Czyszczenie wtryskiwaczy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

ktoś się orientuje ile około kosztuje czyszczenie metodą JCT?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Średnio 150-200zł. Preparat Liqui Moly Diesel Spulung (jeśli chcesz sam to zrobić) 45-55zł.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

tylko robiąc to sam pewnie zrobiłbym to najprostszą metodą i wlał do baku, pewnie wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo poprawy niż jak np: metoda hardcorową :)
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Wlewanie do baku to bardziej profilaktyka. Metoda hardkorowa to to samo co czyszczenie w serwisie JCT. Wpinasz się w przewody między filtrem a pompą i silnik pracuje praktycznie na tym preparacie (plus powrót z którym się miesza w słoiczku).
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

bo skoro JCT tyle kosztuje i nie mam gwarancji że mi pomoże, więc może lepiej zająć się tym wtryskiem u mechanika
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Możesz spróbować zrobić na hardkora, bo to jest dokładnie to samo co JCT. Jeśli wtrysk jest tylko zasyfiony to powinno pomóc i przy okazji przeczyści pozostałe wtryski.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

ok, będę coś kombinował :)
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Po tym zabiegu (jeśli go zrobisz i zauwazysz różnice) to polecałbym ponowny odczyt korekt wtrysku, powinno być wtedy jaśniej. Gdybyś tak zrobił to fajnie by było jeslibyś wrzucił w tym temacie wyniki z odczytu, jak się zmieniły w porównaniu do odczytu korekt sprzed zastosowania preparatu.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, o 22:37 przez Leszek304, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Też jestem ciekaw efektu zastosowania Diesel Spullung w CDI i wpływu na wtryskiwacze... :oczami:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

a po tym JCT też należy wymienić filtr paliwa?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Leszek304 pisze:Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Moze w innych autach, ale w E300TD nie ma takiej mozliwosci by pominac filtr paliwa?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Leszek304 pisze:Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Leszek, a gdzie trafia cały ten syf który zostanie usunięty?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
badmojo
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: badmojo »

jacekm7 pisze:Leszek, a gdzie trafia cały ten syf który zostanie usunięty?
Zostaje rozpuszczony i przepalony przez silnik. Czyli do atmosfery :)
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

czyli nie jest to zbyt zdrowe dla silnika zwłaszcza CDi
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości