220CDI nie jest najgorszy ale sprobuj to z 320CDI. Powodzenia.greak pisze:nie chce podważać autorytetu kolegi NOC ale ja miałem taki przypadeknoc pisze:Duży problem, na drodze bez dużej ilości narzędzi prawie niewykonalne.Przy skrzyni automatycznej powiedziałbym, że niemożliwe.
zmieniałem tydzien temu pasek i stary zdjąłem bez większego problemu i w ten sam sposób założyłem nowy, tzn. nic nie odkręcąłem, w sumie sam bym miał z tym problem ale bylismy we 2 także poszło gładko, nie wiem czy to normalne czy nie ale u mnie wszytki działa napinacz również jest ok /więc jak zluzujesz napinacz to nie powinno być problemu/
Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-- za ten 1 mm bym konstruktorom jaja golił i smarował jodyną! Hej!allias pisze: Twoj to A014 997 04 92 - 21.36 x 2271 wiec twoj 6pk2270 jest o 1mm krotszy wiec chyba
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
Witam. o czym Koledzy piszą , jaki milimetr , napinacz tak się poddaje ,że założenie nowego paska nie sprawia problemu.Sprawdzamy rolkę prowadzącą i rolkę napinacza i jak są za duże luzy to wymieniamy a wykręcamy je imbusem.Napinacz poddaje się i to z wielkim zapasem i pasek zakładamy bez problemu.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
tez chcialem wymienic bo chce miec pewnosc,ale mechanik powiedzial ze nie ma sensu bo z nowym moze byc roznie a oryginal to oryginal.Dlatego pytam bo moze jest jakis limit kilometrow...Damian86 w210 pisze:mój pasem ma malutkie pęknięcia i też długo bym pojeździł ale ja jestem pedant
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
peter pisze:A kiedy nalezy ten pasek wymienic? (ja mam chyba od nowosci,a moj mechanik powiedzial ze to oryginal w dobrym stanie i bedzie jeszcze dlugo dobry i lepiej nie wymieniac
ZMIEŃ MECHANIKApeter pisze:Damian86 w210 napisał/a:
mój pasem ma malutkie pęknięcia i też długo bym pojeździł ale ja jestem pedant
tez chcialem wymienic bo chce miec pewnosc,ale mechanik powiedzial ze nie ma sensu bo z nowym moze byc roznie a oryginal to oryginal.Dlatego pytam bo moze jest jakis limit kilometrow
dobry pasek to koszt 60-70 zł masz nowy dobry pasek i jakąś pewnośc że na trasie nie będzie zdziwienia, stary pasek może wyglądać jak nowy a w środku guma jest już stara jest wyciągnięty oraz ma mikro pęknięcia przy szarpnięciach silnika może nie wytrzymać
[ Dodano: 2011-04-02, 10:29 ]
ja kupilem continental za 67zł
jezdze do niego od 20 lat ze wszystkimi autami jakie mialem i wlasnie stwierdzil ze jak mam zalozyc pasek za 100 zloty to lepiej wcale nie wymieniac bo na tym ktory jest jeszcze 200 tys. moge zrobic... a "nowy" (nawet oryginal) moze zrobic "zonka"greak pisze:ZMIEŃ MECHANIKA
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
ok, nie przemawia to do mnie, zrobisz jak uważasz, z tym mechanikiem to żart, ale dziwie się że nie każe Ci zminić paska skoro auto ma już 12 lat i pasek jest od nowości i koles twierdzi że jeszcze 200 tyś przejedzi a nowy nawet orginał to strzeli po 100 km... nie wiem co mam powiedzieć
[ Dodano: 2011-04-02, 12:01 ]
tylko co zrobisz jak ci strzeli pasek, kupisz nowe auto z nowym orginalnym paskiem...???
[ Dodano: 2011-04-02, 12:01 ]
tylko co zrobisz jak ci strzeli pasek, kupisz nowe auto z nowym orginalnym paskiem...???
Żeby zadowolić wszystkie strony jeździj na tym orginalnym, ale w bagażniku miej nowy na zapas jakby orginał w nieodpowiednim momencie powiedział "dziękuję ja już się napracowałem i dalej nie jadę" :-Dpeter pisze: jezdze do niego od 20 lat ze wszystkimi autami jakie mialem i wlasnie stwierdzil ze jak mam zalozyc pasek za 100 zloty to lepiej wcale nie wymieniac bo na tym ktory jest jeszcze 200 tys. moge zrobic... a "nowy" (nawet oryginal) moze zrobic "zonka"
Ja jeszcze w schowku mam schemat jak pasek jest ułożony, żeby nie głowić się jak go założyć.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2011, o 18:57
- Lokalizacja: gdynia
Witam Kolegów.Czy to aż taki problem dla posiadacza GWIAZDY ten pasek bo czegoś tu nie rozumiem?Masz Kolego wątpliwości to ten wydatek chyba nie jest dla Ciebie problemem.Nie chce mi się wierzyć w te 12lat na pasek i rolki no chyba ,że wyjazdy tylko w niedzielę.Sorki,że tak piszę zrobisz jak będziesz uważał i do zapasowego paska i schematu zapakuj jeszcze nasadkę 17igrzechotkę do odciągnięcia napinacza bo bez tego nie założysz paska.Powodzenia i POZDRAWIAM.
TERMINATOR ŚWIEC ŻAROWYCH
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
viewtopic.php?t=7994
bo kolega ma mały przebieg...ja tam wole wymienić i mieć spokój...zawsze choć 1 rzecz z głowy że się na trasie nie zepsuje(a koszt 83zł nie taki straszny :-P )
bo kolega ma mały przebieg...ja tam wole wymienić i mieć spokój...zawsze choć 1 rzecz z głowy że się na trasie nie zepsuje(a koszt 83zł nie taki straszny :-P )
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości