"Nowy" samochód vs inwestycja
: 21 sie 2021, o 02:53
Cześć, mam dylemat, inwestować w swojego czy kupic nową w210, budżet około 15tys(kredo);
Moja e klasa : 2,7 cdi 2001 rok 487tys Wdb2102161b301666
Do zrobienia:
Silnik wchodzi nieraz w tryb awaryjny i jakby turbo świszczy chyba że to silnik(nie zmienia wtedy biegów)- nie znam przyczyny
Skrzynia podczas gwałtownego przyśpieszania wrzuca "luz" po odpuszczeniu gazu wraca do normy-nie znam przyczyny, 2 osoby mówią, że może to być planetarka ja myślę o pompie oleju
Ruda na drzwiach- sam ogarnę, nie zależy mi na perfekcji, mam swoj pomysł na to(inny kolor, jakas grafika)
Ruda na podwozi po stronie kierowcy w wystającym "kwadracie " przy kole z tyłu
Przyciamnianie szyb lub dokończenie wymiany na te z avangarda (wymienione nie wszystkie)
Nie wiem jak łańcuch się trzyma ale jest cisza
Ogólnie to myslalem o drobnym zajrzeniu do silnika i porobieniu dupereli które nie wołają o jedzenie, bo auta i tak nie chce sprzedawać (chyba, że dostałbym bardzo dobra propozycje w co wątpię)a mi to nie przeszkadza np. Mocowanie halogenów albo tylną wycieraczkę mógłbym spróbować uratować
Co zrobione ?
Prawie wszystko:
Nowy kolektor mimo że stary jest sprawny , nie chciało mi się bawić w czyszczenie
Nowe przewody od turbo, podciśnienia, paliwa+ te przy pompie
Nowy regulator ciśnienia
Nowe gruchy
Całe zawieszenie Nowe( sworznie, sprężyny, wahacze, mocowania, gumy, łączniki, tylna belka bla bla wszystko+gumy podwyższające leżą od dwóch lat i czekają )
Nowy sterownik skrzyni + Nowy w zapasie
Nowe progi
Listwy,zderzak od avangarda
Wtryski Nowe
Nowa podpora wału
Nowy/używany mechanizm wycieraczki (od samochodu z niskim przebiegiem ) + drugi w zapasie
Nowe kable od halogenów i xenonów
Drewniana kierownica
Odma nowa
Nowy przewód wspomagania
Nowy/używany wybierak
Turbo po regeneracji
Miejsce zapasówki pospawane i zakonserwowane
Nowe klocki i tarcze
Nowa przepływka
Aku prostu z fabryki
Nowa nagrzewnica
Nowy napinacz paska i pasek
Alternator po regeneracji
Sterownik kolumny nówka sztuka
I pewnie parę innych drobniejszych rzeczy wszystko robione na najdroższych częściach oprócz tych "nowe/używane"
Wszystko robione na bieżąco lub z kaprysu żeby już było
Co mam na oku ? 3,2 cdi z przebiegiem ok 190tys za 15tys
Moja e klasa : 2,7 cdi 2001 rok 487tys Wdb2102161b301666
Do zrobienia:
Silnik wchodzi nieraz w tryb awaryjny i jakby turbo świszczy chyba że to silnik(nie zmienia wtedy biegów)- nie znam przyczyny
Skrzynia podczas gwałtownego przyśpieszania wrzuca "luz" po odpuszczeniu gazu wraca do normy-nie znam przyczyny, 2 osoby mówią, że może to być planetarka ja myślę o pompie oleju
Ruda na drzwiach- sam ogarnę, nie zależy mi na perfekcji, mam swoj pomysł na to(inny kolor, jakas grafika)
Ruda na podwozi po stronie kierowcy w wystającym "kwadracie " przy kole z tyłu
Przyciamnianie szyb lub dokończenie wymiany na te z avangarda (wymienione nie wszystkie)
Nie wiem jak łańcuch się trzyma ale jest cisza
Ogólnie to myslalem o drobnym zajrzeniu do silnika i porobieniu dupereli które nie wołają o jedzenie, bo auta i tak nie chce sprzedawać (chyba, że dostałbym bardzo dobra propozycje w co wątpię)a mi to nie przeszkadza np. Mocowanie halogenów albo tylną wycieraczkę mógłbym spróbować uratować
Co zrobione ?
Prawie wszystko:
Nowy kolektor mimo że stary jest sprawny , nie chciało mi się bawić w czyszczenie
Nowe przewody od turbo, podciśnienia, paliwa+ te przy pompie
Nowy regulator ciśnienia
Nowe gruchy
Całe zawieszenie Nowe( sworznie, sprężyny, wahacze, mocowania, gumy, łączniki, tylna belka bla bla wszystko+gumy podwyższające leżą od dwóch lat i czekają )
Nowy sterownik skrzyni + Nowy w zapasie
Nowe progi
Listwy,zderzak od avangarda
Wtryski Nowe
Nowa podpora wału
Nowy/używany mechanizm wycieraczki (od samochodu z niskim przebiegiem ) + drugi w zapasie
Nowe kable od halogenów i xenonów
Drewniana kierownica
Odma nowa
Nowy przewód wspomagania
Nowy/używany wybierak
Turbo po regeneracji
Miejsce zapasówki pospawane i zakonserwowane
Nowe klocki i tarcze
Nowa przepływka
Aku prostu z fabryki
Nowa nagrzewnica
Nowy napinacz paska i pasek
Alternator po regeneracji
Sterownik kolumny nówka sztuka
I pewnie parę innych drobniejszych rzeczy wszystko robione na najdroższych częściach oprócz tych "nowe/używane"
Wszystko robione na bieżąco lub z kaprysu żeby już było
Co mam na oku ? 3,2 cdi z przebiegiem ok 190tys za 15tys