Błąd wypadania cylindrów W211 E500
: 22 lis 2021, o 13:06
Temat był przerabiany już na forum, przeczytałem wszystko co było ja ten temat, jednak powodów było kilka takich jak przepływomierz, świece a nawet rozrząd. Nie chce wydać majątku dlatego proszę Was o poradę od czego zacząć?
Samochód na wolnych obrotach lekko faluje napięciem, tzn czuje jak obroty lekko rosną i opadają, widać to też na desce że napięcie lekko idzie w górę i w dół, nie wiem czy to ma z tym związek.
Pierwotnie działo się to po dodaniu gazu do dechy wtedy wyskakiwały błędy na cylindrach i wchodził w tryb awaryjny:
============1==============
P0300
Raw code: 0300
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
============2==============
P0303
Raw code: 0303
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
============3==============
P0308
Raw code: 0308
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 8 - misfire detected
============4==============
P0300
Raw code: 0300
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
============5==============
P0303
Raw code: 0303
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
============6==============
P0308
Raw code: 0308
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 8 - misfire detected
Po skasowaniu błędów wszystko wracało do normy.
Błędy wyskakiwały na różnych cylindrach i zmieniało się to w okresie czasu
Obecnie już przy dodaniu gazu do połowy wyskakuje błąd ale tylko na jednym cylindrze
============1==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 1 - misfire detected
============2==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 1 - misfire detected
Dodam jeszcze, że mam instalacje gazową, ale dzieje się go zarówno podczas jazdy na gazie jak i odłączeniu instalacji i jeździe na paliwie.
W ASO rozkładają ręce i nie wiedzą jak pomóc.
Proszę o poradę od czego zacząć wymiany ?
Samochód na wolnych obrotach lekko faluje napięciem, tzn czuje jak obroty lekko rosną i opadają, widać to też na desce że napięcie lekko idzie w górę i w dół, nie wiem czy to ma z tym związek.
Pierwotnie działo się to po dodaniu gazu do dechy wtedy wyskakiwały błędy na cylindrach i wchodził w tryb awaryjny:
============1==============
P0300
Raw code: 0300
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
============2==============
P0303
Raw code: 0303
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
============3==============
P0308
Raw code: 0308
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 8 - misfire detected
============4==============
P0300
Raw code: 0300
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
============5==============
P0303
Raw code: 0303
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
============6==============
P0308
Raw code: 0308
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 8 - misfire detected
Po skasowaniu błędów wszystko wracało do normy.
Błędy wyskakiwały na różnych cylindrach i zmieniało się to w okresie czasu
Obecnie już przy dodaniu gazu do połowy wyskakuje błąd ale tylko na jednym cylindrze
============1==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Cylinder 1 - misfire detected
============2==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cylinder 1 - misfire detected
Dodam jeszcze, że mam instalacje gazową, ale dzieje się go zarówno podczas jazdy na gazie jak i odłączeniu instalacji i jeździe na paliwie.
W ASO rozkładają ręce i nie wiedzą jak pomóc.
Proszę o poradę od czego zacząć wymiany ?