Witam,
Jakiś czas temu i mnie dopadł temat zaciętych/uszkodzonych klapek/przepustnic w kolektorze ssącym. Zdecydowałem się na ich demontaż plus czyszczenie kolektora od wewnątrz i to była bardzo dobra decyzja.
Po tych zabiegach nie poznałem samochodu
Co mi to dało:
-samochód wyszedł z trybu awaryjnego
-dużo lepsze przyspieszenie, którego wcześniej nie uświadczyłem
-zmniejszone spalanie (8-9L po mieście i 5-6L na trasie przy 90-100km/h)
-lepsza dynamika jazdy
-lepsza elastyczność
-równomierne przyspieszanie do 170km/h (więcej nie sprawdzałem
)
-nie szarpie już przy zmianie biegów (automat)
Gdyby ktoś (tak jak ja niedawno) szukał czym zaślepić otwory po zdemontowaniu tych nieszczęsnych klapek, to mam kilka kompletów specjalnych śrub z uszczelkami wykonane na cnc (bardzo duża dokładność i powtarzalność) pod wymiar tych nieregularnych otworów.
Śruby po wkręceniu w kolektor dają 100% pewności, że będzie to porządnie zrobione i że nic nie wpadnie do komory zaworów-przetestowałem na swoim samochodzie i wszystko śmiga jak ta lala
Kilka kompletów już poszło do ludzi
Info na priv plus link do mojego ogłoszenia:
https://m.olx.pl/oferta/sruby-zaslepiaj ... GlMWA.html