niestety coraz wiekszy (wczoraj wskoczylo 128 tysiecy) a 83zl to oryginal w ASO?Damian86 w210 pisze:bo kolega ma mały przebieg...
Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
Poddaję się bo to nie ma sensu.Nie ma to jak sobie utrudniać pracę. Popatrzcie Koledzy na ramię napinacza i wszystko będzie jasne.Poza pompą jest jeszcze alternator,klima,wspomaganie wszystko można wykręcić ale po co do wymiany paska?Wymiana trwa parę minut jak nie wymieniamy rolek.Pozdrawiam.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
Jesli mechanik mowi ci ze pociagniesz jeszcze 200tys to chyba byl w humorze na zart. Paski rozrzadu zalecane sa od 60-120tys (w innych samochodach) wiec pasek klinowy ktory nie jest w oslonie i narazony na "warunki zewnetrzne" i chcesz zeby "pojechal ~2 razy dluzej. Dobry dowcip.
Tak dla przykladu. Nie zauwazysz stanu paska w czas i mozliwe uszkodzenie napinacza albo innych komponentow lub w najgorszym wypadku przegrzanie silnika. Z tym bedzie jak ze wszystkim innym. Albo pojdzie albo nie, a moze cos za soba pociagnie albo nie. Pasek nalezy do grupy koomponentow " tear & wear" czyli tych co regularnie wymieniasz.
Tak dla przykladu. Nie zauwazysz stanu paska w czas i mozliwe uszkodzenie napinacza albo innych komponentow lub w najgorszym wypadku przegrzanie silnika. Z tym bedzie jak ze wszystkim innym. Albo pojdzie albo nie, a moze cos za soba pociagnie albo nie. Pasek nalezy do grupy koomponentow " tear & wear" czyli tych co regularnie wymieniasz.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
Witam. To nie jest pasek rozrządu,i te reguły co Kolega pisał nie mają zastosowania w Mercedesie.Łańcuch,napinacz to jest rozrząd Mesia i jeszcze parę drobiazgów.Pasek wielorowkowy najprościej Koledzy sprawdzić zdejmując go i zaginając rowkami do siebie tak na całej długości powtarzając tę czynność i gwarantuję ,że każde pęknięcie będzie widoczne.Pozdrawiam. Świeca żarowa to mój konik zwłaszcza ukręcona.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
Kurka wodna, nie jest to wszystko takie oczywiste. Kolega jeden pisze ,że mu hałasuje mam to samo pasek za długi, ja bym kupił z numer mniejszy . Po za tym bywa tak jak u mnie ,żę ktoś kombinował i wstawi alternator z innym kułkiem! Zastanawiam się czy 3 cm przy takim napinaczu robi różnice. Aż tak nie napina aby rozwalił rolki alternatora itp. Ja mam na bank za luźny jak włączę klime to hałasuje i ciągle mi amortyzatory wywala. Pewnie lata ... Wiec nie zawsze bym sie sugerował rozmiarem katalogu, rożnie bywa.
WDB2100101A375257
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
Witam.Kolego a czy ktoś patrzył i znalazł przyczynę Twojego problemu?Jeżeli nie sprawi to Tobie problemu to mogę zerknąć,Sopot Gdynia to jak rzut beretem.A co do tych 3cm to przesada,może miałeś na myśli mm bo to jest ogromna różnica w długości paska i napinacz nie spełnia swojej roli i lata na luzie nie trzymając paska w odpowiednim napięciu.Pozdrawiam Wszystkich na Forum.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Absolutnie popieram kolegę różnica 5-10 mm. dyskwalifikuje pasek z napinaczem automatycznym.W niektórych modelach 3mm. to poślizg paska.szkieletor pisze:Witam.Kolego a czy ktoś patrzył i znalazł przyczynę Twojego problemu?Jeżeli nie sprawi to Tobie problemu to mogę zerknąć,Sopot Gdynia to jak rzut beretem.A co do tych 3cm to przesada,może miałeś na myśli mm bo to jest ogromna różnica w długości paska i napinacz nie spełnia swojej roli i lata na luzie nie trzymając paska w odpowiednim napięciu.Pozdrawiam Wszystkich na Forum.
Pasek wieloklinowy przejedzie nawet 300tys. w sprzyjających warunkach, ale będzie ponabijany ziarnkami piasku i będzie niszczył wszystko.Osobiście zalecam wymianę nie później niż co 150tys. lub 5-7 lat.Wymiana koła pompy wspomagania, czy alternatora trochę kosztuje, a one po za rolkami zużywają się od paska najbardziej.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości