Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie
Mam problem z moim 2.2 cdi(znowu)
Jeżdził bez problemów az nagle tryb awaryjny i nic nie pomaga
Przepływomierz wymieniony 2 mies. temu
Termostat 3 mis temu.
Filtr Paliwa czysty
wszystkie weze podłączone
EGR wymieniony +/- rok temu
Co zrobić?
Dodam ze tryb Awaryjny Załącza sie bezposrednio po odpaleniu silnika.
Pomocy!!!
Wiem ze temat juz był wiele razy ale poprzednie odpowiedzi mi nie pomogły.
Jeżdził bez problemów az nagle tryb awaryjny i nic nie pomaga
Przepływomierz wymieniony 2 mies. temu
Termostat 3 mis temu.
Filtr Paliwa czysty
wszystkie weze podłączone
EGR wymieniony +/- rok temu
Co zrobić?
Dodam ze tryb Awaryjny Załącza sie bezposrednio po odpaleniu silnika.
Pomocy!!!
Wiem ze temat juz był wiele razy ale poprzednie odpowiedzi mi nie pomogły.
Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie
Nie byłem bo mam juz dosc speców" (nie mowie tu o prawdziwych specjalistach)
jakis rok temu mialem podobny problem
Jezdzilem do trzech i słyszałem tylko po kolei "trzeba wymienić ..."
po czym i tak to nic nie dawało
ponadto jeden sie poddał a drugi powiedział ze do wymiany jest nowa część!!!
Mam nadzieje ze macie jakies pomysły bez odwiedzania komputera bo to dla mnie ostateczność nie chce znowu wydac kupe kasy bezsensu.
Pomocy!!!
jakis rok temu mialem podobny problem
Jezdzilem do trzech i słyszałem tylko po kolei "trzeba wymienić ..."
po czym i tak to nic nie dawało
ponadto jeden sie poddał a drugi powiedział ze do wymiany jest nowa część!!!
Mam nadzieje ze macie jakies pomysły bez odwiedzania komputera bo to dla mnie ostateczność nie chce znowu wydac kupe kasy bezsensu.
Pomocy!!!
Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie
Niestety w moim przypadku ani jedno ani drugie nie poskutkowało.
Spróbuje jeszcze przeczyścić EGR
Piszcie jesli macie jeszcze jakies pomysły.
Dzis przeczysciłem EGR niestety 0 rezultatów
Napiszcie co jeszcze moze byc powodem z rzeczy ktore moge sprawdzic samemu w garazu.
Spróbuje jeszcze przeczyścić EGR
Piszcie jesli macie jeszcze jakies pomysły.
Dzis przeczysciłem EGR niestety 0 rezultatów
Napiszcie co jeszcze moze byc powodem z rzeczy ktore moge sprawdzic samemu w garazu.
Witam.
Co jeszcze może być przyczyną? Może to co u mnie?
Właśnie jestem w trakcie wymiany kolektora ssącego bo słynne klapki dały ciała (na forum jest dużo o klapkach)! I niestety trzeba wymienić kolektor. Niestety zabawa droga (mi się nawet udało i nówka kosztowała mnie 1000zł)!
Niektórzy wywalają właśnie te klapki bo niby niepotrzebne. Jak by były niepotrzebne to nikt by ich tam od początku nie montował, a one są odpowiedzialne (z tego co wiem) za dodatkowe blokowanie i odblokowywanie powietrza doładowującego i przez to dodatkowe zwiększanie jego ciśnienia (jeżeli się mylę to proszę, żeby ktoś mnie poprawił)! Niektórzy wynajdują jakieś zestawy naprawcze i inne pierdoły - kwestia indywidualna.
Jak byś był zainteresowany to proszę o kontakt prv to powiem gdzie kupiłem kolektor w tej cenie. Jak chcesz to po wymianie napisze jak wrażenia.
Pozdrawiam
Z tego co słyszałem też to problemy z kolektorem są też zgłaszane jako problemy sondy lambda, przepływomierza lub jeszcze inne pierdoły. Wiec takie rzeczy trzeba sprawdzić przy takich sytuacjach czy przypadkiem klapeczki poprawnie działają.
Co jeszcze może być przyczyną? Może to co u mnie?
Właśnie jestem w trakcie wymiany kolektora ssącego bo słynne klapki dały ciała (na forum jest dużo o klapkach)! I niestety trzeba wymienić kolektor. Niestety zabawa droga (mi się nawet udało i nówka kosztowała mnie 1000zł)!
Niektórzy wywalają właśnie te klapki bo niby niepotrzebne. Jak by były niepotrzebne to nikt by ich tam od początku nie montował, a one są odpowiedzialne (z tego co wiem) za dodatkowe blokowanie i odblokowywanie powietrza doładowującego i przez to dodatkowe zwiększanie jego ciśnienia (jeżeli się mylę to proszę, żeby ktoś mnie poprawił)! Niektórzy wynajdują jakieś zestawy naprawcze i inne pierdoły - kwestia indywidualna.
Jak byś był zainteresowany to proszę o kontakt prv to powiem gdzie kupiłem kolektor w tej cenie. Jak chcesz to po wymianie napisze jak wrażenia.
Pozdrawiam
Z tego co słyszałem też to problemy z kolektorem są też zgłaszane jako problemy sondy lambda, przepływomierza lub jeszcze inne pierdoły. Wiec takie rzeczy trzeba sprawdzić przy takich sytuacjach czy przypadkiem klapeczki poprawnie działają.
E-pozdrowienia
MB W210 E200 CDI 2000r.
DIESEL - nie lekceważcie boćków - one potrafią latać! :-D
MB W210 E200 CDI 2000r.
DIESEL - nie lekceważcie boćków - one potrafią latać! :-D
Tryb awaryjny
Powodem stałego trybu awaryjnego był u mnie przepływomierz(po 4 mies.)
Co do klapek ja sciagnąlem kolektor przy okazji innej naprawy .
U mnie urwana była "szyna?" od klapek pozatym jednej nie było wogóle a 3 były wyrobione.
Na myśl o koszcie 1700zł stwierdziłem ze je wywale i zobaczymy co sie stanie.
Efekt:
-znikneło kopcenie
-róznic w spalaniu nie zauwazam
-silnik chodzi tak samo
-wzrosła moc (w porównaniu do wyrobionych klapek)
dziury zastąpiłem śrubami (rozmiar nie znany)
Co do klapek ja sciagnąlem kolektor przy okazji innej naprawy .
U mnie urwana była "szyna?" od klapek pozatym jednej nie było wogóle a 3 były wyrobione.
Na myśl o koszcie 1700zł stwierdziłem ze je wywale i zobaczymy co sie stanie.
Efekt:
-znikneło kopcenie
-róznic w spalaniu nie zauwazam
-silnik chodzi tak samo
-wzrosła moc (w porównaniu do wyrobionych klapek)
dziury zastąpiłem śrubami (rozmiar nie znany)
Trochę odświeżę temat... Gdzie w CDI znajduje się Sonda lambda ?:| wydaje mi się że to tylko w benzyniakach jestmarus84 pisze:Z tego co słyszałem też to problemy z kolektorem są też zgłaszane jako problemy sondy lambda, przepływomierza lub jeszcze inne pierdoły. Wiec takie rzeczy trzeba sprawdzić przy takich sytuacjach czy przypadkiem klapeczki poprawnie działają.
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
witam, jestem nowy na forum, wlasnie przerabiam temat kolektora, klapek itd. auto jezdzilo w trybie awaryjnym, wyjalem kolektor, wymylem i wyczyscilem wszystko po drodze, dalem nowe oryginalne uszczelki, wymontowalem klapki, otwory zaslepilem - nie zapala, a jak zapali to idzie jak nigdy ale po chwili wlacza sie epc , wchodzi w tryb awaryjny i gasnie. co przegapilem? co spieprzylem?
jakies pomysly?
w210 kombi 220cdi `00 automat
aha, zapomnialem, po wymontowaniu kolektora stwierdzilem brak jednej klapki i niezaslepiony otwor
jakies pomysly?
w210 kombi 220cdi `00 automat
aha, zapomnialem, po wymontowaniu kolektora stwierdzilem brak jednej klapki i niezaslepiony otwor
w210 220 cdi
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Klapek się nie zaślepia, to reguła.EPC to kontrolka wszystkich urządzeń przenoszących moc silnika, a więc i skrzyni.Doradzam teraz Star Diagnosis, żeby nie pakować się w niepotrzebne
koszta.
koszta.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości