Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Zamienił,jeździ więc po co komentujecie.Opisał co nie działa po takiej zmianie i temat można zamknąć :P
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

avandgarde pisze:bonifacq, Uważam że auto trzeba doprowadzic do stanu fabrycznego jeżeli sie nie da z przyczyn fizycznych lub finansowych to sprzedac i kupic cos na co będzie stac.
Napisałes sam że obrotomierz kreci do 3 tys .Są opinie że ogulnie te pompy z vito to doraziny zabieg ,ktos gdzies pisał że prędkości są ograniczone do 150 km/h ,są opinie że niektóre auta wogóle nie zabardzo współpracują z tą pompą.Dla mnie to jest to samo co wsadzic silnik 2,5 od audi,ponoc rosjanie mówia że też pasuje. :mrgreen:
avandgarde, Obrotomierz kręci sie do 3 tyś ale silnik kręci sie wyżej ,, a co do prędkości maksymalnej , pomijając żę w Polsce nie możesz więcej niż 140 :-D to silnik 2.2D z pompą oryginalną nie wiele więcej mógł .. mój pojechał 190km/h raz , w większości jeździmy po mieście , wiec ważna jest bez awaryjność a nie prędkość maksymalna , A co do rzeźby fakt nie jest to oryginał , ale PB +gaz to też rzeźba bo czy fabryka robiła dziury w kolektorze , butle w bagażniku itd ;-)
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

bonifacq, Właśnie dlatego jeszcze w moim gazowni nie ma ,(ale niemów nigdy) bo kto wie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

merlin pisze:Czym niby sie róznia te 2 pompy skoro obie sa rozdzielaczowe ??
Wg mnie wykonaniem i awaryjnością...
Z jakichś powodów Lucas musiał schować ambicje do kieszeni i zamknął po pewnym czasie dział produkcji pomp wtryskowych :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Jeśli nie wiesz, o co chodzi, to chodzi o pieniądze :-> Moim zdaniem LUKAS robił tańsze pompy, które jednak nie były tak wytrzymałe, zostali wybrani przez merca, ale gdy się pojawiły problemy to wrócono do BOSHa.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

herianm pisze:LUKAS robił tańsze pompy, które jednak nie były tak wytrzymałe,
Coś za coś :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Pracuję w branży moto i wiem, że jest to coś normalnego. Ostatnio Fiat zamienił jakieś łożysko w silniku na "made in china" i jedno z aut, które są testowane przejechało 600m i silnik padł. 2 lata temu mieli problemy z "nowymi" uszczelkami głowicy. Takie próby i wymiany na tańsze komponenty to całkowicie normalna sprawa.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Takie czasy, że każdy tnie po kosztach... :-/
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

Ja jestem ciekaw jak samochód będzie jeździł w dłuższej perspektywie po takiej przeróbce. ;-)
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

DirtyHarry pisze:Ja jestem ciekaw jak samochód będzie jeździł w dłuższej perspektywie po takiej przeróbce. ;-)
Jak coś sie będzie działo będę pisał ,,
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PhantomASA1 »

Ten gość ze Sztumskiej Wsi kiedyś jesienią zeszłego roku napisał mi maila z informacją,że Trzeba: wymienić jakieś koło,zmodyfikować układ zasilania,pisał także,że trafiają do niego Mercedesy po modyfikacjach przeprowadzonych albo samodzielnie ,albo u kogoś innego, natomiast po jego robocie nie ma żadnych problemów,pompa rzędowa bije na głowę niezawodnością(zero elektroniki),proponuje wyrzucanie LUCASA na gnojowisko :-D Na miejscu można wypróbować Mercedesa po przeróbce,jak odpala,jak silnik pracuje.Pisał,że kiedyś operacja zajmowała mu ok.2 dni,teraz tylko ok.10 godzin,można się umówić telefonicznie na konkretny dzień,wtedy robi poza kolejką,tylko, nie wolno się targować.Ja do niego napisałem tuż przed kupnem auta,słyszałem o tych LUCASACH,tylko przez nie to auto nie jest polecane.Moje auto jak zauważyłem ma znaki na pompie,że była serwisowana w ASO(żółta farba),czyli LUCAS był już naprawiany,nie wiem ile auto ma przejechane,ale silnik nie bierze oleju,jest w doskonałej kondycji.LUCAS jednak naprawiany już był,dlatego mam na razie spokój.Jeżdżę jak przystało ,bez szaleństw,nigdy nie mam zamiaru sprawdzać ile auto wyciągnie,myślę,że taka pompa wytrzyma długo,obawiam się tylko nagłej awarii elektroniki.
phantom WDB210004 1A 148308
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

PhantomASA1 pisze:Ten gość ze Sztumskiej Wsi kiedyś jesienią zeszłego roku napisał mi maila z informacją,że Trzeba: wymienić jakieś koło,zmodyfikować układ zasilania,pisał także,że trafiają do niego Mercedesy po modyfikacjach przeprowadzonych albo samodzielnie ,albo u kogoś innego, natomiast po jego robocie nie ma żadnych problemów,pompa rzędowa bije na głowę niezawodnością(zero elektroniki),proponuje wyrzucanie LUCASA na gnojowisko :-D Na miejscu można wypróbować Mercedesa po przeróbce,jak odpala,jak silnik pracuje.Pisał,że kiedyś operacja zajmowała mu ok.2 dni,teraz tylko ok.10 godzin,można się umówić telefonicznie na konkretny dzień,wtedy robi poza kolejką,tylko, nie wolno się targować.Ja do niego napisałem tuż przed kupnem auta,słyszałem o tych LUCASACH,tylko przez nie to auto nie jest polecane.Moje auto jak zauważyłem ma znaki na pompie,że była serwisowana w ASO(żółta farba),czyli LUCAS był już naprawiany,nie wiem ile auto ma przejechane,ale silnik nie bierze oleju,jest w doskonałej kondycji.LUCAS jednak naprawiany już był,dlatego mam na razie spokój.Jeżdżę jak przystało ,bez szaleństw,nigdy nie mam zamiaru sprawdzać ile auto wyciągnie,myślę,że taka pompa wytrzyma długo,obawiam się tylko nagłej awarii elektroniki.
PhantomASA1, to że jeździsz delikatnie i nie piłujesz auta niema niestety wpływu na elektronikę , awaria czujnika w pompie pojawia sie jak grom z jasnego nieba :mrgreen:
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PhantomASA1 »

To wiem,gdyby chodziło tylko o przeciekanie,to mały problem,dlatego gdy tylko będę miał trochę czasu jadę do tej Wsi :-D
phantom WDB210004 1A 148308
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

Jarecki500 tez tak chwalił 290TD na boschu i uszczelniał..swojego niezawodnego Boscha
oczywiscie ze chwaliłem i chwalę!!! bo co innego uszczelniać a co innego naprawiać... czujesz subtelną różnicę??? uszczelnic za 400zł +200 montaż demontaż czy naprawa na kilka miesięcy za 1500-3000zł????
jesli dalej nie widzisz róznicy to nie mamy o czym rozmawiac...

zresztą nawet jak ciekła to żadnych problemów z jazdą nie było... jedynie paliwo szybciej ubywało ale to litr góra dwa...
ale PB +gaz to też rzeźba bo czy fabryka robiła dziury w kolektorze , butle w bagażniku itd
robiła!!! a jeśli nic o tym nie słyszałeś to zapoznaj sie z historią MB a nie tylko swojego 2,2
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

jarecki500 pisze: robiła!!! a jeśli nic o tym nie słyszałeś to zapoznaj sie z historią MB a nie tylko swojego 2,2
W W210 był oryginalny gaz :?:
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości