jakie opony polecacie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
oponki ?
Chciałbym zakupić nowe oponki letnie , priorytetem jest niski poziom hałasu oraz dobra przyczepność na mokrej nawierzchni. Aluski mam 16 cali , myślałem o rozmiarze 225/55. Zawieszenie mam elegance , nivo, sporo miejsca w nadkolu, felgi 17 na pewno lepiej by wyglądały ale raczej felg nie będę zmieniał.
Jakie polecacie? Kiedyś miałem klebery na oplu i były całkiem niezłe. Będę wdzięczny za opinie.
Jakie polecacie? Kiedyś miałem klebery na oplu i były całkiem niezłe. Będę wdzięczny za opinie.
Niski poziom hałasu i do tego przyczepność na mokrej nawierzchni to wymagania którym trudno sprostać jednocześnie. Opony z bieżnikiem kierunkowym są dobre na deszcz, szczególnie Uniroyal RainExpert który jest pogromcą kałuż, jednak takie opony sa z reguły bardziej hałaśliwe od modeli z asymetrycznym bieżnikiem. Z kolei opony ciche i komfortowe często słabiej wypadają na mokrej nawierzchni.
Proponuje Ci się przyjrzeć Continental ContiPremiumContact 5, powinna sprostać Twoim oczekiwaniom.
Proponuje Ci się przyjrzeć Continental ContiPremiumContact 5, powinna sprostać Twoim oczekiwaniom.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
jak ktoś lubi dupe szkłem podcierać to można i klebery... a jak ktoś lubi cisze, zapierdzielać w deszczu i w nim hamować... to conti albo GY, na micheliny też złego słowa nie powiem... to jest proste... albo opona jest dobra i kosztuje albo jest prawie dobra i ma przystępną cene
a Ty panie Irekgaz jak byś nie był leniwy to byś na swoje pytanie znalazł odpowiedź na pierwszej stronie tego tematu...
teraz łopatologicznie i jasno... testowane przez kida osobiście...
conti premium contact 5 -mam teraz na służbowym - cisza, spokój, deszcz - super - nie widzę różnicy między moimi continental conti2 na gwiazdce... dalej... michelin HP mam w cklasie - spełniają podane przez ciebie kryteria, nie są gorsze ani lepsze od michelin energy, które miałem na niej wcześniej... latałem też na goodyear ntsc5 - bez zastrzeżeń ale jak bieżnik spada poniżej 4mm to trochę śliskie się zaczynają robić... w przeciwieństwie do goodyear efficient grip - zlatane do 4 i dalej dobrze sie zachowywały...
...w sumie miałem lepsze lub gorsze wybory opon innych producentów - m.innymi ten wspaniały uniroyal na deszcz... i suchar kleber może i fajnie ten uniroyal kałuże odprowadza ale głowa boli przy dłuższej jeździe... uuuuuuuu.... nigdy więcej... kleber - nowa opona dostała po tygodniu guza, druga po 2 miesiącach - dostałem za darmo to nie narzekałem
...zwróć też uwagę na indeks prędkości, myślę że do V to powinno Ci spokojnie wystarczyć... wiadomo, W i Y to już dla samolotów a różnica w cenie spora jest...
...i jeszcze jedno... różni są użytkownicy i różne opinie... bo jeden hamuje wcześniej drugi później... ten co wcześniej powie, że opona dobra i na deszczu robi dobrze... a ten co później stwierdzi, że gówno i w deszczu nie robi... i tu jest haczyk inne też jest pojęcie ciszy... bo jak ktoś dyma do stówy i po mieście to bedzie miał cisze nawet na chinolu... a jak używa sporo auta i się umie rozpędzić... to wtedy doceni walory opony klasy premium... jako, że dużo latam i tych opon trochę zjeździłem to nikt mi nie wmówi, że nie jest tak jak napisałem... dobrą opone doceniasz najbardziej wtedy jak dupe Ci uratuje wtedy też nie żałujesz, że nie przyoszczędziłeś... a czasem człowiek pałke przegnie i tej przyczepności potrzeba... przykro jest jak zbraknie te pół metra albo dupe wyniesie na zakręcie
...koniec
a Ty panie Irekgaz jak byś nie był leniwy to byś na swoje pytanie znalazł odpowiedź na pierwszej stronie tego tematu...
teraz łopatologicznie i jasno... testowane przez kida osobiście...
conti premium contact 5 -mam teraz na służbowym - cisza, spokój, deszcz - super - nie widzę różnicy między moimi continental conti2 na gwiazdce... dalej... michelin HP mam w cklasie - spełniają podane przez ciebie kryteria, nie są gorsze ani lepsze od michelin energy, które miałem na niej wcześniej... latałem też na goodyear ntsc5 - bez zastrzeżeń ale jak bieżnik spada poniżej 4mm to trochę śliskie się zaczynają robić... w przeciwieństwie do goodyear efficient grip - zlatane do 4 i dalej dobrze sie zachowywały...
...w sumie miałem lepsze lub gorsze wybory opon innych producentów - m.innymi ten wspaniały uniroyal na deszcz... i suchar kleber może i fajnie ten uniroyal kałuże odprowadza ale głowa boli przy dłuższej jeździe... uuuuuuuu.... nigdy więcej... kleber - nowa opona dostała po tygodniu guza, druga po 2 miesiącach - dostałem za darmo to nie narzekałem
...zwróć też uwagę na indeks prędkości, myślę że do V to powinno Ci spokojnie wystarczyć... wiadomo, W i Y to już dla samolotów a różnica w cenie spora jest...
...i jeszcze jedno... różni są użytkownicy i różne opinie... bo jeden hamuje wcześniej drugi później... ten co wcześniej powie, że opona dobra i na deszczu robi dobrze... a ten co później stwierdzi, że gówno i w deszczu nie robi... i tu jest haczyk inne też jest pojęcie ciszy... bo jak ktoś dyma do stówy i po mieście to bedzie miał cisze nawet na chinolu... a jak używa sporo auta i się umie rozpędzić... to wtedy doceni walory opony klasy premium... jako, że dużo latam i tych opon trochę zjeździłem to nikt mi nie wmówi, że nie jest tak jak napisałem... dobrą opone doceniasz najbardziej wtedy jak dupe Ci uratuje wtedy też nie żałujesz, że nie przyoszczędziłeś... a czasem człowiek pałke przegnie i tej przyczepności potrzeba... przykro jest jak zbraknie te pół metra albo dupe wyniesie na zakręcie
...koniec
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Zauważyłem że z klasy premium to Conti oraz Goodyer. Micheliny energy miałem kiedyś nowe na accordzie i szumiały niemiłosiernie tak że o nich mam złe zdanie.
Pytając w tym temacie myślałem że ktoś więcej wypowie się o klasie średniej . Kolega Kid dobrze podsumował wszystko, dzięki za szczerość.
Ja osobiście niestety późno hamuję (taki głupi nawyk, trudno się oduczyć). Oponki teraz mam po dwóch sezonach, jakieś włoskie, Stunner, maja ok 30tys km i zrobiły się śliskie, szczególnie jak popada non stop włącza się abs, dlatego decyzja o zmianie Mamy teraz taki klimat że często pada i nie chcę puknąć auta.
Dziękuję wszystkim za swoje opinie.
Jeszcze jedno - myślałem o 225/55/R16
Jak uważacie nie za duże? (miejsca mam sporo w nadkolu bo nivo wysoko trzyma)
A może 225/50/R16 ?
Pytając w tym temacie myślałem że ktoś więcej wypowie się o klasie średniej . Kolega Kid dobrze podsumował wszystko, dzięki za szczerość.
Ja osobiście niestety późno hamuję (taki głupi nawyk, trudno się oduczyć). Oponki teraz mam po dwóch sezonach, jakieś włoskie, Stunner, maja ok 30tys km i zrobiły się śliskie, szczególnie jak popada non stop włącza się abs, dlatego decyzja o zmianie Mamy teraz taki klimat że często pada i nie chcę puknąć auta.
Dziękuję wszystkim za swoje opinie.
Jeszcze jedno - myślałem o 225/55/R16
Jak uważacie nie za duże? (miejsca mam sporo w nadkolu bo nivo wysoko trzyma)
A może 225/50/R16 ?
Te pierwsze chodz w mojej merc. Na feldze 8 ET 36, odstep od zwrotnicy wynosi zaledwie 1 cm. ( I to jest optimum)irekgaz pisze:.
Jeszcze jedno - myślałem o 225/55/R16
Jak uważacie nie za duże? (miejsca mam sporo w nadkolu bo nivo wysoko trzyma)
A może 225/50/R16 ?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
A ja polecam
http://allegro.pl/235-45-17-235-45r17-2 ... 95139.html
Poprzedni komplet DUNLOP SPORT9090 zużyłem do końca i od 2 miesięcy jeżdżę na tych. Rewelacja. Na mokrej i suchej nawierzchni i są ciche.
http://allegro.pl/235-45-17-235-45r17-2 ... 95139.html
Poprzedni komplet DUNLOP SPORT9090 zużyłem do końca i od 2 miesięcy jeżdżę na tych. Rewelacja. Na mokrej i suchej nawierzchni i są ciche.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
jakie masz koła które może będą do sprzedania? może jakąś fotkę wrzucisz?tonidriver pisze:ContinentalContiSportContact 5 klasa A jeśli chodzi o wodę
[ Dodano: 2013-06-29, 01:38 ]
irekgaz, ja będę sprzedawał całe swoje koła za miesiąc o ile kupujący auto nie bedzie ich chciał
znajomy "gumiarz" zaproponował mi pirelli cinturato, continental, uniroyal, kleber, hankook
cena od 570 do 300 zł/szt
nie wiem na co się zdecydować , różnica w komplecie robi się nawet do 1000zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości