S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Dojechali
ciekawy emblemat 777 Sorry za jakość
Ferrari, za nim jechało drugie identyczne i jeszcze Koenigsegg
Warunki były spartańskie, wisko napieprzało przez 75% trasy:
W wolnej chwili coś dopiszę, nie było żadnych problemów, pozdrawiam wszystkim
ciekawy emblemat 777 Sorry za jakość
Ferrari, za nim jechało drugie identyczne i jeszcze Koenigsegg
Warunki były spartańskie, wisko napieprzało przez 75% trasy:
W wolnej chwili coś dopiszę, nie było żadnych problemów, pozdrawiam wszystkim
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
A kiedy ostatnio były wymieniane? Warto je wymieniać "w ciemno"?Przewody WN do szuflady będą czekać na swój czas, albo spróbuję je odsprzedać :twisted:
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Jeśli problem zapłonów występuje i załóżmy że jest instalacja LPG i jest ona ustawiona naprawde dobrze, pozostaje wina po stronie układu zapłonowego.Muniek pisze:A kiedy ostatnio były wymieniane? Warto je wymieniać "w ciemno"?Przewody WN do szuflady będą czekać na swój czas, albo spróbuję je odsprzedać :twisted:
Wtedy można wziąść pod uwagę diagnozowania/wymiany kolejnych elementów m.in. przewodów WN.
W moim przypadku samochód odpukac chodzi jak marzenie (absolutnie 0 wypadających zapłonów) więc nie widzę potrzeby wymiany przewodów tak po prostu.
Pod kątem przebić przewody które są na aucie od jakiegoś czasu sprawdziłem, brak przebić.
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Pytałem bo nie mam pojęcia kiedy była ostatnia wymiana świec i przewodów u mnie a przejeździłem na gazie już kilkanaście tysięcy kilometrów. Nie ma żadnego checka, nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika i nie ma żadnych oznak niedomagania układu. Warto wymieniać te rzeczy czy czekać aż coś zacznie się dziać? Nie chcę doprowadzić do sytuacji, że auto stanie i nie odpali...Kaczmar pisze:Jeśli problem zapłonów występuje i załóżmy że jest instalacja LPG i jest ona ustawiona naprawde dobrze, pozostaje wina po stronie układu zapłonowego.Muniek pisze:A kiedy ostatnio były wymieniane? Warto je wymieniać "w ciemno"?Przewody WN do szuflady będą czekać na swój czas, albo spróbuję je odsprzedać :twisted:
Wtedy można wziąść pod uwagę diagnozowania/wymiany kolejnych elementów m.in. przewodów WN.
W moim przypadku samochód odpukac chodzi jak marzenie (absolutnie 0 wypadających zapłonów) więc nie widzę potrzeby wymiany przewodów tak po prostu.
Pod kątem przebić przewody które są na aucie od jakiegoś czasu sprawdziłem, brak przebić.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Dla świec przyjąłbym maksymalny przebieg ok 40-45tys km na LPG.
W moim przypadku zaczął wariować bo jedna strona świec była czarna - zalana.
A zalewanie trwało cały interwał czyli jakieś 37000km. Myślę że gdyby nie to to by wytrzymały spokojnie 40K+
Jeśli nic się nie dzieje, nie telepie silnikiem, pozostawiłbym temat i jeszcze raz się przyjrzał pracy silnika przed zimą.
W moim przypadku zaczął wariować bo jedna strona świec była czarna - zalana.
A zalewanie trwało cały interwał czyli jakieś 37000km. Myślę że gdyby nie to to by wytrzymały spokojnie 40K+
Jeśli nic się nie dzieje, nie telepie silnikiem, pozostawiłbym temat i jeszcze raz się przyjrzał pracy silnika przed zimą.
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Albo zainwestować w irydy. Raz i więcej nie dotkniesz. 100 tyś km minimum żywotności a na lpg forum są spece co już po 160 tyś km na kpl najechali i nadal działają.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Drogi Piasek-u na Ciebie zawsze można liczyć na pewno przy następnej okazji wymiany świec wezmę do pod uwagę.
Generalnie spadł mi kamień z serca, w głowie się nie mieści ile złe zestrojenie LPG potrafi namieszać.
W sumie to było tak że jeśli chodzi o moje auto to była jedyna rzecz, której się wstydziłem. Raz było dobrze a raz po raz mu odpier*alało i wypadały zapłony - tylko na jałowym.
Dość długo nikt nie był w stanie postawić diagnozy a ja z konieczności wyjazdu pojechałem na "strojenie" przed wymianą przewodów WN.
W sumie byłem już u tego gazownika rok temu i 2 lata temu, ale nigdy nie było tak że na jednej stronie była korekta 5 a na drugiej 1.
Diagnoza natychmiastowa, zalewa jedną ze stron silnika, komputer silnika nie nadąża za korektami KME NEVO PRO, wyłączamy korekty aytomatyczne i dostrajamy mapę. W sumie zajęło to 3 strojenia i teraz wreeeeeszcie jest jak byc powinno.. 50 tys km temu
Generalnie spadł mi kamień z serca, w głowie się nie mieści ile złe zestrojenie LPG potrafi namieszać.
W sumie to było tak że jeśli chodzi o moje auto to była jedyna rzecz, której się wstydziłem. Raz było dobrze a raz po raz mu odpier*alało i wypadały zapłony - tylko na jałowym.
Dość długo nikt nie był w stanie postawić diagnozy a ja z konieczności wyjazdu pojechałem na "strojenie" przed wymianą przewodów WN.
W sumie byłem już u tego gazownika rok temu i 2 lata temu, ale nigdy nie było tak że na jednej stronie była korekta 5 a na drugiej 1.
Diagnoza natychmiastowa, zalewa jedną ze stron silnika, komputer silnika nie nadąża za korektami KME NEVO PRO, wyłączamy korekty aytomatyczne i dostrajamy mapę. W sumie zajęło to 3 strojenia i teraz wreeeeeszcie jest jak byc powinno.. 50 tys km temu
Re: S210 E430 ELEGANCE 01' 4Matic, 7-os, rodzinne V8 ;)
Odnośnie Iryd to ojcu do C4 Picasso zamontowałem komplecik takowych (auto też zagazowane) przy przelocie 104 tyś km.
Przy 135 tyś kontrola - wszystko ok, zmniejszyłem ciutkę przerwy jedynie bo auto fabrycznie wymaga 0,9, na gazie zalecają zmniejszyć przerwy o 0,1-0,2mm czyli jakieś 0,7 a nie wiedzieć czemu irydy dedykowane do w/w silnika miały fabrycznie 1,1mm przerwę ustawioną. Mój błąd - nie sprawdziłem przy montażu.
Jednakże mimo 30tyś km pokonanych w silniku każda trzymała fabryczną wartość które zmniejszyłem do 0,8mm i siedzą dalej. Na chwilę obecną 147 tyś km na blacie.
Co do ceny za nie to jakiegoś dramatu nie było - kosztowały 2x więcej za sztukę względem standardowych. 15 z hakiem vs. 32zł z hakiem no ale... u mnie przychodzą "zaledwie" 4 szt i do tego stosunkowo tanie bo jak pamiętam przymierzałem się do swojej ex S210tki to sztuka coś koło 58zł x 12
Oczywiście na tamten czas... a ceny tego jednak lecą na dół w miarę popularyzowania się tych świec.
Puentując: do 100 tyś km przelotu mam nadzieję że wytrzymają - siedzą w silniku. Potem kontrola i jeżeli przerwy, wszystko w normie, siedzą dalej.
Przy 135 tyś kontrola - wszystko ok, zmniejszyłem ciutkę przerwy jedynie bo auto fabrycznie wymaga 0,9, na gazie zalecają zmniejszyć przerwy o 0,1-0,2mm czyli jakieś 0,7 a nie wiedzieć czemu irydy dedykowane do w/w silnika miały fabrycznie 1,1mm przerwę ustawioną. Mój błąd - nie sprawdziłem przy montażu.
Jednakże mimo 30tyś km pokonanych w silniku każda trzymała fabryczną wartość które zmniejszyłem do 0,8mm i siedzą dalej. Na chwilę obecną 147 tyś km na blacie.
Co do ceny za nie to jakiegoś dramatu nie było - kosztowały 2x więcej za sztukę względem standardowych. 15 z hakiem vs. 32zł z hakiem no ale... u mnie przychodzą "zaledwie" 4 szt i do tego stosunkowo tanie bo jak pamiętam przymierzałem się do swojej ex S210tki to sztuka coś koło 58zł x 12
Oczywiście na tamten czas... a ceny tego jednak lecą na dół w miarę popularyzowania się tych świec.
Puentując: do 100 tyś km przelotu mam nadzieję że wytrzymają - siedzą w silniku. Potem kontrola i jeżeli przerwy, wszystko w normie, siedzą dalej.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości