oryginalny fotelik jest wykrywany bezprzewodowo.okular pisze:Jakiś kabel w fotelu pasażera jest pewnie do dezaktywacji poduszki po zamontowaniu oryginalnego fotelika.
Podgrzewanie fotela.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
no dobrze, ale jak wykryje specjalny fotelik dezaktywuje poduszke. taki fotelik moze byc montowany tylem do kierunku jazdy. normalne foteliki dzieciece mozna montowac na siedzeniu pasazera przodem do kierunku jazdy, przy czym fotel nalezy maksylanie odsunac do tylu.
noc jestes specem od zagadek mercedesow, dobrze mowie o fotelikach?
noc jestes specem od zagadek mercedesow, dobrze mowie o fotelikach?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
No to teraz Twoje oko awansowało w NCAP o jedną gwiazdkę :mrgreen:noc pisze:Wystarczy podpiąć kostki do
instalacji zmienić na Star Diagnosis wersję kraju np. na
USA i przez kilkanaście sekund będzie świecić znak pasów
na liczniku o ile jest tam włożona żarówka i odpowiedni
szyld.Tak zrobiłem u siebie bo czasem w pośpiechu
zapominam zapiąć pasy.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
te z czarnymi kostakmi sa to kable które ida do zapiecia pasów przy fotelu i auto wie ze sa zapiete pasy, ten czerwony to czujnik obecnosci pasazera, (przy dzwonie nie odpala poduszkipasazera) kierowca go nie ma bo logiczne ze jak auto jedzie to kierowca pewno siedzi,
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Jak Wiesz są dwie maty jedna w siedzisku druga w oparciu.W czasie grzania silnego obie są
podłączane równolegle czyli zasilane przez sterownik napięciem 12V.Przy grzaniu słabym
przełączane są w szereg czyli każda zasilana jest napięciem 6V.W wersji nowszej napięcie
regulowane jest przez sterownik.Do siedzenia prawego przewody brązowy i czarno/fioletowy
do siedzenia lewego brązowy i czarno/szary.Są grube o przekroju 1.5 mm2.
Aby sprawdzić matę wystarczy omomierz.Dobra mata ma oporność kilku Ohm.Przed pomiarem trzeba rozdzielić maty od siebie.
Aby wymienić matę w siedzisku lub oparciu (tylko przy poszyciu z materiału lub weluru)
przy skórze trzeba być tapicerem bo wymaga to naruszenia szwów ozdobnych, należy pozbyć się siedzenia z samochodu zdjąć osłony plastykowe po bokach rozdzielić (rozkręcić) oparcie od
siedziska.Następnie od tyłu wyzwolić z profilu zawinięcie materiału.Ukażą się kieszonki w które
wsunięta jest mata grzewcza.Wysunąć zbadać czy da się naprawić (często urywają się przewody w miejscu lutowań) lub wymienić na drugą.Przy okazji wsuwania można poprawić
przez wepchnięcie uzupełnień (niepalnych) kształt zapadniętego fotela.Teraz tylko zmontować.
Czas przewidywany na jedną matę to około 4-5 godzin dla osoby która robi to po raz pierwszy.
Oczywiście opis jest uproszczony i nie dotyczy siedzeń wentylowanych wielokonturowych i
w pełni elektrycznych lub skórzanych.Taki full fotel to dzień roboty + szycie przez tapicera.
podłączane równolegle czyli zasilane przez sterownik napięciem 12V.Przy grzaniu słabym
przełączane są w szereg czyli każda zasilana jest napięciem 6V.W wersji nowszej napięcie
regulowane jest przez sterownik.Do siedzenia prawego przewody brązowy i czarno/fioletowy
do siedzenia lewego brązowy i czarno/szary.Są grube o przekroju 1.5 mm2.
Aby sprawdzić matę wystarczy omomierz.Dobra mata ma oporność kilku Ohm.Przed pomiarem trzeba rozdzielić maty od siebie.
Aby wymienić matę w siedzisku lub oparciu (tylko przy poszyciu z materiału lub weluru)
przy skórze trzeba być tapicerem bo wymaga to naruszenia szwów ozdobnych, należy pozbyć się siedzenia z samochodu zdjąć osłony plastykowe po bokach rozdzielić (rozkręcić) oparcie od
siedziska.Następnie od tyłu wyzwolić z profilu zawinięcie materiału.Ukażą się kieszonki w które
wsunięta jest mata grzewcza.Wysunąć zbadać czy da się naprawić (często urywają się przewody w miejscu lutowań) lub wymienić na drugą.Przy okazji wsuwania można poprawić
przez wepchnięcie uzupełnień (niepalnych) kształt zapadniętego fotela.Teraz tylko zmontować.
Czas przewidywany na jedną matę to około 4-5 godzin dla osoby która robi to po raz pierwszy.
Oczywiście opis jest uproszczony i nie dotyczy siedzeń wentylowanych wielokonturowych i
w pełni elektrycznych lub skórzanych.Taki full fotel to dzień roboty + szycie przez tapicera.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości