tylko robiąc to sam pewnie zrobiłbym to najprostszą metodą i wlał do baku, pewnie wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo poprawy niż jak np: metoda hardcorową
Wlewanie do baku to bardziej profilaktyka. Metoda hardkorowa to to samo co czyszczenie w serwisie JCT. Wpinasz się w przewody między filtrem a pompą i silnik pracuje praktycznie na tym preparacie (plus powrót z którym się miesza w słoiczku).
Możesz spróbować zrobić na hardkora, bo to jest dokładnie to samo co JCT. Jeśli wtrysk jest tylko zasyfiony to powinno pomóc i przy okazji przeczyści pozostałe wtryski.
Po tym zabiegu (jeśli go zrobisz i zauwazysz różnice) to polecałbym ponowny odczyt korekt wtrysku, powinno być wtedy jaśniej. Gdybyś tak zrobił to fajnie by było jeslibyś wrzucił w tym temacie wyniki z odczytu, jak się zmieniły w porównaniu do odczytu korekt sprzed zastosowania preparatu.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, o 22:37 przez Leszek304, łącznie zmieniany 1 raz.
Też jestem ciekaw efektu zastosowania Diesel Spullung w CDI i wpływu na wtryskiwacze...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Leszek304 pisze:Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Moze w innych autach, ale w E300TD nie ma takiej mozliwosci by pominac filtr paliwa?
Leszek304 pisze:Niekoniecznie, przy JCT maszynę wpina się za filtrem, zarówno zasilanie jak i powrót, czyli niejako podpięcie bezpośrednio do pompy i filtr jest wówczas omijany.
Leszek, a gdzie trafia cały ten syf który zostanie usunięty?