: 6 sty 2011, o 12:26
W Twoim przypadku nie ma problemu.Jeżeli paliwo masz w bańkach-lejek z gęstym sitkiem wody nie przepuści.bartpol1 pisze:to co w zamian celem zwiazania ewentualen wody
Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)
https://w210.pl/
W Twoim przypadku nie ma problemu.Jeżeli paliwo masz w bańkach-lejek z gęstym sitkiem wody nie przepuści.bartpol1 pisze:to co w zamian celem zwiazania ewentualen wody
jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itdbartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy !
moim prywatnym zdaniem, to do cytowanych problemów prowadzi raczej ich zuzycie, a nie jakas "guma i lakier" co to osady robi... :lol:merlin pisze: do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego.
Coś jest nie hallo Ja stosowałem i stosuję STP-jest O.K.Co prawda 2.9 TD spali wszystko-oby paliwo nie było w ,,kostkach" :mrgreen: Ale stosowałem w CDI-rewelacja.bartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy
Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok. bo dobry smar łożyskowy jest przereklamowany, i tak można by do północy wymieniać.Firma STP to nie jest firma Krzak.Mozna nie odczuć poprawy po zastosowaniu jej czy innego producenta jakiegoś specyfiku,jeżeli wszystko było dobrze, a nam sie wydaje że środek nic nie pomógł.seburaj pisze: a rzeczone dodatki prowadza do lepszego samopoczucia - subiektywnego - posiadacza, który zrobił więcej dla swojej skarbonki, nie przymierzajac jakby pieskowi dac lepszą nieco karmę bo reklamowana mocno ;-)
otóż, z całym szacunkiem (a jest on wielki) nieco nadinterpretujesz :roll:stanleym210 pisze: Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok.
Gdyby wiedział jakie mamy paliwo-to z pewnością zalecił by podwójną dawkę szuwaxsu.seburaj pisze:natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski"
konkretnie skąd masz taką informację ?seburaj pisze:natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski" (
moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał jak by sie rozkrecał , a wiec znacznie dłuzej nizli przed wlaniem tego specyfiku i z tedencją rozbiegania sie wraz z kreceniem rozrusznika - inaczej tego nie umiem opisać . Od tamtej pory mineło juz kawał czasu i wszystko jest oki , Jak zimny tak ciepły zapala jak zapalał w chwili gdy go kupiłem . :mrgreen:merlin pisze: jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itd
Oczywiście do nowoczesnych diesli leje sie "nowoczesne" paliwo.seburaj pisze:a producent auta zaleca wipałer ?
ciekaw jestem co to za skład w tym stp siedzibartpol1 pisze: moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał
a powiedz ten wcześniej to był stary diesel czy cdi ?bartpol1 pisze:Wczesniej ! jak miałem jeszcze innego diesla , po wlaniu stp wolne obroty spadły do ponizej 500 , po