Info przez tel 200zł sztuka i 100 kaucja zwrotna.
febi na allegro 270 w miejscowym sklepie 300zł....
kupię nowe.

Re: NIVO PYTANIE

: 2 sty 2018, o 14:22
autor: Balu-Balu
napisz cenę jak się dowiesz.

Re: NIVO PYTANIE

: 2 sty 2018, o 14:56
autor: noc

Re: NIVO PYTANIE

: 2 sty 2018, o 17:57
autor: Balu-Balu
:hyhy:
Nie widziałem tej strony.

Re: NIVO PYTANIE

: 5 sty 2018, o 11:57
autor: WojtekS210
Co i jak zrobić, wszystko jest w tym temacie. Gruszki ja swoje ostatnie kupiłem na autoszrocie, wyglądały jak nowe, zapewniano mnie że niedawno musiały być wymieniane, taniocha i z możliwością zwrotu gdyby coś nie halo. Gruszki faktycznie pracują nadal jak nowe.
Poszperaj, znajdziesz. Jak wyżej napisano, jeśli włożysz tępy pręt na kilka cm to pod naciskiem Twojej wagi nie powinno się nic ugiąć bo masa auta jest znacznie większa, dopiero wtedy wnętrze gruszki poddaje się = amortyzuje.
Przy demontażu zbieraj olej w coś czystego, uważaj na ciśnienie, spokojnie powoli wszystko się uda, nie obawiaj się spienienia, szybko wraca do płynnego stanu, potem go wlej do zbiornika przez jakąś szmatkę/filtr by wyłapać zanieczyszczenia.
Po wymianie gruszek nic nie musisz odpowietrzać, wszytko samo się ułoży a olej wróci do wyższego poziomu.
Pomagam, bo mi pomagano.

Re: NIVO PYTANIE

: 8 sty 2018, o 22:52
autor: fredric
Chwilowo kapota..... właśnie wróciłem z garażu i qrwa jebana rurka od gruszki do Amora........ nie idzie jej odkręcić od gruszki. Jutro rano zamawiam nowe przewody, z lewej zaczęliśmy i domyślam się że z prawej będzie to samo. Widziałem na allegro komplet dorabianych za niecałe 200pln w Legionowie. Mam w miarę blisko i nie wiem czy nie lepiej kupić komplet i nic jak by coś się działo. Ale najpierw rano sklep i zobaczymy czy można zamówić.

Re: NIVO PYTANIE

: 9 sty 2018, o 18:29
autor: benha
Proponuję szrot i wykręcić z jakiegoś trupa. A co do samego odkręcania to u mnie trzeba było się naprawdę mocno powiesić na kluczu żeby puściło, przede wszystkim nie bać się użyć siły albo puści śruba, albo się obrobi albo klucz pęknie. Polecam do tego klucze półotwarte albo gruby nastawny albo francuza, dobrej firmy bo jak będzie gównolit to pęknie przy pierwszym podejściu.

Re: NIVO PYTANIE

: 9 sty 2018, o 21:24
autor: fredric
Uff temat ogarniety. Kupiłem używki za 50pln sztuka. Wszystko już na aucie. Powiem tak inne auto się zrobiło: )

Re: NIVO PYTANIE

: 9 sty 2018, o 23:22
autor: Balu-Balu
benha pisze:Proponuję szrot i wykręcić z jakiegoś trupa. A co do samego odkręcania to u mnie trzeba było się naprawdę mocno powiesić na kluczu żeby puściło, przede wszystkim nie bać się użyć siły albo puści śruba, albo się obrobi albo klucz pęknie. Polecam do tego klucze półotwarte albo gruby nastawny albo francuza, dobrej firmy bo jak będzie gównolit to pęknie przy pierwszym podejściu.

Najlepsze duże żabki hydrauliczne z długą rączką. Mój mechanik nawet nie pomyślał wziąć kluch inny niż żabki.

Re: NIVO PYTANIE

: 19 lip 2018, o 22:29
autor: KENDZIOR_2008
Witam koledzy podłącze się do tematu NIVO mercedes w 210 kombi E klasa z 1997 roku
Jaki olej jest najlepszy do amorków nivo i do wspomagania bo wiem że są 3 kolorki żółty, zielony i różowy
Czym się różnią???
Jak ktoś wie pomóżcie
oraz gdzie tanio można go nabyć?
Z góry dziękuje za pomoc

Re: NIVO PYTANIE

: 20 lip 2018, o 00:35
autor: Balu-Balu
Na zbiorniku oleju masz specyfikację co lać. Dostaniesz bez problemu.

Re: NIVO PYTANIE

: 20 lip 2018, o 08:24
autor: pituszek
Balu-Balu pisze:Na zbiorniku oleju masz specyfikację co lać. Dostaniesz bez problemu.
Właściwie na korku od zbiornika.W moim przypadku olej jest drogi 001 989 20 03,febi ok 70 zeta za litr,ale żadne inne tańsze nie pasowały do tej specyfikacji.A lanie jakiegoś innego żeby zaoszczędzić 80 zeta na 2 litrach,jest dla mnie nieopłacalne.Obawiałem się,żebym zaraz nie miał problemów z pompą,układem wspomagania czy nivem ,bo to wszystko idzie na jednym oleju.Zwłaszcza ,że poszły nowe przewody i gruchy i spokój na 10 lat.Przewody zresztą z Legionowa,bardzo dobrze dopasowane.Przestrzegam tylko,że nowe końcówki są trochę ciasne i trzeba trochę się pobawić żeby dobrze załapały,starać się palcami,nie kluczem,zwłaszcza przy duralowym regulatorze niva.U mnie jeden przewód krzywo załapał i niby się wkręcił ,ale nie do końca .Ciekło i musiałem kupić drugi regulator.

Re: NIVO PYTANIE

: 20 lip 2018, o 15:53
autor: benha
KENDZIOR_2008 pisze:Witam koledzy podłącze się do tematu NIVO mercedes w 210 kombi E klasa z 1997 roku
Jaki olej jest najlepszy do amorków nivo i do wspomagania bo wiem że są 3 kolorki żółty, zielony i różowy
Czym się różnią???
Jak ktoś wie pomóżcie
oraz gdzie tanio można go nabyć?
Z góry dziękuje za pomoc
Febi 21648, około 55zł/l. Z tego co mi wiadomo to leją takie w aso tylko że z etykietą mercedesa a nie febiego, butelki są identyczne.

Re: NIVO PYTANIE

: 20 lip 2018, o 21:41
autor: kompressor
To produkuje FUCHS.
Febi tylko lepi lepki.