Filtry przeciwpyłkowe - Wymiana

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Możesz spokojnie zapakować 84-86 Ah. Jeżeli robisz krótkie trasy włóż 94-100Ah.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

wielkie dzieki :) tak myslalem wlasnie ze na te "krótkie" trasy chyba zaloze 94Ah ale chcialem sie upewnic
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

100

[ Dodano: 2010-02-22, 15:31 ]
UPs.poleciała mi ręka,ale bym włożył setkę.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

az setkę??? a nie wystapi problem niedoladowania akumulatora? zwlaszcza na krotkich trasach?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Nie wydaje mi się.Ja mam 102 bodajże.

[ Dodano: 2010-02-22, 19:16 ]
Już trzy lata.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Skończcie w tym dziale o akumulatorach, a kolega niech we właściwym dziale poczyta o doborze aku. To chyba post "jaki akumulator".
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Sam w tym dziale doradzasz a teraz mają skonczyć
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Oj, "Mesio 14", przy jednym, dwóch postach nie zwracam uwagi, ale gdy zaczynają się tasiemce zwracam.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

no i założyłem setke :) pożyjemy zobaczymy... najlepsze jest to ze z niego wyciągnąłem oryginalny mercedesowy aku... ze znaczkami i symbolami MB i tez był setka... :)
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
ghost1971
Posty: 21
Rejestracja: 18 lut 2010, o 18:13
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

VIN i filtry - prośba o podanie

Post autor: ghost1971 »

Kolego Noc,

Rozkodowałem VIN ale nie wiem ile mam filtrrów.
Mniemam, że jeden ale proszę pomóż potwierzić tę informację.
WDB2102061A812776.

P.S.
Jak popsuty jest termostat to może wywalać płyn chłodzący przez zbiornik wyrównawczy?
Leje na max. Jade temp. ok 45 stopni. Wciskam gaz jadę szybko i po kilku minutach temp 85 stopni i żółta lampa od płynu się zaświeca. Trzeba dolać 2 litry a zbiorniczek mokry.
Auto chodzi jak ta lala - więc mam nadzieję, że to nie uszczelka?
Jutro mechanik ale dziś STRES.
Dzięki za rabę.

Adam
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Klima manualna filtr jeden, dostępny od dołu deski rozdzielczej nr.MB 2108300818
Co do drugiej części pytania.Nalać płyn, odpowietrzyć przy otwartym korku na nastawionej
max. temperaturze ogrzewania i włączonym silniku, do 60°.Obejrzeć dobrze korek czy ma dobrą uszczelkę, zakręcić i zagrzać na postoju, obserwując czy nie ma wycieków.Najlepiej zasłonić chłodnicę z zewnątrz kocem i dać 2-2,5 tys.obr.Jeżeli zacznie wodę wyrzucać przelewem korka, to albo korek, albo termostat, albo pompa wodna, zatkana chłodnica, dopiero w ostateczności uszczelka pod głowicą.Zakładam, że wycieków nie ma.Przydałby się termometr bezdotykowy, lub kamera termo-wizyjna, wtedy dość prosto ustalić przyczynę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
ghost1971
Posty: 21
Rejestracja: 18 lut 2010, o 18:13
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ghost1971 »

Kolego Noc,

Dzięki za porady.
Sytuacja wygląda następująco:
Auto do 60 stopni nagrzewa się OK. Leci ciepłe powietrze z nawiewów. Po mocniejszej jeździe temperatura dochodzi do 100 stopni w aucie lodowato wentylator na chłodnicy chce wyrwać z łożysk, chłodnica lodowata a z odpowietrzenia przy zborniku wali para.

Czyżby to termostat nie puszczał na chłodnice płynu i tylko działa mały obieg?
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Jeżeli zacznie wodę wyrzucać przelewem korka, to albo korek, albo termostat, albo pompa wodna, zatkana chłodnica, dopiero w ostateczności uszczelka pod głowicą.
cytat z kolegi noc.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
ghost1971
Posty: 21
Rejestracja: 18 lut 2010, o 18:13
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ghost1971 »

Hmmmm,

Zacznę od termostatu. Korek wydaje się być OK.
Nie bulgocze w zbiorniczku to chyba nie uszczelka.
A pompa wody będzie następna jeśli wymiana termostau nie pomoże.

1. Gdzie nabyć termostat - poza Serwisem MB w Łodzi?
2. Czy można wymontowac sam termostat czy trzeba kupić całą obudowę w komplecie z termostatem?
S210 E220 CDI 98' ASB - VIN: WDB2102061A812776
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Podjedź na warsztat,niech zdiagnozują,bo widzę,że za specjalnie się na tym nie znasz i będziesz naprawiał na zasadzie/a może to,a może tamto/Szkoda twojej kasy.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości