Schemat elektr. i podciśnień 300D OM 606.912 1996r.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Schemat elektr. i podciśnień 300D OM 606.912 1996r.
Na prośbę Kolegi z 300D.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
...
a ja poproszę o schemat podciśnienia do w210 2.2cdi o numerze vin.WDB2100071A829595 ;-) dodam że chodzi mi o podciśnienie silnika erg.turbo itd ;-)
...
o dziękuję o czymś takim marzyłem :-D
Witam,
proszę o informację dotyczącą dopuszczalnego podciśnienia przy testowaniu elementów układu podciśnienia w E300d, 606.912 z 1995 roku. - Czy może uszkodzić się któryś z elementów w układzie podciśnienia po wytworzeniu w nim próżni?
[ Dodano: 2010-07-10, 21:00 ]
Poprzednie pytanie już nieaktualne. Kupiłem pompę próżniową ręczną i sprawdziłem szczelność układu podciśnieniowego. Przy niepracującym silniku znalazłem małą nieszczelność w zaworze Y31/2 - coś w nim furkocze i pobiera powietrze z filtra powietrza - po zaślepieniu przewodu łączacego ten zawór z obudiową filtra powietrza pobór powietrz znacznie zmalał.
Czy takie działanie tego zaworu jest normalne? Czy zawór ten powinien "trzymać podciśnienie" przy niepracującym silniku?
[ Dodano: 2010-07-14, 21:37 ]
Rozwijam się - drugi post także juz nieaktualny. Miałem problemy z szarpaniem skrzyni automatycznej w E300d z 1995r. Po lekturze postów z forum szukałem przyczyny w układzie podciśnieniowym. Po dwóch tygodniach znaklazłem prawdopodobną przyczynę szarpania ( wzrostu obrotów silnika podczas zmiany biegów ) - siłownik podciśnieniowy zaworu klapowego ( "przepustnicy" ) był odgięty w ten sposób, że przepustnica była stale w stanie otwartym - nie zamykała się. Po wyprostowaniu podstawy tego siłownika przepustnica może przyjmować wszystkie pozycje od pełnego otwarcia do pełnego zamknięcia i szarpania skrzyni skończyły się.
Przypuszczam, że podczas zmiany biegów silnik dławiony jest przepustnicą co zabezpiecza przed gwałtownym wzrostem obrotów silnika. Proszę o ocenę czy dobrze to wykoncypowałem.
proszę o informację dotyczącą dopuszczalnego podciśnienia przy testowaniu elementów układu podciśnienia w E300d, 606.912 z 1995 roku. - Czy może uszkodzić się któryś z elementów w układzie podciśnienia po wytworzeniu w nim próżni?
[ Dodano: 2010-07-10, 21:00 ]
Poprzednie pytanie już nieaktualne. Kupiłem pompę próżniową ręczną i sprawdziłem szczelność układu podciśnieniowego. Przy niepracującym silniku znalazłem małą nieszczelność w zaworze Y31/2 - coś w nim furkocze i pobiera powietrze z filtra powietrza - po zaślepieniu przewodu łączacego ten zawór z obudiową filtra powietrza pobór powietrz znacznie zmalał.
Czy takie działanie tego zaworu jest normalne? Czy zawór ten powinien "trzymać podciśnienie" przy niepracującym silniku?
[ Dodano: 2010-07-14, 21:37 ]
Rozwijam się - drugi post także juz nieaktualny. Miałem problemy z szarpaniem skrzyni automatycznej w E300d z 1995r. Po lekturze postów z forum szukałem przyczyny w układzie podciśnieniowym. Po dwóch tygodniach znaklazłem prawdopodobną przyczynę szarpania ( wzrostu obrotów silnika podczas zmiany biegów ) - siłownik podciśnieniowy zaworu klapowego ( "przepustnicy" ) był odgięty w ten sposób, że przepustnica była stale w stanie otwartym - nie zamykała się. Po wyprostowaniu podstawy tego siłownika przepustnica może przyjmować wszystkie pozycje od pełnego otwarcia do pełnego zamknięcia i szarpania skrzyni skończyły się.
Przypuszczam, że podczas zmiany biegów silnik dławiony jest przepustnicą co zabezpiecza przed gwałtownym wzrostem obrotów silnika. Proszę o ocenę czy dobrze to wykoncypowałem.
rycho-W210, E300D, 1995, WDB2100201A015309
Do E300TD jest taki schemat(foto z mojego auta)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości