Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
avandgarde, Obrotomierz kręci sie do 3 tyś ale silnik kręci sie wyżej ,, a co do prędkości maksymalnej , pomijając żę w Polsce nie możesz więcej niż 140 :-D to silnik 2.2D z pompą oryginalną nie wiele więcej mógł .. mój pojechał 190km/h raz , w większości jeździmy po mieście , wiec ważna jest bez awaryjność a nie prędkość maksymalna , A co do rzeźby fakt nie jest to oryginał , ale PB +gaz to też rzeźba bo czy fabryka robiła dziury w kolektorze , butle w bagażniku itd ;-)avandgarde pisze:bonifacq, Uważam że auto trzeba doprowadzic do stanu fabrycznego jeżeli sie nie da z przyczyn fizycznych lub finansowych to sprzedac i kupic cos na co będzie stac.
Napisałes sam że obrotomierz kreci do 3 tys .Są opinie że ogulnie te pompy z vito to doraziny zabieg ,ktos gdzies pisał że prędkości są ograniczone do 150 km/h ,są opinie że niektóre auta wogóle nie zabardzo współpracują z tą pompą.Dla mnie to jest to samo co wsadzic silnik 2,5 od audi,ponoc rosjanie mówia że też pasuje. :mrgreen:
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
bonifacq, Właśnie dlatego jeszcze w moim gazowni nie ma ,(ale niemów nigdy) bo kto wie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Wg mnie wykonaniem i awaryjnością...merlin pisze:Czym niby sie róznia te 2 pompy skoro obie sa rozdzielaczowe ??
Z jakichś powodów Lucas musiał schować ambicje do kieszeni i zamknął po pewnym czasie dział produkcji pomp wtryskowych :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Coś za coś :mrgreen:herianm pisze:LUKAS robił tańsze pompy, które jednak nie były tak wytrzymałe,
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Pracuję w branży moto i wiem, że jest to coś normalnego. Ostatnio Fiat zamienił jakieś łożysko w silniku na "made in china" i jedno z aut, które są testowane przejechało 600m i silnik padł. 2 lata temu mieli problemy z "nowymi" uszczelkami głowicy. Takie próby i wymiany na tańsze komponenty to całkowicie normalna sprawa.
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ten gość ze Sztumskiej Wsi kiedyś jesienią zeszłego roku napisał mi maila z informacją,że Trzeba: wymienić jakieś koło,zmodyfikować układ zasilania,pisał także,że trafiają do niego Mercedesy po modyfikacjach przeprowadzonych albo samodzielnie ,albo u kogoś innego, natomiast po jego robocie nie ma żadnych problemów,pompa rzędowa bije na głowę niezawodnością(zero elektroniki),proponuje wyrzucanie LUCASA na gnojowisko :-D Na miejscu można wypróbować Mercedesa po przeróbce,jak odpala,jak silnik pracuje.Pisał,że kiedyś operacja zajmowała mu ok.2 dni,teraz tylko ok.10 godzin,można się umówić telefonicznie na konkretny dzień,wtedy robi poza kolejką,tylko, nie wolno się targować.Ja do niego napisałem tuż przed kupnem auta,słyszałem o tych LUCASACH,tylko przez nie to auto nie jest polecane.Moje auto jak zauważyłem ma znaki na pompie,że była serwisowana w ASO(żółta farba),czyli LUCAS był już naprawiany,nie wiem ile auto ma przejechane,ale silnik nie bierze oleju,jest w doskonałej kondycji.LUCAS jednak naprawiany już był,dlatego mam na razie spokój.Jeżdżę jak przystało ,bez szaleństw,nigdy nie mam zamiaru sprawdzać ile auto wyciągnie,myślę,że taka pompa wytrzyma długo,obawiam się tylko nagłej awarii elektroniki.
phantom WDB210004 1A 148308
PhantomASA1, to że jeździsz delikatnie i nie piłujesz auta niema niestety wpływu na elektronikę , awaria czujnika w pompie pojawia sie jak grom z jasnego nieba :mrgreen:PhantomASA1 pisze:Ten gość ze Sztumskiej Wsi kiedyś jesienią zeszłego roku napisał mi maila z informacją,że Trzeba: wymienić jakieś koło,zmodyfikować układ zasilania,pisał także,że trafiają do niego Mercedesy po modyfikacjach przeprowadzonych albo samodzielnie ,albo u kogoś innego, natomiast po jego robocie nie ma żadnych problemów,pompa rzędowa bije na głowę niezawodnością(zero elektroniki),proponuje wyrzucanie LUCASA na gnojowisko :-D Na miejscu można wypróbować Mercedesa po przeróbce,jak odpala,jak silnik pracuje.Pisał,że kiedyś operacja zajmowała mu ok.2 dni,teraz tylko ok.10 godzin,można się umówić telefonicznie na konkretny dzień,wtedy robi poza kolejką,tylko, nie wolno się targować.Ja do niego napisałem tuż przed kupnem auta,słyszałem o tych LUCASACH,tylko przez nie to auto nie jest polecane.Moje auto jak zauważyłem ma znaki na pompie,że była serwisowana w ASO(żółta farba),czyli LUCAS był już naprawiany,nie wiem ile auto ma przejechane,ale silnik nie bierze oleju,jest w doskonałej kondycji.LUCAS jednak naprawiany już był,dlatego mam na razie spokój.Jeżdżę jak przystało ,bez szaleństw,nigdy nie mam zamiaru sprawdzać ile auto wyciągnie,myślę,że taka pompa wytrzyma długo,obawiam się tylko nagłej awarii elektroniki.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
oczywiscie ze chwaliłem i chwalę!!! bo co innego uszczelniać a co innego naprawiać... czujesz subtelną różnicę??? uszczelnic za 400zł +200 montaż demontaż czy naprawa na kilka miesięcy za 1500-3000zł????Jarecki500 tez tak chwalił 290TD na boschu i uszczelniał..swojego niezawodnego Boscha
jesli dalej nie widzisz róznicy to nie mamy o czym rozmawiac...
zresztą nawet jak ciekła to żadnych problemów z jazdą nie było... jedynie paliwo szybciej ubywało ale to litr góra dwa...
robiła!!! a jeśli nic o tym nie słyszałeś to zapoznaj sie z historią MB a nie tylko swojego 2,2ale PB +gaz to też rzeźba bo czy fabryka robiła dziury w kolektorze , butle w bagażniku itd
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości