problem z mocom 2.9

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

wojtek
Posty: 25
Rejestracja: 15 lis 2008, o 21:09
Lokalizacja: świecie

problem z mocom 2.9

Post autor: wojtek »

:oops: Zalanczam silnik i jest wszstko ok jak przekrocze 2700 obrotów na minute to autko zaczyna sie mulić i nie daje rady wiencej jak 120km na godzine w tedy musze stanąć i zgasić i zapalić ponownie żeby mialo swoją moc no i jak chce żeby ta moc zostala to musze sie starać nie przekroczyć 2700 obr na minute. Turbo po regeneraci :oops: POMOCY
wojtek 2.9td
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Do sprawdzenia czujnik temperatury powietrza w dolocie (wpięty w rurę) oraz połaczenia podciśnień sterujących turbiną i EGR...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
wojtek
Posty: 25
Rejestracja: 15 lis 2008, o 21:09
Lokalizacja: świecie

Post autor: wojtek »

DZIENKUJE spradze
wojtek 2.9td
mateusz11138
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2009, o 12:35
Lokalizacja: Sławno

Post autor: mateusz11138 »

witam, mam mercedesa 2.9 TD ,nr.VIN WDB2100171A147181 ,
od pewnego czasu auto straciło moc i zwiększyło sie zużycie paliwa, są momenty ze nie przekracza 3000 obrotów, a czasami silnik pracuje normalnie, co moze być tego przyczyną , proszę o pomoc ;-)
Mateusz111
BARCA69
VIP
Posty: 36
Rejestracja: 24 mar 2008, o 21:04
Lokalizacja: silesia

Post autor: BARCA69 »

witam,miałem to samo,po przekroczeniu 3000 obr,auto muł,zobacz sobie zaworek podcisnieniowy co steruje turbiną,są dwa koło siebie,jeden od EGR a drugi od turbiny,przełącz wężyki to bedziesz wiedział na bank oczywiście jak zaworek od EGR-u masz dobry,one są takie same.
MB.2.9 T.D.kombi.WDB2102171A328970
mateusz11138
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2009, o 12:35
Lokalizacja: Sławno

Post autor: mateusz11138 »

;-) hej, zrobiłem jak poradziłeś, niestety nadal dzieje się to samo , samochód nadal nie ma mocy :-( , i obroty dochodzą tylko do 3000tyś ,spróbuję na dniach wymienić zaworek podcisnieniowy, jak może być jeszcze pyczną ?

[ Dodano: 2009-12-09, 20:45 ]
Moze ktoś ma inne pomysły, co mogło się popsuć?
Mateusz111
tjwasiak
Posty: 178
Rejestracja: 27 lis 2009, o 03:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Być może masz niedrożny układ podciśnienia (zalepił się olejem), albo nieszczelność w układzie podciśnienia. Same zaworki pracują, nie mają jednak czym wysterować turbosprężarki, ani recyrkulatora spalin.

Ja mam pomysł najprostszy - wykonać kompleksową diagnostykę elektroniczną. Brak błędów to za mało - należy popatrzeć na różne parametry pracy silnika i na ich podstawie znaleźć usterkę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości