problem z mocom 2.9
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z mocom 2.9
:oops: Zalanczam silnik i jest wszstko ok jak przekrocze 2700 obrotów na minute to autko zaczyna sie mulić i nie daje rady wiencej jak 120km na godzine w tedy musze stanąć i zgasić i zapalić ponownie żeby mialo swoją moc no i jak chce żeby ta moc zostala to musze sie starać nie przekroczyć 2700 obr na minute. Turbo po regeneraci :oops: POMOCY
wojtek 2.9td
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Do sprawdzenia czujnik temperatury powietrza w dolocie (wpięty w rurę) oraz połaczenia podciśnień sterujących turbiną i EGR...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 12:35
- Lokalizacja: Sławno
witam,miałem to samo,po przekroczeniu 3000 obr,auto muł,zobacz sobie zaworek podcisnieniowy co steruje turbiną,są dwa koło siebie,jeden od EGR a drugi od turbiny,przełącz wężyki to bedziesz wiedział na bank oczywiście jak zaworek od EGR-u masz dobry,one są takie same.
MB.2.9 T.D.kombi.WDB2102171A328970
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 12:35
- Lokalizacja: Sławno
;-) hej, zrobiłem jak poradziłeś, niestety nadal dzieje się to samo , samochód nadal nie ma mocy :-( , i obroty dochodzą tylko do 3000tyś ,spróbuję na dniach wymienić zaworek podcisnieniowy, jak może być jeszcze pyczną ?
[ Dodano: 2009-12-09, 20:45 ]
Moze ktoś ma inne pomysły, co mogło się popsuć?
[ Dodano: 2009-12-09, 20:45 ]
Moze ktoś ma inne pomysły, co mogło się popsuć?
Mateusz111
Być może masz niedrożny układ podciśnienia (zalepił się olejem), albo nieszczelność w układzie podciśnienia. Same zaworki pracują, nie mają jednak czym wysterować turbosprężarki, ani recyrkulatora spalin.
Ja mam pomysł najprostszy - wykonać kompleksową diagnostykę elektroniczną. Brak błędów to za mało - należy popatrzeć na różne parametry pracy silnika i na ich podstawie znaleźć usterkę.
Ja mam pomysł najprostszy - wykonać kompleksową diagnostykę elektroniczną. Brak błędów to za mało - należy popatrzeć na różne parametry pracy silnika i na ich podstawie znaleźć usterkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości