automat - położenia dźwigni
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
automat - położenia dźwigni
tak się zastanawiałem czy jest różnica jak ustawi się położenie "D" a np. "D4", chodzi mi o jazdę w mieście, przecież rzadko używamy piątki (jak nie wogóle), no i czy są inne przełożenia zmiany biegów?, czy spalanie jest inne?, jak to z tym jest ogólnie? aha i tak jeszcze na marginesie, czy w e220 cdi można zmienić ustawienie kierownicy (góra/dół), bo nie mogłem do tego dojść.
Nie lubie jak węże pierdzą
Wg instrukcji cyfra oznacza najwyższy bieg jaki automat może wybrać - ale to wiesz. Jakie są oszczędności ? Jedyne co mi przychodzi na myśl to lepsze przyśpieszenie w czasie jazdy (u mnie na 3 mogę jeździć do 146 km/h) - ale pewnie i większe spalanie.
Kierownica - w moim można góra/dół i przód/tył. Może zależeć od roku i wersji. Wyciągana do przodu dźwignia na kolumnie kierownicy - centralnie z przodu.
Kierownica - w moim można góra/dół i przód/tył. Może zależeć od roku i wersji. Wyciągana do przodu dźwignia na kolumnie kierownicy - centralnie z przodu.
1. Nie ma roznicy prawie miedzy 4 a D, bo D to po prostu taka piatka, chyba, ze jedziesz 180km/h to wtedy piatka potrzebna
2. 1,2,3,4 to po prostu przelozenia do jakich moze dojsc skrzynia, np. jedziesz w gorach, podjezdzasz pod gorke, ale za chwile bedzies mial zjazd, po czym znowu wysoka gora, wiec ustawiasz powiedzmy na 2. i skrzynia dalej nie przerzuci, nie rozpedzisz sie wtedy nadmiernie na zjezdzie.
3. Spalanie, to zalezy od stylu jazdy.
4. Regulacja kierownicy nie jest zalezna od silnika, a od opcji jakie wybral kupujacy.
Ja mam w E220 CDI regulacje kierownicy, a drugi okular w rodzinie juz nie.
Na dole pod kolumna kierownicy znajduje sie dzwignia, raczej widoczna, poza tym jest to wyszczegolnione w numerze nadwozia VIN.
2. 1,2,3,4 to po prostu przelozenia do jakich moze dojsc skrzynia, np. jedziesz w gorach, podjezdzasz pod gorke, ale za chwile bedzies mial zjazd, po czym znowu wysoka gora, wiec ustawiasz powiedzmy na 2. i skrzynia dalej nie przerzuci, nie rozpedzisz sie wtedy nadmiernie na zjezdzie.
3. Spalanie, to zalezy od stylu jazdy.
4. Regulacja kierownicy nie jest zalezna od silnika, a od opcji jakie wybral kupujacy.
Ja mam w E220 CDI regulacje kierownicy, a drugi okular w rodzinie juz nie.
Na dole pod kolumna kierownicy znajduje sie dzwignia, raczej widoczna, poza tym jest to wyszczegolnione w numerze nadwozia VIN.
E 220 CDI '01 Elegance
Dzięki, właśnie testuje te przełożenia i zobaczę jak się ma do spalania i jazdy po mieście, staram się jeździć oszczędnie (przeważnie ;>), zaczynam od D3, a jak brakuje to daje na D4, zobaczymy jak mi to wyjdzie, taki początkowy napał
A odnośnie tej kierownicy to właśnie dalej nie mogę dojść, na drzwiach od kierowcy nic nie ma, nie ma również czegoś takiego jak w instrukcji na stronie 77, pod kierownicą też szukałem i "gładko", mam wersję avantgarde e220 cdi 99' gdzie poszukać tej regulacji, jak wogóle jest. A, że regulacja kierownicy nie jest zależna od silnika to pojmuję , sorki, że nie w odpowiednim dziale, tak przy okazji chciałem o tą kierownice zapytać. A w tym VIN'ie co ma być konkretnie żebym wiedział czy mam regulację kierownicy.
A odnośnie tej kierownicy to właśnie dalej nie mogę dojść, na drzwiach od kierowcy nic nie ma, nie ma również czegoś takiego jak w instrukcji na stronie 77, pod kierownicą też szukałem i "gładko", mam wersję avantgarde e220 cdi 99' gdzie poszukać tej regulacji, jak wogóle jest. A, że regulacja kierownicy nie jest zależna od silnika to pojmuję , sorki, że nie w odpowiednim dziale, tak przy okazji chciałem o tą kierownice zapytać. A w tym VIN'ie co ma być konkretnie żebym wiedział czy mam regulację kierownicy.
Nie lubie jak węże pierdzą
Podaj nr VIN to powiem Ci czy masz regulacje.
Chyba nadal nie rozumiesz dzialania tych biegow, nie masz czego testowac, na spalanie to nie wplynie, jesli juz to ujemnie, bo przy spokojnej jezdzie automat sam dalej by sobie przerzucil na nastepny bieg, a Ty mu na to nie pozwalasz.
Uzywanie w ten sposob skrzyni w miescie jest wg mnie bez sensu, to sie w gory nadaje, albo gdy z przyczepka jedziesz.
Chyba nadal nie rozumiesz dzialania tych biegow, nie masz czego testowac, na spalanie to nie wplynie, jesli juz to ujemnie, bo przy spokojnej jezdzie automat sam dalej by sobie przerzucil na nastepny bieg, a Ty mu na to nie pozwalasz.
Uzywanie w ten sposob skrzyni w miescie jest wg mnie bez sensu, to sie w gory nadaje, albo gdy z przyczepka jedziesz.
E 220 CDI '01 Elegance
Wcale się tobie nie dziwię ;-) . Pewnie to pierwsze auto z automatem. Podejrzewam, że gdzieś po tygodniu testowania znudzi ci się wajchowanie dźwignią i w normalnych warunkach przy jeździe do przodu twoim ulubionym położeniem będzie D.Gresiek pisze:Dzięki, właśnie testuje te przełożenia............. zaczynam od D3, a jak brakuje to daje na D4, zobaczymy jak mi to wyjdzie, taki początkowy napał
Pzdr.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Z tego co mnie oczy nie mylą to na karoserii widnieje napis avantgarde, czy doklejany to nie wiem, ale te dekodery to też 100% pewne nie są.Jesteś pewny, że masz avantgarde?
Kichcio po czym wywnioskowałeś, że nie ma regulacji i czy wiesz gdzie można na temat tych automatów poczytać?
Pozdro i dzięki
Nie lubie jak węże pierdzą
Drewno czarne w srodku? Tarcze zegarow siwe czy czarne? Xenony + spryskiwacze sa?
Regulacja - sprawdzilem Twoj nr VIN, centralnie pod kierownica jest dosyc szeroka dzwignia od regulacji, sam sobie chyba mozesz zajrzec pod kierownice i sprawdzic czy jest.
A co chcesz o automatach wiedziec?
Nie kombinuj jezdzij na D, bo zastosowanie innych biegow juz chyba 2 razy tlumaczylem.
Regulacja - sprawdzilem Twoj nr VIN, centralnie pod kierownica jest dosyc szeroka dzwignia od regulacji, sam sobie chyba mozesz zajrzec pod kierownice i sprawdzic czy jest.
A co chcesz o automatach wiedziec?
Nie kombinuj jezdzij na D, bo zastosowanie innych biegow juz chyba 2 razy tlumaczylem.
E 220 CDI '01 Elegance
Drewno czarne, zegary czarne, ksenonów i spryskiwaczy brak, więc ... więcej nie ma jak jest, pozatym pod kierownicą nie ma żadnej dźwigni ;/ i być tu mądrymkichcio pisze:Drewno czarne w srodku? Tarcze zegarow siwe czy czarne? Xenony + spryskiwacze sa?
Regulacja - sprawdzilem Twoj nr VIN, centralnie pod kierownica jest dosyc szeroka dzwignia od regulacji
Nie lubie jak węże pierdzą
Z tego co widzę to masz Elegance a nie Avangarde. Przykro mi :-( . Napis na listwach to nie wszystko. Zawsze ktoś mógł je zmienić. Avangarda ma piękne czarne drewno klonowe.
W Elegance jest orzech włoski i to by się zgadzało. Avangarda jest obniżona o 2cm, xenony były opcją więc może ich nie być.
W Elegance jest orzech włoski i to by się zgadzało. Avangarda jest obniżona o 2cm, xenony były opcją więc może ich nie być.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
Xenon ZAWSZE w polskim wyposazeniu byl w Avantgarde.
Na fotce widze drewno orzechowe, zegary sa czarne, wiec na pewno jest to wersja ELEGANCE.
Regulacji kierownicy na 100% nie masz, bo gdybys mial, to nad kierownica bylaby taka zaluzja.
Dobrze, ze chociaz klima automatyczna jest
Na fotce widze drewno orzechowe, zegary sa czarne, wiec na pewno jest to wersja ELEGANCE.
Regulacji kierownicy na 100% nie masz, bo gdybys mial, to nad kierownica bylaby taka zaluzja.
Dobrze, ze chociaz klima automatyczna jest
E 220 CDI '01 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości