Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

sebaprad
Posty: 23
Rejestracja: 7 sie 2008, o 20:48
Lokalizacja: Gdynia

Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie

Post autor: sebaprad »

Mam problem z moim 2.2 cdi(znowu)

Jeżdził bez problemów az nagle tryb awaryjny i nic nie pomaga

Przepływomierz wymieniony 2 mies. temu
Termostat 3 mis temu.
Filtr Paliwa czysty
wszystkie weze podłączone
EGR wymieniony +/- rok temu


Co zrobić?

Dodam ze tryb Awaryjny Załącza sie bezposrednio po odpaleniu silnika.

Pomocy!!!

Wiem ze temat juz był wiele razy ale poprzednie odpowiedzi mi nie pomogły.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zgaduj zgadula, byles na diagnozie komputerowej?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
sebaprad
Posty: 23
Rejestracja: 7 sie 2008, o 20:48
Lokalizacja: Gdynia

Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie

Post autor: sebaprad »

Nie byłem bo mam juz dosc speców" (nie mowie tu o prawdziwych specjalistach)

jakis rok temu mialem podobny problem
Jezdzilem do trzech i słyszałem tylko po kolei "trzeba wymienić ..."
po czym i tak to nic nie dawało
ponadto jeden sie poddał a drugi powiedział ze do wymiany jest nowa część!!!


Mam nadzieje ze macie jakies pomysły bez odwiedzania komputera bo to dla mnie ostateczność nie chce znowu wydac kupe kasy bezsensu.

Pomocy!!!
Awatar użytkownika
AdamusTHC
Posty: 138
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:05
Lokalizacja: Stara Wieś/WPR/Wawa

Post autor: AdamusTHC »

sprawdź bezpieczniki w skrzynce komputerów kiedyś mi padł taki i tez tryb awaryjny od początku był. (po stronie pasażera duza czarna skrzynka na 4 śrubki)
VIN WDB2102061A912646
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

Mnie też kiedyś włączył się tryb awaryjny. Przyczyna była prozaiczna. Pękła śruba na klemie przy akumulatorze i nie było dobrego styku. Po wymianie śruby chodzi OK.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
sebaprad
Posty: 23
Rejestracja: 7 sie 2008, o 20:48
Lokalizacja: Gdynia

Tryb Awaryjny 2.2 CDI 143KM po lifcie

Post autor: sebaprad »

Niestety w moim przypadku ani jedno ani drugie nie poskutkowało.

Spróbuje jeszcze przeczyścić EGR

Piszcie jesli macie jeszcze jakies pomysły.


Dzis przeczysciłem EGR niestety 0 rezultatów

Napiszcie co jeszcze moze byc powodem z rzeczy ktore moge sprawdzic samemu w garazu.
marus84
Posty: 46
Rejestracja: 7 paź 2008, o 21:10
Lokalizacja: Opole/Wrocław

Post autor: marus84 »

Witam.

Co jeszcze może być przyczyną? Może to co u mnie?
Właśnie jestem w trakcie wymiany kolektora ssącego bo słynne klapki dały ciała (na forum jest dużo o klapkach)! I niestety trzeba wymienić kolektor. Niestety zabawa droga (mi się nawet udało i nówka kosztowała mnie 1000zł)!

Niektórzy wywalają właśnie te klapki bo niby niepotrzebne. Jak by były niepotrzebne to nikt by ich tam od początku nie montował, a one są odpowiedzialne (z tego co wiem) za dodatkowe blokowanie i odblokowywanie powietrza doładowującego i przez to dodatkowe zwiększanie jego ciśnienia (jeżeli się mylę to proszę, żeby ktoś mnie poprawił)! Niektórzy wynajdują jakieś zestawy naprawcze i inne pierdoły - kwestia indywidualna.

Jak byś był zainteresowany to proszę o kontakt prv to powiem gdzie kupiłem kolektor w tej cenie. Jak chcesz to po wymianie napisze jak wrażenia.
Pozdrawiam


Z tego co słyszałem też to problemy z kolektorem są też zgłaszane jako problemy sondy lambda, przepływomierza lub jeszcze inne pierdoły. Wiec takie rzeczy trzeba sprawdzić przy takich sytuacjach czy przypadkiem klapeczki poprawnie działają.
E-pozdrowienia :)
MB W210 E200 CDI 2000r.
DIESEL - nie lekceważcie boćków - one potrafią latać! :-D
sebaprad
Posty: 23
Rejestracja: 7 sie 2008, o 20:48
Lokalizacja: Gdynia

Tryb awaryjny

Post autor: sebaprad »

Powodem stałego trybu awaryjnego był u mnie przepływomierz(po 4 mies.)


Co do klapek ja sciagnąlem kolektor przy okazji innej naprawy .
U mnie urwana była "szyna?" od klapek pozatym jednej nie było wogóle a 3 były wyrobione.
Na myśl o koszcie 1700zł stwierdziłem ze je wywale i zobaczymy co sie stanie.

Efekt:
-znikneło kopcenie
-róznic w spalaniu nie zauwazam
-silnik chodzi tak samo
-wzrosła moc (w porównaniu do wyrobionych klapek)

dziury zastąpiłem śrubami (rozmiar nie znany)
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Barbarzyńca. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
AdamusTHC
Posty: 138
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:05
Lokalizacja: Stara Wieś/WPR/Wawa

Post autor: AdamusTHC »

wiec dziala zroie t samo
VIN WDB2102061A912646
Masioe
Posty: 436
Rejestracja: 16 sty 2010, o 20:43
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Masioe »

marus84 pisze:Z tego co słyszałem też to problemy z kolektorem są też zgłaszane jako problemy sondy lambda, przepływomierza lub jeszcze inne pierdoły. Wiec takie rzeczy trzeba sprawdzić przy takich sytuacjach czy przypadkiem klapeczki poprawnie działają.
Trochę odświeżę temat... Gdzie w CDI znajduje się Sonda lambda ?:| wydaje mi się że to tylko w benzyniakach jest :P
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift :] 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

W W210 CDI na Europę nigdy nie było sondy λ.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
gersad
Posty: 1
Rejestracja: 10 sie 2010, o 20:49
Lokalizacja: szczecin

Post autor: gersad »

witam, jestem nowy na forum, wlasnie przerabiam temat kolektora, klapek itd. auto jezdzilo w trybie awaryjnym, wyjalem kolektor, wymylem i wyczyscilem wszystko po drodze, dalem nowe oryginalne uszczelki, wymontowalem klapki, otwory zaslepilem - nie zapala, a jak zapali to idzie jak nigdy ale po chwili wlacza sie epc , wchodzi w tryb awaryjny i gasnie. co przegapilem? co spieprzylem?
jakies pomysly?
w210 kombi 220cdi `00 automat

aha, zapomnialem, po wymontowaniu kolektora stwierdzilem brak jednej klapki i niezaslepiony otwor
w210 220 cdi
Masioe
Posty: 436
Rejestracja: 16 sty 2010, o 20:43
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Masioe »

otwory chyba mają być otwarte na pełnym "szfungu" jak się to mówi :P a jak zaślepisz to ograniczasz dopływ powietrza na tłoki :P
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift :] 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Klapek się nie zaślepia, to reguła.EPC to kontrolka wszystkich urządzeń przenoszących moc silnika, a więc i skrzyni.Doradzam teraz Star Diagnosis, żeby nie pakować się w niepotrzebne
koszta.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości