Strona 3 z 3

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 5 maja 2017, o 21:09
autor: rr6
gregoryginda pisze:a co myślicie o tym

http://allegro.pl/elektroniczna-przepus ... 73321.html

rozmawiałem z gościem i z powodzeniem w e430 to montują. Kwestia czy nie zamuli silnika bo ponoć zamula ale nie wiem jak to jest w praktyce
Na zamkniętej przepustnicy czyli na standardowym obiegu, o ile ten "trójnik" nie ma rażąco innej średnicy od obecnego wydechu, to nie ma co zamulić (oczywiście zakładając, że reszta wydechu jest taka sama). Przy otwartej przepustnicy będziesz miał luźniejszy wydech. Na pewno przez to stracisz trochę Nm w dolnym zakresie obrotów, ale wątpię żeby znacząco obniżyło to np. moc maksymalną albo osiągi. Do e430 pomysł dobry, bo tam straty nawet kilkunastu Nm tak bardzo nie poczujesz, a dźwięk będzie ciekawy. Im mniejsza pojemność tym bardziej będzie czuć, że na niższych obrotach jest mniej żwawy - ale to przy otwartej przepustnicy. Z tym, że zawsze możesz przełączyć, to jest zamknąć przepustnicę i masz prawie stan fabryczny.

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 5 maja 2017, o 21:12
autor: gregoryginda
No wlasnie ja sie nie znam i ten gosc mowil ze ta przepustnica wpada w jakis jeden krociec 63mm i wszystko odbywa sie na fabrycznym tlumiku jaki mam rzekomo

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 5 maja 2017, o 21:37
autor: rr6
gregoryginda pisze:No wlasnie ja sie nie znam i ten gosc mowil ze ta przepustnica wpada w jakis jeden krociec 63mm i wszystko odbywa sie na fabrycznym tlumiku jaki mam rzekomo
No to jak pracuje na zamkniętej przepustnicy to prawie jak seria. Jak otworzy to spaliny lecą przez ten trójnik i omijają ostatni tłumik.
W wersji profesjonalnej - jak w autach fabrycznych czy u Brabusa to jest trochę inaczej, tłumik ma wejście na przelot i na obieg przez tłumik - przepustnica tam otwiera przelot. Tu po prostu otwiera dziurę w wydechu przed ostatnim tłumikiem.

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 6 maja 2017, o 23:45
autor: benha
Moc maksymalna i nm na wysokich obrotach będą większe. Wszystko spadnie tylko w dolnym zakresie obrotów. Ja bym się pokusił o wsadzenie tego 3nika między katem a środkowym tłumikiem. U siebie co prawda w E230 jak zmieniałem tłumiki to po zamontowaniu środkowego tłumika musiałem trochę auto przesunąć i po odpaleniu chodził tak jakby cały wydech był założony, było cichutko, przynajmniej na wolnych obrotach, głośno się robiło jak gasiłem silnik.

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 10 maja 2017, o 10:24
autor: j.kossak
Tyle że Peśla ma tylko do kombi! A otwierana przepustnica fajna ale dwie trzeba montować i robi się ciut ciasno...

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 11 maja 2017, o 13:56
autor: gregoryginda
wlasnie już leży u mnie przepustnica - bede niedlugo montował. Z tego co wiem do kombi potrzeba jednej.

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 27 gru 2019, o 19:59
autor: Brysiek
Odgrzeje kotleta , jak po kilka latach wyglądają wasze tłumiki Peśli? Mój końcowy tłumik kończy życie a jak na razie w żadnej hurtowni nie oferują końcowego do 4.3 . Jedynie Peśla coś ma i nie wiem czy warto w to iść ?

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 26 sty 2020, o 14:31
autor: dynio80
Brysiek pisze: 27 gru 2019, o 19:59 Jedynie Peśla coś ma i nie wiem czy warto w to iść ?
Założyłeś czy poszedłeś w coś innego ?

Re: Tłumik PEŚLA do S210

: 26 sty 2020, o 16:31
autor: Brysiek
Jak na razie nie mam czasu na zabawy w jakieś nie wiadomo co . Oryginalny jeszcze jakoś żyje i dopóki nie padnie zupełnie to go nie ruszam .