Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

greak pisze:
noc pisze:Duży problem, na drodze bez dużej ilości narzędzi prawie niewykonalne.Przy skrzyni automatycznej powiedziałbym, że niemożliwe.
nie chce podważać autorytetu kolegi NOC ale ja miałem taki przypadek
zmieniałem tydzien temu pasek i stary zdjąłem bez większego problemu i w ten sam sposób założyłem nowy, tzn. nic nie odkręcąłem, w sumie sam bym miał z tym problem ale bylismy we 2 także poszło gładko, nie wiem czy to normalne czy nie ale u mnie wszytki działa napinacz również jest ok /więc jak zluzujesz napinacz to nie powinno być problemu/
220CDI nie jest najgorszy ale sprobuj to z 320CDI. Powodzenia.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

allias pisze: Twoj to A014 997 04 92 - 21.36 x 2271 wiec twoj 6pk2270 jest o 1mm krotszy wiec chyba
-- za ten 1 mm bym konstruktorom jaja golił i smarował jodyną! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Dokładnie baca o to deczko chodzi
E 270 CDI 2000r, lift, manual
szkieletor
Posty: 36
Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
Lokalizacja: gdynia

Post autor: szkieletor »

Witam. o czym Koledzy piszą , jaki milimetr , napinacz tak się poddaje ,że założenie nowego paska nie sprawia problemu.Sprawdzamy rolkę prowadzącą i rolkę napinacza i jak są za duże luzy to wymieniamy a wykręcamy je imbusem.Napinacz poddaje się i to z wielkim zapasem i pasek zakładamy bez problemu.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

tak ja mam ten o 1mm krótszy i bez problemu da sie założyć...chyba że nie :lol: ale w poniedziałek bedzie namiejscu ;-)
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

A kiedy nalezy ten pasek wymienic? (ja mam chyba od nowosci,a moj mechanik powiedzial ze to oryginal w dobrym stanie i bedzie jeszcze dlugo dobry i lepiej nie wymieniac)
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

ja jestem przed wymianą pompy wys.ciś.cdi też orginał jest ale wybieram sie do holandii i kompleksowo chce mieć zrobione wszystko...mój pasem ma malutkie pęknięcia i też długo bym pojeździł ale ja jestem pedant :-P
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

Damian86 w210 pisze:mój pasem ma malutkie pęknięcia i też długo bym pojeździł ale ja jestem pedant
tez chcialem wymienic bo chce miec pewnosc,ale mechanik powiedzial ze nie ma sensu bo z nowym moze byc roznie a oryginal to oryginal.Dlatego pytam bo moze jest jakis limit kilometrow...
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
Awatar użytkownika
greak
Posty: 181
Rejestracja: 6 paź 2010, o 11:50
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Kontakt:

Post autor: greak »

peter pisze:A kiedy nalezy ten pasek wymienic? (ja mam chyba od nowosci,a moj mechanik powiedzial ze to oryginal w dobrym stanie i bedzie jeszcze dlugo dobry i lepiej nie wymieniac
peter pisze:Damian86 w210 napisał/a:
mój pasem ma malutkie pęknięcia i też długo bym pojeździł ale ja jestem pedant
tez chcialem wymienic bo chce miec pewnosc,ale mechanik powiedzial ze nie ma sensu bo z nowym moze byc roznie a oryginal to oryginal.Dlatego pytam bo moze jest jakis limit kilometrow
ZMIEŃ MECHANIKA
dobry pasek to koszt 60-70 zł masz nowy dobry pasek i jakąś pewnośc że na trasie nie będzie zdziwienia, stary pasek może wyglądać jak nowy a w środku guma jest już stara jest wyciągnięty oraz ma mikro pęknięcia przy szarpnięciach silnika może nie wytrzymać

[ Dodano: 2011-04-02, 10:29 ]
ja kupilem continental za 67zł
VIN: WDB2102061X083517
Obrazek
przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne
www.pluspaczka.pl
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

greak pisze:ZMIEŃ MECHANIKA
jezdze do niego od 20 lat ze wszystkimi autami jakie mialem i wlasnie stwierdzil ze jak mam zalozyc pasek za 100 zloty to lepiej wcale nie wymieniac bo na tym ktory jest jeszcze 200 tys. moge zrobic... a "nowy" (nawet oryginal) moze zrobic "zonka"
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
Awatar użytkownika
greak
Posty: 181
Rejestracja: 6 paź 2010, o 11:50
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Kontakt:

Post autor: greak »

ok, nie przemawia to do mnie, zrobisz jak uważasz, z tym mechanikiem to żart, ale dziwie się że nie każe Ci zminić paska skoro auto ma już 12 lat i pasek jest od nowości i koles twierdzi że jeszcze 200 tyś przejedzi a nowy nawet orginał to strzeli po 100 km... nie wiem co mam powiedzieć

[ Dodano: 2011-04-02, 12:01 ]
tylko co zrobisz jak ci strzeli pasek, kupisz nowe auto z nowym orginalnym paskiem...???
VIN: WDB2102061X083517
Obrazek
przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne
www.pluspaczka.pl
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

peter pisze: jezdze do niego od 20 lat ze wszystkimi autami jakie mialem i wlasnie stwierdzil ze jak mam zalozyc pasek za 100 zloty to lepiej wcale nie wymieniac bo na tym ktory jest jeszcze 200 tys. moge zrobic... a "nowy" (nawet oryginal) moze zrobic "zonka"
Żeby zadowolić wszystkie strony jeździj na tym orginalnym, ale w bagażniku miej nowy na zapas jakby orginał w nieodpowiednim momencie powiedział "dziękuję ja już się napracowałem i dalej nie jadę" :-D

Ja jeszcze w schowku mam schemat jak pasek jest ułożony, żeby nie głowić się jak go założyć.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

tomeks215 pisze:ale w bagażniku miej nowy na zapas jakby orginał w nieodpowiednim momencie powiedział "dziękuję ja już się napracowałem i dalej nie jadę"
i tak zrobie,dzieki.
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
szkieletor
Posty: 36
Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
Lokalizacja: gdynia

Post autor: szkieletor »

Witam Kolegów.Czy to aż taki problem dla posiadacza GWIAZDY ten pasek bo czegoś tu nie rozumiem?Masz Kolego wątpliwości to ten wydatek chyba nie jest dla Ciebie problemem.Nie chce mi się wierzyć w te 12lat na pasek i rolki no chyba ,że wyjazdy tylko w niedzielę.Sorki,że tak piszę zrobisz jak będziesz uważał i do zapasowego paska i schematu zapakuj jeszcze nasadkę 17igrzechotkę do odciągnięcia napinacza bo bez tego nie założysz paska.Powodzenia i POZDRAWIAM.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

viewtopic.php?t=7994
bo kolega ma mały przebieg...ja tam wole wymienić i mieć spokój...zawsze choć 1 rzecz z głowy że się na trasie nie zepsuje(a koszt 83zł nie taki straszny :-P )
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości