Zawory podciśnienia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Witam
Prosiłbym o sprawdzenie, czy u mnie również powinny być one zamontowane tak jak poniżej, czy odwrotnie jak mam teraz i czy idą z takimi samymi czy z innymi numerami, bo cały czas mam problem z tymi zaworami.
A0005450427 - modulator egr
A0005450527 - modulator turbo
pozdro
Prosiłbym o sprawdzenie, czy u mnie również powinny być one zamontowane tak jak poniżej, czy odwrotnie jak mam teraz i czy idą z takimi samymi czy z innymi numerami, bo cały czas mam problem z tymi zaworami.
A0005450427 - modulator egr
A0005450527 - modulator turbo
pozdro
MB E220 CDI 2001 Classic Automat
WDB2102061B430003
WDB2102061B430003
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
fabek, a u mnie moglbys sprawdzic?dawki juz ustawilem a ciagle duzo pali.Co to moze byc?masz pojecie?po ustawieniu dawki (na okolo3,8 )przestal dymic a raczej zmniejszyl.jak mu dam ognia to lekki dymek mam za soba ale ze startu pusci bucha jak dam mu ognia ostro.Tak nie dymi nawet przy redukcji.Pomozcie prosze
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
sprawdzi mi ktoś również jakie ja powinienem mieć? jeden mam wymieniony (od turbo na taki jaki miałem) ale wydaje mi sie że ten od EGRu jest słaby albo nie działa bo kompi mi jak najety pod obciążeniem (włączona klima kopci na czarno i faluje obrotami jak stoje na światłach na biegu D) mój nr VIN wdb2100071b335427 z góry dzięki
[ Dodano: 2012-08-24, 16:08 ]
rozumiem że nikt nie pomoże?
[ Dodano: 2012-08-24, 16:08 ]
rozumiem że nikt nie pomoże?
fabek Prośba o sprawdzenie w EPC nr moich modulatorów. W tym ruskim oba takie same.
Taka myśl mi się nasunęła też po przeczytaniu całego wątku.
Czy to że są 2 takie same modulatory lub inne nie ma związku z tym, że w naszych damach były montowane 2 rodzaje turbin (ze zmienną geometrią i bez)?
Taka myśl mi się nasunęła też po przeczytaniu całego wątku.
Czy to że są 2 takie same modulatory lub inne nie ma związku z tym, że w naszych damach były montowane 2 rodzaje turbin (ze zmienną geometrią i bez)?
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
przyłącze się do tematu. Od kilku dni mecze mojego nie dawno nabytego mietka mianowicie jest to 2.9 td 96r. ma taki problem ze nie załącza mu turbiny, sprawdziłem juz oby dwa modulatory i przepływomierz (podmieniałem dobre bo ojciec ma takiego samego) i nic cięgno od turbiny chodzi dobrze, podłączałem węzyk od podcisnienia na krótko na chwile i turbina chodzi bardzo dobrze tak samo jest z egr, wszystkie węzyki sprawdzone jedyne co ciekawego zauwazyłem to jak zaslepie wezyk do którego podłączony jest ten mały filterek to nagle samochod odzyskuje moc i jedzie dobrze, dodam że wymieniałem kilka dni temu pompkę od zamka bo była spalona. Jeśli miałby ktoś jakieś pomysły bardzo proszę o pomoc bo już skończyły mi się pomysły. Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-19, 21:53 ]
niech ktoś pomoże...
[ Dodano: 2013-03-02, 11:28 ]
Już uporałem się jakoś z mercedesem ale mam jeszcze jeden problem mianowicie auto jedzie przez chwile dobrze po czym wchodzi w tryb awaryjny, zauważyłem że jak odłączę czujnik znajdujący się w rurze dolotowej (chyba jest to czujnik temperatury powietrza doładowanego) to auto nie wchodzi w tryb awaryjny ale jest trochę słabsze, dodam że czujnik ten wymieniłem i dalej jest to samo. Dodam tez ze auto trochę dużo pali
[ Dodano: 2013-02-19, 21:53 ]
niech ktoś pomoże...
[ Dodano: 2013-03-02, 11:28 ]
Już uporałem się jakoś z mercedesem ale mam jeszcze jeden problem mianowicie auto jedzie przez chwile dobrze po czym wchodzi w tryb awaryjny, zauważyłem że jak odłączę czujnik znajdujący się w rurze dolotowej (chyba jest to czujnik temperatury powietrza doładowanego) to auto nie wchodzi w tryb awaryjny ale jest trochę słabsze, dodam że czujnik ten wymieniłem i dalej jest to samo. Dodam tez ze auto trochę dużo pali
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
Witam
troczę z innej beczki. Mam JeepaGrand Cherokee z silnikiem 2,7 CRD (wasze CDI). Niedawno wyświetlił mi błąd czujnika wspomagania turbosprężarki. Ogólnie samochód miał muła. Wymieniłem czujnik na używkę i auto zaczęło fruwać. Minęło 3 tygodnie i znowu zaświeciła mnie się kontrolka silnika i pokazał błąd czujnika wspomagania turbosprężarki. Auto jeździ delikatniej słabiej, muła jeszcze nie ma, ale czuć różnice między tym jak jeździ a tym jak jeździł po wymianie czujnika. Za pierwszym razem widoczna była zła praca czujnika - zaciągał i popuszczał sztangę od turba. Dopiero po podłączeniu "na krótko" wężyków zaciągało sztangę na dobre. Teraz sztanga jest zaciągnięta. Po zdjęciu wężyków i przyłożeniu palca do czujnika, czuć podciśnienie. Mam pytanie. Rozumiem to,że jak są widoczne problemy z zaciąganiem sztangi, to oznaka,że czujnik umarł ale czy czujnik ten psuje się stopniowo, tzn. czy możliwe żeby znówł mi padł? Zauważyłem jeszcze, że przed wymianą czujnika - jak miał muła, ciężko było mu się nagrzać,jeździł lekko niedogrzany. Po wymianie odrazu temperatura podskoczyłado normy.Czy czujnik od turba ma coś wspólnego z nagrzewaniem się płynu? Wiem że to nie to forum, ale na forum Jeepa ciężko o pomoc z tym silnikiem.
troczę z innej beczki. Mam JeepaGrand Cherokee z silnikiem 2,7 CRD (wasze CDI). Niedawno wyświetlił mi błąd czujnika wspomagania turbosprężarki. Ogólnie samochód miał muła. Wymieniłem czujnik na używkę i auto zaczęło fruwać. Minęło 3 tygodnie i znowu zaświeciła mnie się kontrolka silnika i pokazał błąd czujnika wspomagania turbosprężarki. Auto jeździ delikatniej słabiej, muła jeszcze nie ma, ale czuć różnice między tym jak jeździ a tym jak jeździł po wymianie czujnika. Za pierwszym razem widoczna była zła praca czujnika - zaciągał i popuszczał sztangę od turba. Dopiero po podłączeniu "na krótko" wężyków zaciągało sztangę na dobre. Teraz sztanga jest zaciągnięta. Po zdjęciu wężyków i przyłożeniu palca do czujnika, czuć podciśnienie. Mam pytanie. Rozumiem to,że jak są widoczne problemy z zaciąganiem sztangi, to oznaka,że czujnik umarł ale czy czujnik ten psuje się stopniowo, tzn. czy możliwe żeby znówł mi padł? Zauważyłem jeszcze, że przed wymianą czujnika - jak miał muła, ciężko było mu się nagrzać,jeździł lekko niedogrzany. Po wymianie odrazu temperatura podskoczyłado normy.Czy czujnik od turba ma coś wspólnego z nagrzewaniem się płynu? Wiem że to nie to forum, ale na forum Jeepa ciężko o pomoc z tym silnikiem.
Modulatory
Koledzy a jakie numery modulatorów powinny być w moim aucie ? Mechanik regenerując wtryski dał mi 000 545 0527 na turbo a 000 545 0427 na EGR . Mój VIN: 2100061A890557 pre-lift. Pozdrawiam, Tomek.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Ramirezzz, wychodz, ze z obu stron masz mieć ten numer:
A0005450427
A0005450427
Ostatnio zmieniony 6 sty 2014, o 00:06 przez Aloiz, łącznie zmieniany 1 raz.
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
WDB2100261A988449
Nareszcie konkretna, fachowa odpowiedź w tej kwestii :-) szperając po EPC jestem na 100% pewien, że mam mieć 2 sztuki 000 545 04 27 . W Krakowie w ASO u Kosmowskiego jakiś nowy koleś próbował mi wmówić, że mam mieć na turbo część od polifta !!! mechanik, który robił mi wtryski założył mi na turbo 000 545 05 27... mam nadzieję, że modulator, który zamówiłem poprawi mi osiągi. Pozdrawiam, Tomek.Aloiz pisze:Ramirezzz, wychodz, ze z obu stron masz miecten numer:
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości