Ja zalałem środek do czyszczenie firmy Shell. Wlałem całą butelkę 200 ml na 25l paliwa. Producent twierdzi, że najlepiej wlać środek gdy bak jest praktycznie pusty.
Jak na razie przejechane 50 km, więc nie ma się czego spodziewać.
Nagrałem pracę silnika przed wlaniem środka. Po dłuższym czasie używania nagram raz jeszcze i porównam efekty.
Pierwsze wrażenie to jakby silnik wywoływał mniejsze drgania. No, ale być może to tylko efekt placebo.
Filmik już widziałem, tylko powiedz mi jak to zrobić w 2,2 CDI
Z baku do grodzi silnika musza wychodzic dwa przewody,; wystarczy zlokalizowac, rozlaczyc i podlaczyc(dopasowac) dodatkowe rurki,wlozyc do sloiczka, zalac preparatem, odpalic silnik i niech pracuje i czysci nie tylko wtryski, ale i caly uklad paliwowy
19dave88 pisze:A jak by to wlać na prawie pusty zbiornik? efekt nie będzie podobny?
I w gratisie cały syf ze zbiornika, który się tam nagromadził przez lata
Jak chcesz taniej to jest Diesel Spulung za ok 50zł też od Liqui Moly i wlewa się na pełny zbiornik. No i po tym filtr paliwa do wymiany.
[ Dodano: 2013-01-07, 23:19 ]
mlody.bydgoszcz pisze:do Bydgoszczy dzwoniłem i koszt około 250zl i 1,5 godziny
Miałem swego czasu wątpliwa przyjemność demontażu i "remontu" zbiornika paliwa w moim 300TD. Auto miało przejechane wówczas ok 190 tyś i w srodku był czysty jak łza. Na dnie zbiornika jest spust ( kombi) i zawsze można go odręcić, wepchnąć palucha i sprawdzić czy coś jest na dnie - poza tym jest jeszcze filtr wstepny i główny.
Leszek304 Do JCT jest środek podobnie działający a nie ten sam.
Diesel Spulung lejesz do zbiornika i po drodze czyści też układ paliwowy przed filtrem i ten syf zostaje na filtrze. Wiem co mówię bo widziałem u siebie filtr przed i po czyszczeniu.
[ Dodano: 2013-01-09, 12:13 ]
elspasoo pisze:Miałem swego czasu wątpliwa przyjemność demontażu i "remontu" zbiornika paliwa w moim 300TD. Auto miało przejechane wówczas ok 190 tyś i w srodku był czysty jak łza. Na dnie zbiornika jest spust ( kombi) i zawsze można go odręcić, wepchnąć palucha i sprawdzić czy coś jest na dnie - poza tym jest jeszcze filtr wstepny i główny.
Jeśli zbiorniki i paliwa były by czyste jak łza, to po co aż 2 filtry po drodze...?
Ja też widziałem w swoim W124 , filtr wstępny i filtr w baku cały w szlamie po paru aplikacjach preparatu. Lepiej odłączyć przewód zasilania i powrotu włożyć do pojemnika i niech se gada.