Czyszczenie wtryskiwaczy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

maclos pisze:To nie jest warunek zakladu tylko firmy protec.Wejdzcie na strone polska tej firmy tam jest wszystko napisane.
Firma Liqui Moly jest tansza i chyba znacznie praktyczniejzsa??


http://www.liqui-moly.pl/jct.html
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Sebekw208
Posty: 848
Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:34
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Sebekw208 »

Ja zalałem środek do czyszczenie firmy Shell. Wlałem całą butelkę 200 ml na 25l paliwa. Producent twierdzi, że najlepiej wlać środek gdy bak jest praktycznie pusty.
Jak na razie przejechane 50 km, więc nie ma się czego spodziewać.
Nagrałem pracę silnika przed wlaniem środka. Po dłuższym czasie używania nagram raz jeszcze i porównam efekty.
Pierwsze wrażenie to jakby silnik wywoływał mniejsze drgania. No, ale być może to tylko efekt placebo.
Mercedes-Benz

W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925

W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Radze raz jeszcze dokladnie ogladnac i odsluchac filmik :zdziwko:
(jak wzglednie tanim kosztem mozna dokonac zabiegu czyszczrnia wtryskow naszych" dejzeli" :D
http://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUr ... re=related
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Sebekw208
Posty: 848
Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:34
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Sebekw208 »

Gawra pisze:Radze raz jeszcze dokladnie ogladnac i odsluchac filmik :zdziwko:
(jak wzglednie tanim kosztem mozna dokonac zabiegu czyszczrnia wtryskow naszych" dejzeli" :D
http://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUr ... re=related
Filmik już widziałem, tylko powiedz mi jak to zrobić w 2,2 CDI :)
Mercedes-Benz

W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925

W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Sebekw208 pisze:[

Filmik już widziałem, tylko powiedz mi jak to zrobić w 2,2 CDI :)
Z baku do grodzi silnika musza wychodzic dwa przewody,; wystarczy zlokalizowac, rozlaczyc i podlaczyc(dopasowac) dodatkowe rurki,wlozyc do sloiczka, zalac preparatem, odpalic silnik i niech pracuje i czysci nie tylko wtryski, ale i caly uklad paliwowy :D
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

A jak by to wlać na prawie pusty zbiornik? efekt nie będzie podobny?
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Panowie,nie kombinujcie!To są mocno inwazyjne środki i lepiej je stosować w/g instrukcji producenta.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Masz rację ,hammoond24 one leczą cztery choroby :padam:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
mlody.bydgoszcz
Posty: 9
Rejestracja: 14 paź 2009, o 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: mlody.bydgoszcz »

do Bydgoszczy dzwoniłem i koszt około 250zl i 1,5 godziny
badmojo
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: badmojo »

19dave88 pisze:A jak by to wlać na prawie pusty zbiornik? efekt nie będzie podobny?
I w gratisie cały syf ze zbiornika, który się tam nagromadził przez lata :)
Jak chcesz taniej to jest Diesel Spulung za ok 50zł też od Liqui Moly i wlewa się na pełny zbiornik. No i po tym filtr paliwa do wymiany.

[ Dodano: 2013-01-07, 23:19 ]
mlody.bydgoszcz pisze:do Bydgoszczy dzwoniłem i koszt około 250zl i 1,5 godziny
W Łodzi w FeuVert widziałem JCT po 150zł.
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

badmojo pisze:Jak chcesz taniej to jest Diesel Spulung za ok 50zł też od Liqui Moly
Własnie tego środka dotyczy temat i tego preparatu używa się na JCT czy też do domowego czyszczenia po wpięciu się w przewody
badmojo pisze:No i po tym filtr paliwa do wymiany
Pierwsze słysze.... ten preparat ma za zadanie czyścić wtrysk a nie zasyfiać filtr paliwa :/
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Miałem swego czasu wątpliwa przyjemność demontażu i "remontu" zbiornika paliwa w moim 300TD. Auto miało przejechane wówczas ok 190 tyś i w srodku był czysty jak łza. Na dnie zbiornika jest spust ( kombi) i zawsze można go odręcić, wepchnąć palucha i sprawdzić czy coś jest na dnie - poza tym jest jeszcze filtr wstepny i główny.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

mesio14, Jakie choroby?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
badmojo
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: badmojo »

Leszek304 Do JCT jest środek podobnie działający a nie ten sam.
Diesel Spulung lejesz do zbiornika i po drodze czyści też układ paliwowy przed filtrem i ten syf zostaje na filtrze. Wiem co mówię bo widziałem u siebie filtr przed i po czyszczeniu.

[ Dodano: 2013-01-09, 12:13 ]
elspasoo pisze:Miałem swego czasu wątpliwa przyjemność demontażu i "remontu" zbiornika paliwa w moim 300TD. Auto miało przejechane wówczas ok 190 tyś i w srodku był czysty jak łza. Na dnie zbiornika jest spust ( kombi) i zawsze można go odręcić, wepchnąć palucha i sprawdzić czy coś jest na dnie - poza tym jest jeszcze filtr wstepny i główny.
Jeśli zbiorniki i paliwa były by czyste jak łza, to po co aż 2 filtry po drodze...?
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Ja też widziałem w swoim W124 , filtr wstępny i filtr w baku cały w szlamie po paru aplikacjach preparatu. Lepiej odłączyć przewód zasilania i powrotu włożyć do pojemnika i niech se gada.
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości