Strona 2 z 4

: 24 paź 2009, o 20:17
autor: noc
Tak ma być. Naciśnij górny klawisz na panelu ogrzewania.

: 24 paź 2009, o 20:19
autor: sebol
Przycisk ogrzewania tylnej szyby nie pomaga .

: 24 paź 2009, o 20:46
autor: noc
Źle ustawione cięgna klap lub przytkany filtr p-pyłkowy.

: 25 paź 2009, o 02:27
autor: sebol
Filtr kabinowy został dzisiaj wymieniony i nic to nie dało . Stwierdzam że cięgna klap prawdopodobnie wogóle nie reagują na zmiany na panelu. Kręce i reguluje a i tak nic się nie zmienia ( nie otwiera ) przy nadmuchu na szybe.
W jaki sposób sprawdzić czy coś jest z klapkami ? Jeśli trzeba to zdemontowac to jak ?

Dziękuje za pomoc

[ Dodano: 2009-10-28, 21:53 ]
Czy ktoś może mi napisac jak najłatwiej sprawdzić dlaczego klapki przy szybie się nie poruszają ? Jak mogę tam dotrzeć ?

: 5 gru 2009, o 18:55
autor: Antek_amb
Witam
Mam podobny problem jak kolega wyżej ale w W210. Czy też w tym modelu jest jakiś bezpiecznik do sprawdzenia?

Dmuchawa

: 7 gru 2009, o 07:10
autor: Antek_amb
Witam
Przejrzałem wszystkie tematy dotyczące dmuchawy na forum i wiem, że najczęściej psuje się potencjometr. Nie jestem pewien czy u mnie też on jest powodem awarii.

Nawiew przestał działać nagle, po powrocie ze sklepu i odpaleniu auta nie działał. W drodze powrotnej ze sklepu na jakiejś nierówności jezdni dmuchawa zaskoczyła i działała do dnia następnego. Rano działała, a po południu po pracy przestała.
Mam klimę półautomatyczną i przy przełączaniu z pozycji 0 na 1 i spowrotem słychać ciche cykanie i na pozycji 1 ciche buczenie za schowkiem (tam gdzie jest dmuchawa)

Bezpieczniki, są ok. Zdjąłem niebo ale bardzo ciężko coś tam dojrzeć. Szukałem jakiegoś poluzowania przewodów albo coś takiego. Może kostka łącząca dmuchawę z regulatorem jest luźna? Gdzie jej szukać? Czy jest ona widoczna po zdjęciu nieba czy po wyjęciu dmuchawy?

Auto E290TD klima półautomat
WDB2100171A221935

: 7 gru 2009, o 08:44
autor: mesio14
Wygląda na to ze skonczyły sie szczotki w silnlczku lub zawiesiły

: 7 gru 2009, o 15:08
autor: Antek_amb
Rozumiem, że trzeba je wymienić. Ale jeśli się zawiesiły to co zrobić?
Może ktoś polecić zakład wymieniający te szczotki w Bydgoszczy?

edit:
Czy ktoś podpowie?

edit2:
Dzisiaj rano znowu podczas jazdy zaskoczył nawiew. Po dłuższym postoju i odpaleniu auta przerwa w pracy i po chwili jazdy znowu działał.

: 7 gru 2009, o 20:55
autor: MichalZSlupsk
Koledzy. prob lem rozwiązałem wymieniając silnik dmuchawy. koszt używki u Nas ok. 100 zł. w razie czego służę radą i pomocą. Stary się blokował na wolnych obrotach i trzeba byo ręcznie poruszyć żeby działał.

: 28 gru 2009, o 15:41
autor: kmtaxi
Ściąganie koła wentylatora z osi silnika to nie najlepszy pomysł. Mam trochę różnych gratów. Info na pv też w Bielsku.

: 30 gru 2009, o 06:35
autor: gradekwaw
Ja zdjąłem koło łopatek kładąc je (podpierając od spodu) na drewnianych klockach i 3 razy stuk-puk i zdjęte.

: 1 sty 2010, o 02:10
autor: noc
gradekwaw pisze:Ja zdjąłem koło łopatek kładąc je (podpierając od spodu) na drewnianych klockach i 3 razy stuk-puk i zdjęte.
Miałeś dużo szczęścia.Na ogół przy uderzaniu przesuwa się wirnik na ośce i silnik jest kawałkiem złomu.

: 7 kwie 2010, o 11:29
autor: sebol
U mnie było proste rozwiązanie, poprzedni właściciel samochodu musiał tam grzebać i źle ustawił bolce od pokrętła dmuchawy i dlatego źle dmuchało

: 13 kwie 2010, o 21:17
autor: sound6
Witam, potrzebuje informacji.
Chodzi o to że zepsuło się sterowanie dmuchawy tzw. kostka (proszę nie mylić z jeżem) i chodzi o informacje gdzie coś takiego można naprawić, czy ktoś z was ma kontakt do jakiegoś elektronika który jest w stanie takie rzeczy naprawiać?
Pozdrawiam.

: 15 kwie 2010, o 21:47
autor: roberts150
Panowie zwracam się z prośbą o pomoc ! Czy może ktoś podać jaką długość powinny mieć szczotki w silniku wentylatora nawiewu ? Rozmiar dobrałem , chodzi o to żeby nie przesadzić z długością , a co się z tym wiąże naciskiem na komutator .