Strona 11 z 13

: 24 gru 2013, o 08:54
autor: Gawra
Oddalem do regeneracji, bo silnik chodzil jak grabarko-mlocarnia a spaliny mialy jakas nieokreslona smierdzaca won :zdegustowany:

Regeneracja dala poprawe, ale hardkorowy sposob ich czyszczenia doprowadzil do dobrej(wrecz znakomitej) pracy silnika :padam:

Nie znam(nie pamietam) przekroju przewodow, ale ten ktory zaklada sie na powrocie(po zdemontowaniu czarnego przewodu z trojnika) ma nieco wiekszy przekroj.

: 26 gru 2013, o 15:52
autor: S.W.A.T
Założymy ze mam juz rurki słoik itp. Ale skad wezme szybkozlaczke?

: 26 gru 2013, o 16:08
autor: zyzek
S.W.A.T pisze:Założymy ze mam juz rurki słoik itp. Ale skad wezme szybkozlaczke?
ze sklepu z pneumatyką

np. www.pneu-tec.pl

: 26 gru 2013, o 16:09
autor: Gawra
Z (starych) zdemontowanych wzialem :padam:
(mysle, ze Kolega Noc ma tego na"peczki", niby okazyjnie podjedz :cwaniak: )

: 28 gru 2013, o 23:59
autor: pietia1908
Witam nasze paliwo to tragedia wiec polecam od czasu do czasu zakupić specyfik liquil moly poprawi prace silnika tylko żeby był oryginalny są rożne metody dodania tego specyfiku ja polecam wlać cała zawartość do baku gdy zapali nam się już rezerwa i pojeździć aż do końca tylko dać ostro po garach:)pozdrawiam

: 12 paź 2014, o 09:50
autor: michal.goclawsk
No więc, przedwczoraj zakupiłem magiczny środek do czyszczenia wtrysków firmy Liqui Molly.
Muszę powiedzieć, że jestem pod dużym wrażeniem tego środka. Wcześniej miałem problem z wyskakującą kontrolką EPC podczas hamowania, falowaniem obrotów podczas startu zimnego silnika oraz szybkim spadkiem obrotów podczas tegoż że hamowania.
Po nalaniu tej magicznej mikstury, problem ZNIKNĄŁ.
Nie mówię tu o lekkiej poprawie ale o całkowitym "wyleczeniu auta".
Całość wlałem na prawie pusty bak i zalałem do połowy.
Teraz obroty schodzą razem z prędkością podczas hamowania, nie rzuca silnikiem podczas startu zimnego oraz nie ma falowania obrotów i tej kontrolki EPC.
Co może być nie tak w moim przypadku?
Z pewnością coś z układem paliwowym. Czy wtryski, czy jednak pompa LUkas się kończy? Może przewody paliwowe przydałoby się wymienić? Dodam, że tankuję na shellu tylko i wyłącznie.

: 12 paź 2014, o 12:50
autor: ayreon
Może miałeś jakieś osady, zbierany przez lata szlam w pompie, który w jakiś sposób zakłócał jej pracę, w ten środek je rozpuścił.

: 12 paź 2014, o 23:02
autor: michal.goclawsk
Miejmy nadzieję, że tak już zostanie :) Teraz nie wiem. Lac mu cały czas z liqui molly.
Lać co kilka tys. km? Czy lać mu teraz bez liqui i mieć nadzieję, że już wyzdrowiał na dobre? :)

: 13 paź 2014, o 18:10
autor: dziki24
Po takim zabiegu dobrze wymienić filtr paliwa.

: 13 paź 2014, o 18:42
autor: michal.goclawsk
Wymieniałem filtr jakieś 2 tys. km temu. Wiem, że przydało by się teraz znowu wymienić po tym Liqui Molly ale jakoś szkoda. :dontgetit:

: 17 paź 2014, o 17:15
autor: strendel
Panowie chciałbym was troche wyprowadzic z lasu z którego sam juz dawno wyszedłem. Tez byłem zachwycony tym srodkiem, też "czyściłem" układ na krotkim obiegu. Praca silnika ulegała poprawie... ale na krótko, bardzo krótko!! Ten i jemu podobne środki to pic na wode. Wyciszenie wtrysków równie albo i jeszcze lepiej powoduje np. zwykły olej silnikowy, sprubujcie dac mu prosto w pompe a bedziecie mile zdziwieni. Podobny efekt powoduje uzycie paliwa o wyzszej liczbie cetanowej niż standardowy diesel. podejzewam że to molly ma te liczbe ok 60 albo i lepiej. jeden wielki pic na wodę. Jest tylko jeden sposób na zuzyte wtryskiwacze - wymiana końcówek i to tylko dobrej klasy, co najmniej wuzetem, nigdy chinczyk firds,firad itp które starczaja na kilka tys km, osobiscie przerabiałem.

: 19 paź 2014, o 22:52
autor: michal.goclawsk
Problem powraca :(
Ponownie po wciśnięciu hamulca, wyskakuje EPC i auto przechodzi w tryb awaryjny,
mam przy tym falowanie obrotów oraz gdy odpalam zimny silnik to przez 5-10 trzęsie, potem jest ok.
Możliwe, że pompa wtryskowa podaje zbyt małą ilość paliwa do wtryskiwaczy, albo po prostu świeca do wymiany (sprawdzałem próbnikiem wydają się być w porządku), lub któryś z wtryskiwaczy, albo oringi i przewody na pompie wtryskowej.
Tak się zastanawiam, dlaczego nikt nie potrafi jednoznacznie zdiagnozować usterki i jej usunąć. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi :)

: 20 paź 2014, o 09:38
autor: Gawra
michal.goclawsk pisze:
Ponownie po wciśnięciu hamulca, wyskakuje EPC i auto przechodzi w tryb awaryjny,

. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi :)
Wlacznik swiatel hamowni, sprawdzales?

: 21 paź 2014, o 11:56
autor: michal.goclawsk
Tak sprawdziłem, wymieniłem na oryginał z MB.
Teraz jak jest chłodniej albo jadę z rana to praktycznie nie ma problemu. Jak tylko trochę słońca to od razu EPC tak jakby temperatura silnika była za wysoka.
Albo ten czujnik temperatury zasysanego powietrza wariuje.
Gdzieś wyczytałem, że podwyższona temperatura silnika może być spowodowana przez uszkodzony wtrysk. To by pasowało w moim przypadku. Ten rozruch na zimnym i trzęsienie. Potrafi też zatrzęsnąć całą budą przy gaszeniu auta.
W moim przypadku termostat otwiera się przy 90 st C . Wskazówka temperatury dochodzi przeważnie do tego zakresu i dalej nie idzie. Jak rozkręcę ogrzewanie na full to wówczas problem jest mniejszy. Jakoś to pomaga.

: 13 lis 2014, o 17:48
autor: barman37
Dolewalem do paliwa 4-5 puszek (puszka na zbiornik) i tak skonczylo sie regeneracja wtryskow nie wiem czy to ma sens te srodki
Ps.to tylko moje skromne zdanie pozdrawiam