Czyszczenie wtryskiwaczy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Glaza
Posty: 365
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 17:28
Lokalizacja: ZWA

Post autor: Glaza »

Ja z kolei noszę sie z zamiarem kupna tego specyfiku raczej profilaktycznie niz z konkretnej potrzeby celem usunięcia sadz i ewentualnych nagarów Nie chce mi sie zbytnio rozbierać i czyścić EGR-a oraz dolotu.
http://allegro.pl/liqui-moly-speed-dies ... 16526.html
Używał ktoś jakie macie doświadczenia nada się czuć jakąś wyraźną poprawę
WDB2102261x081973 E320 T CDI Avantgarde
E290TD Elegance ex
E220D Elegance ex
Yamaha XTZ 750 Super Tenere
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Leonidas79 pisze:A kto mówi o regeneracji. Mowa jest o czyszczeniu, a czyści nie tylko wtryski, ale także komorę spalania, zawory itd. Mój już wcale nie chciał jeździć (średnio co 10 km tryb awaryjny) a po tych witaminach problrm zniknął.
widziałeś kiedyś brudny wtrysk ? ja nie,komora spalania nie ma znaczenia czy błyszczy czy nie a zaworów już na pewno to nie wyczyści bo nie ma z nimi styczności a wątpię aby ten środek przetrwał cykl pracy,chcecie lejcie jak dla mnie strata kasy
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

Glaza, ja zacząłem stosować ten środek. Teraz trzeci zbiornik. Silnik trochę ciszej pracuje, bardziej miękko. Jak zalałem vervę to strasznie dymił, a może dlatego, że to był pierwszy zbiornik paliwa z dodatkiem. Teraz leję zwykły ON z Orlenu i jest OK. Jeśli chodzi o moc to bez różnicy.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
Glaza
Posty: 365
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 17:28
Lokalizacja: ZWA

Post autor: Glaza »

Przyrostu mocy to ja sie nie spodziewam,chodzi mi głównie o działania prewencyjne" wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć" :D
WDB2102261x081973 E320 T CDI Avantgarde
E290TD Elegance ex
E220D Elegance ex
Yamaha XTZ 750 Super Tenere
Awatar użytkownika
CREAMTEAM
Posty: 435
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:10
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: CREAMTEAM »

Ja z ostatnim tankowaniem dolałem resztki tego środka...tankuje na Orlenie lub BP - zwykły ON.
Różnice jakie zauważyłem :
- silnik chodzi minimalnie ciszej
- spalanie :
* na trasie zmniejszyło się o 1,7L / 100km
* w mieście zmniejszyło się o 0,7L / 100km

I nic poza tym...
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long

JEST ---> Karawan AMG :D W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Czy ten specyfiks Luqui Moly do czyszczenia wtryskow wystepuje na stacjach paliwa, czy trza zamowic w wysylce?
(zamierzam taka terapie hardcore zastosowac swojej Merc, - przewody i lacza juz mam zgromadzone)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

Może jest gdzieś w sklepach moto. Na stacjach benzynowych pewnie jest drogi. Ja zamawiałem przez internet ze strony Liqui Moly.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
Awatar użytkownika
CREAMTEAM
Posty: 435
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:10
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: CREAMTEAM »

Na stacji widziałem kiedyś za 90zł :/ Lepiej ze strony oficjalnej Liqui Moly lub ewentualnie Allegro
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long

JEST ---> Karawan AMG :D W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

tonidriver pisze:widziałeś kiedyś brudny wtrysk ? ja nie,komora spalania nie ma znaczenia czy błyszczy czy nie a zaworów już na pewno to nie wyczyści bo nie ma z nimi styczności a wątpię aby ten środek przetrwał cykl pracy,chcecie lejcie jak dla mnie strata kasy
Widziałem i to nie jeden. 8 lat regenerowałem wtryski, docierałem zawory i robiłem masę innych rzeczy o których nie masz pojęcia, że istnieją (bez obrazy).
Wszysko ma znaczenie, czysta komora spalania też, tak samo jak czysty kolektor ssący.
Przecież nikt ci nie każe tego stosować, poza tym ty masz 2.9 a tego silnika nie zabije nic.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Po czym poznać (bez demontażu) zapieczone (zatkane, zasyfione) wtryski a po czym poznać lejące?? Czy jest możliwość że wtrysk może być zawalony i przy niskich obrotach zatykać się na ułamek sekundy a potem wykrztusić nagromadzone paliwo powodując podskok silnika ??
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Leonidas79 pisze:
tonidriver pisze:widziałeś kiedyś brudny wtrysk ? ja nie,komora spalania nie ma znaczenia czy błyszczy czy nie a zaworów już na pewno to nie wyczyści bo nie ma z nimi styczności a wątpię aby ten środek przetrwał cykl pracy,chcecie lejcie jak dla mnie strata kasy
Widziałem i to nie jeden. 8 lat regenerowałem wtryski, docierałem zawory i robiłem masę innych rzeczy o których nie masz pojęcia, że istnieją (bez obrazy).
Wszysko ma znaczenie, czysta komora spalania też, tak samo jak czysty kolektor ssący.
Przecież nikt ci nie każe tego stosować, poza tym ty masz 2.9 a tego silnika nie zabije nic.
autor tematu też ma 2,9td dlatego pisałem aby darował sobie cokolwiek :hyhy:
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

tonidriver pisze:autor tematu też ma 2,9td dlatego pisałem aby darował sobie cokolwiek
Ślepota nie boli :P
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Czy mógłby ktoś udzielić odpowiedzi na pytania zadane przeze mnie dwa posty wyżej?? :P nie żebym się niecierpliwił czy coś podobnego ;p
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Leszek304 pisze:Po czym poznać (bez demontażu) zapieczone (zatkane, zasyfione) wtryski a po czym poznać lejące?? Czy jest możliwość że wtrysk może być zawalony i przy niskich obrotach zatykać się na ułamek sekundy a potem wykrztusić nagromadzone paliwo powodując podskok silnika ??
Brak możliwości, pozostaje tylko jasnowidz. ;)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Metoda hardcore czyscilem uklad paliwowy specyfikiem Liqui Moly, po tym zabiegu silnik bardziej sie wyciszyl.
Załączniki
Mercedes 011.jpg
Mercedes 010.jpg
Mercedes 008.jpg
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, o 17:50 przez Gawra, łącznie zmieniany 1 raz.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości