Strona 6 z 7

: 20 lis 2013, o 15:31
autor: ralfi89
licznik na dawce ma być przed liftem.to wiem. Jest znaczenie od jakiego silnika? anglika? benzyne czy diesel?

: 20 lis 2013, o 15:53
autor: tonidriver
nie ma znaczenia aczkolwiek ja kupiłem do 2,9td czyli taki jaki miałem

: 20 lis 2013, o 16:10
autor: ralfi89
przed liftem muszę mieć czyli do 99r? bo pierwszy lift był w 97 i trochę zgłupiałem ;)

: 20 lis 2013, o 16:28
autor: tonidriver
kup taki jak podałem i po sprawie

: 20 lis 2013, o 17:04
autor: Glaza
Witam.
Przy składaniu licznika,gdy miałem go na stole przestawiły mi się wskazówki od tem. silnika i obrotomierza o ok 30 stopni w dół. ustawiłem je na "zero" lecz po podłączeniu licznika i przekręceniu zapłonu znów się przestawiły. Co muszę zrobić by było tak jak dawniej?
Mam plan aby podłączyć zegary przekręcić zapłon i wtedy przekręcić wskazówki z powrotem na zero, ale czy tak się da? nic nie skopie? Próbował ktoś tego?
Dobra dałem radę, trzeba wyciągnąć i założyć z powrotem tak jak w linku
http://www.youtube.com/watch?v=t5krgYFfBVg

: 21 lis 2013, o 18:44
autor: ralfi89
ok dzisiaj byłem u magika i sprawa wygląda tak. Powiedziałem, że wskazówki nie działają a on zapytał od razu która drży. Powiedział, że do wymiany procesor. 150 zł. 50% szans, że będzie działało.

[ Dodano: 2013-11-21, 20:16 ]
i teraz problem, czy skupić na tym procesorze czy na tym silniczku. jak powiedziałem facetowi o tym silniczku to powiedział, że "blisko".
Może ma znaczenie, który silniczek pada ;)

: 23 lis 2013, o 13:57
autor: tonidriver
ralfi89 piszę po raz ostatni,do wymiany silniczek drżącej wskazówki,pomyśl po co pytał która drży skoro do wymiany niby procesor ? :rotfl:

: 23 lis 2013, o 14:03
autor: ralfi89
zmieniony silniczek. i działa.
rozmawiałem z nim na ten temat. Procesor steruje tymi wskazówkami. I dąży do wyzerowania. Jeżeli ten silniczek drga to nie może wyzerować wskazówek. I jeśli się z tym długo jeździ to mogą zacząć się problemy, że nawet wymiana silniczka nie pomaga.

: 10 gru 2013, o 11:47
autor: qasper
A ja u siebie wymieniłem cały licznik, choć objawy miałem padniętego silniczka, ale dostałem licznik o identycznych numerach więc bez problemu wymieniłem. Niestety licznik, który założyłem pochodził pewnie z auta z NIVO, ponieważ wyświetla mi komunikat o niskim poziomie oleju hydraulicznego. Czy można jakoś wyeliminować ten komunikat? Czy wiedząc które piny w liczniku są odpowiedzialne za ten komunikat można podpiąć np przewody od innego komunikatu (np. poziomu płynu chłodniczego)? wówczas przy braku płynu dostawałbym dwie in formacje (o b raku płynu i oleju hydraulicznego).

: 10 gru 2013, o 13:19
autor: tonidriver
qasper ja do siebie tez kupilem licznik o tych samych numerach i tez mialem komunikat chyba o nivo wiec postanowilem jednak przelozyc silniczek do swojego oryginalnego licznika :D

: 10 gru 2013, o 14:02
autor: qasper
Dzięki za szybką odpowiedź, ale może jest inne rozwiązanie, ponieważ : po pierwsze przebieg z tego nowego licznika podoba mi się dużo bardziej:), po drugie skompletowałem i wymieniłem już podświetlenie, po trzecie licznik przełożyłem sam, a przelutowanie silniczka może mnie przerosnąć:).

: 11 gru 2013, o 01:14
autor: tonidriver
qasper pisze:przelutowanie silniczka
max 20pln u byle elektronika

: 11 gru 2013, o 01:15
autor: ralfi89
sam to zrobisz. 4 nóżki musisz odlutować, odessac cynę. nowy silnik i świeża cyna.

: 20 gru 2013, o 09:37
autor: Jakub_electroni
Podpowie ktoś jaki u mnie powinien być licznik?? chodzi mi o nr. obecnie mam 2105406947 ale nie jestem pewien czy powinien być takowy. Wszystkie silniczki wymieniłem i nadal nie działa Vin to WDB2100041A154937

: 24 sty 2016, o 20:16
autor: Satrapa
Jestem zmuszony prosić o pomoc. Od dwóch dni mój licznik wariuje. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale dzień przed usterką podłączyłem przez złącze diagnostyczne w skrzynce bezpieczników przejściówkę 38 pin na OBD II. Zrobiłem kilka kilometrów na podpiętym OBDII bluetooth, aby sprawdzić, czy to przydatne urządzenie i czy faktycznie działa. Wszystko było ok. Następnego dnia rano przy oczekiwaniu na podgrzanie świeć było słychać takie jakby brzęczenie przełącznika, a wskazówka obrotów zaczęła podskakiwać. Liczniki po odpaleniu działały. Od dzisiaj raz działają, a za następnym rozruchem silnika już nie. Zauważyłem zależność, że gdy to brzęczenie jakby zablokowanego przekaźnika jest krótkie, to liczniki działają. Gdy trwa to tyle ile podgrzanie świec, to liczniki nie działają. Świecą się tylko przebiegi.