Strona 1 z 2

Po wymianie silnika ...

: 17 maja 2014, o 01:18
autor: bugio
Witam
Mam nastepujacy problem.
Po wymianie silnika auto momentami w ogole nie ma mocy.
Nie chce prawie jechac po czym zatrzymuje sie - auto gasnie,
Ciezko pali i jedzie dalej ... I tak 3 x na 50 km

Od czego zaczac ?

: 17 maja 2014, o 01:42
autor: DirtyHarry
Tryb awaryjny,czym prędzej na kompa do kumatego mechanika. ;)

: 17 maja 2014, o 03:47
autor: bugio
A przy trybie awaryjnym nie powinna wlaczyc sie jakas kontrolka?

: 17 maja 2014, o 04:09
autor: Kajtek1
Tryb awaryjny silnika zaswietli Ci CEL czy ekwiwalent, ale jak masz tryb awaryjny przekladni, to nie ma ona zadnej kontrolki.
Te auta maja komputer z pamiecia dla dobrego powodu. Mozesz podpiac kompa i auto Ci powie co mu dolega. :padam:

: 17 maja 2014, o 10:02
autor: bugio
Tak tez zrobie. W poniedzialek pojade na komputer i dam znac

Jeden z mechanikow mowi ze to czujnik polozenia walu?

: 17 maja 2014, o 11:11
autor: Camel-
Gdyby to był czujnik wału to by po prostu zgasł ewentualnie przesuwał zapłony i prychał, strzelał. A u Ciebie słabnie a potem gaśnie. Ciekawe co komputerek by zobaczył. Jak nic, to trzeba przejrzeć wiązki.

: 17 maja 2014, o 11:39
autor: bugio
Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...

Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien :/ a raczej na pewno

: 17 maja 2014, o 15:50
autor: Myski
A nie możesz reklamować sprawy u tego co wymienił Ci silnik?

: 17 maja 2014, o 17:20
autor: Kajtek1
bugio pisze:Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...

Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien :/ a raczej na pewno
To sa dosc typowe objawy braku paliwa.
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.

: 17 maja 2014, o 17:44
autor: Camel-
Kajtek1 pisze:To sa dosc typowe objawy braku paliwa.
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.
Albo jeszcze słabej iskry :)
Swoją drogą ile kolega ma paliwa w zbiorniku? Może połowe czasem? :P

: 17 maja 2014, o 19:13
autor: bugio
Paliwo jest na pewno. Filtr oleju jest nowy. Reszta filtrow ma z rok

: 17 maja 2014, o 19:18
autor: romek61
bugio, Masz w Krzyżowicach fachowca od mercedesów.

: 17 maja 2014, o 22:00
autor: bugio
Dzieki za informacje. W poniedzialek pojade na konputer i zobaczymy czy cos pokaze

: 17 maja 2014, o 22:21
autor: Kajtek1
Roczny fitr paliwa mozesz zmieniac w ciemno, albo podlaczyc manometr. Nie wiesz cos przez ten rok wlewal z paliwem.

: 24 maja 2014, o 04:07
autor: bugio
Bylem u elektryka. Po podlaczeniu do komputera pokazaly sie 2 bledy czujnik temperatury - wymienilem
I czujnik polozenia walu - kupilem ale jest o 2 mm za duzy. Stary ma 40 mm a nowy 42. (Numery sie zgadzaja ,sa te same )

Po dluzszym jezdzeniu zauwazylem powtarzajacy sie problem w tych damych sytuacjach. Mianowicie przy dojezdzie do swiatel z duza predkoscia ostro hamujac po czym z biegu numer 2,3 probujac przyspieszac auto slabnie i przechodzi w tryb awaryjny...
Co to moze byc?

Dodam ze wiecej bledow nie ma no i ten czujnik polozenia walu nie zostal wymieniony bo nie pasuje , muslalem o jakiejs podkladce ale nigdzie takiej nie znalazlem