Strona 6 z 10

: 6 sty 2011, o 12:26
autor: smerf_ff
bartpol1 pisze:to co w zamian celem zwiazania ewentualen wody
W Twoim przypadku nie ma problemu.Jeżeli paliwo masz w bańkach-lejek z gęstym sitkiem wody nie przepuści.

: 6 sty 2011, o 19:23
autor: merlin
A co sądzicie o preparatach typu STP do czyszczenia wtrysków ?

Zawiera skoncentrowane detergenty rozpuszczające i usuwające szkodliwe osady z węgla, gumy i lakieru osadzające się we wtryskiwaczach. Nieczyszczone osady doprowadzają do do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego. Produkt jest bezpieczny dla wszystkich silników Diesla.
Jedno użycie pozwala odetkać brudne wtryskiwacze i:

* Przywraca utraconą moc i przyspieszenie,
* Redukuje dymienie i hałasy,
* Oszczędza paliwo dzięki utrzymywaniu wtryskiwaczy w czystości.

Częstotliwość używania:

Co 5.000 - 10.000 km.
http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08

: 6 sty 2011, o 19:26
autor: stanleym210
STP to dobra i polecana firma.Sam stosowałem do diesla do wtrysków.

: 6 sty 2011, o 21:20
autor: bartpol1
ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy ! To nie pierwszy raz kiedy mam problemy po zastosowaniu tego . Ktos zapyta skoro tak , to dlaczego ponownie uzyłem tego srodka ? odpowiedz : Tamto zdarzenie było w innym samochodzie i dosc dawno temu , uznałem ze wtedy to był zbiego okolicznosci , czyzby teraz znowu ? Nie bede eksperymentował :mrgreen:

: 7 sty 2011, o 20:32
autor: merlin
bartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy !
jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itd

: 7 sty 2011, o 20:40
autor: seburaj
merlin pisze: do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego.
moim prywatnym zdaniem, to do cytowanych problemów prowadzi raczej ich zuzycie, a nie jakas "guma i lakier" co to osady robi... :lol:

a rzeczone dodatki prowadza do lepszego samopoczucia - subiektywnego - posiadacza, który zrobił więcej dla swojej skarbonki, nie przymierzajac jakby pieskowi dac lepszą nieco karmę bo reklamowana mocno ;-)

: 7 sty 2011, o 21:10
autor: smerf_ff
bartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy
Coś jest nie hallo :!: Ja stosowałem i stosuję STP-jest O.K.Co prawda 2.9 TD spali wszystko-oby paliwo nie było w ,,kostkach" :mrgreen: Ale stosowałem w CDI-rewelacja.
http://forum.opel24.com/stosowanie-doda ... t11901.htm

: 7 sty 2011, o 21:23
autor: stanleym210
seburaj pisze: a rzeczone dodatki prowadza do lepszego samopoczucia - subiektywnego - posiadacza, który zrobił więcej dla swojej skarbonki, nie przymierzajac jakby pieskowi dac lepszą nieco karmę bo reklamowana mocno ;-)
Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok. bo dobry smar łożyskowy jest przereklamowany, i tak można by do północy wymieniać.Firma STP to nie jest firma Krzak.Mozna nie odczuć poprawy po zastosowaniu jej czy innego producenta jakiegoś specyfiku,jeżeli wszystko było dobrze, a nam sie wydaje że środek nic nie pomógł.

: 7 sty 2011, o 21:36
autor: seburaj
stanleym210 pisze: Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok.
otóż, z całym szacunkiem (a jest on wielki) nieco nadinterpretujesz :roll:

dlaczego ? bowiem wytworca zaleca do łozysk smar taki a taki - i nikt z tym nie polemizuje - i nikt tu nie zaleca czegoś "z gruchy"...
natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski" (poprawcie mnie, jezeli sie myle) - tak wiec akurat porównanie do towotu jest w tym kontekście smarowania lozysk jest lekko, hmm, nieuprawnione, a analogia taka sobie :-/

: 7 sty 2011, o 21:42
autor: smerf_ff
seburaj pisze:natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski"
Gdyby wiedział jakie mamy paliwo-to z pewnością zalecił by podwójną dawkę szuwaxsu.

: 7 sty 2011, o 22:03
autor: merlin
seburaj pisze:natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski" (
konkretnie skąd masz taką informację ?
Przecież V Power ma takie właściwości ....

: 7 sty 2011, o 22:43
autor: seburaj
a producent auta zaleca wipałer ?

: 7 sty 2011, o 22:43
autor: bartpol1
merlin pisze: jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itd
moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał jak by sie rozkrecał , a wiec znacznie dłuzej nizli przed wlaniem tego specyfiku i z tedencją rozbiegania sie wraz z kreceniem rozrusznika - inaczej tego nie umiem opisać . Od tamtej pory mineło juz kawał czasu i wszystko jest oki , Jak zimny tak ciepły zapala jak zapalał w chwili gdy go kupiłem . :mrgreen:
Wczesniej ! jak miałem jeszcze innego diesla , po wlaniu stp wolne obroty spadły do ponizej 500 , podnosiłem je na lince , a te ciagle spadały (potem nastapiło odstawienie samochodu do Badury , ktory stwierdził po wykreceniu wtrysków, ze silnik do remontu , a brak jest cisnienia na 3 cylindrze , zabrałem z tamtad samochód bo pijanstwo tego Pana mnie denerwowało , zawiozłem do innego mechanika , ktory zadzwonił do mnie z pytaniem jak ów Badura zmierzył cisniene skoro on nie moze zdjać wezy przelewowych nie niszczac ich :mrgreen: wymieniłem koncówki wtrysków , ale to też nic nie dało ) po dolaniu paliwa znowu do pełna , nagle jak chcialem zatrzymac samochód miałem prawie 2000 obrotów , to co na lince podciagnołem spowrotem dałem do pierwotnego stanu i wszystko było oki . Podczas jazdy zadnych uwag ! zapalanie na mrozie bez problemu - dymienia zadnego - tylko kwestia wolnych obrotów była nie taka jaka powinna byc - oto moje przygody z srodkiem stp .

: 7 sty 2011, o 23:10
autor: merlin
seburaj pisze:a producent auta zaleca wipałer ?
Oczywiście do nowoczesnych diesli leje sie "nowoczesne" paliwo.
Nikt chyba cdi-kami na zielonym paliwie z kutrów nie jeździ ?

[ Dodano: 2011-01-07, 23:13 ]
bartpol1 pisze: moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał
ciekaw jestem co to za skład w tym stp siedzi
bartpol1 pisze:Wczesniej ! jak miałem jeszcze innego diesla , po wlaniu stp wolne obroty spadły do ponizej 500 , po
a powiedz ten wcześniej to był stary diesel czy cdi ?

: 7 sty 2011, o 23:26
autor: bartpol1
stary 2.0 diesel
MB 190 - tka z 1990 roku