Jak poznać Anglika?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jak poznać Anglika?
Czytałem gdzieś w temacie o 2B w numerze vin ale nie wiem o co chodzi?
Czy przekładka jest trudna w naszych oczkach? Podobno w Focusach i Audi to pryszcz. Słyszałem, że kwitnie proceder przekładania i rejestrowania w Niemczech a potem po dwóch miesiącach jako .....okazja i bezwypadkowy w Otomoto.
Z drugiej strony jak auto jest przystosowane do przekładki i zrobi się to dla siebie to czemu nie? Różnica w kasie znaczna.
Czy przekładka jest trudna w naszych oczkach? Podobno w Focusach i Audi to pryszcz. Słyszałem, że kwitnie proceder przekładania i rejestrowania w Niemczech a potem po dwóch miesiącach jako .....okazja i bezwypadkowy w Otomoto.
Z drugiej strony jak auto jest przystosowane do przekładki i zrobi się to dla siebie to czemu nie? Różnica w kasie znaczna.
Pozdrawiam.E 430.
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
Dowiadywałem się przed kupnem swojego (niecały rok temu)bo myślałem zrobić podobnie jak ty myślisz i wychodzi na to,że przekładka jest dość trudna bo nie wiele warsztatów przerabia W210,a ceny różne od 6-8tyś za wszystko,ale większość przerabia tylko jak masz juz swoje części na przekładke wtedy koszt od 3-5tyśMarek3003 pisze:Czy przekładka jest trudna w naszych oczkach?
Może gdzieś w twoich rejonach jest taniej,bo na moim za bardzo się ta przekładka nie opłaca.
Pozdr.
[ Dodano: 2009-08-17, 23:11 ]
P.S. :-)
trudno będzie bo wyglądają jak większość europejczyków :-P ;-)Jak poznać Anglika?
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
anglika mozesz poznac po rozkodowanym numerze VIN i odpowiednim wpisie. a tego nie zmienisz, nawet rejestracja w Niemcowni nie pomoze. anglika mozesz poznac tez po oznaczeniach na przednich lampach i strzalkach w lewo, malo kto wymienia lampy po przekladce, bo po co? :-)
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- Andrzej_w210
- Posty: 35
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
- Lokalizacja: Lidzbark Warm
- szczypior87
- VIP
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
- Lokalizacja: Wrocław
Przede wszystkim VIN prawde powie, reszte mozna poprzekładać:
-lampy tak jak pisał fabek (inne wyprofilowanie rowków na kloszach,te strzałki no i ustawienie zeby na lewo swieciło) , lampy tył to chyba zarówka od cofania bedzie z innej strony
-wycieraczka po złej stronie (po prawej)
-oznaczenia poszczególnych biegów w skrzyni automatycznej (cyfry biegów będą po innej stronie)
-jesli auto posiada taka opcje to funkcja komfortowego domykania szyb i szyberdachu moze zostac po prawej stronie (czujniki podczerwieni w klamce), nie wiem jak z centralnym zamkiem....ale pewnie otwieranie prawych drzwi zostawi po sobie ślady wyrobienia uzytkowaniem
-licznik wyskalowany w milach (czasem go nie zmieniają)
-daszek nad głowa kierowcy bedzie miał lusterko, od pasażera nie
-do tego moga dochodzić niuanse w silniku, skrzyni (dam przykład - cześci z anglika niekoniecznie pasuja do wersji europejskiej- kolega kupował czesc angielską do eurpejczyka i nie pasowała (ale to był ford)
-fotel pasażera może być bardziej wytarty
-inne lusterka ( te z opcja poszerzonego widzenia, panorama)
-przekładnia kierownicza (chyba inna)
-serwo hamulcowe + inne ułożenie wiązki hamulców
-ułozenie przycisków może byc nieco inne na panelu środkowym i koło lewarka biegów
-pozostałosci po dziurach sprzegło,hamulec itd...
-inaczej idą wiazki elektryczne
Osobiscie nawet nie spojrzałbym na takie kombinowane auto....Ktos sie musiałby duzo natrudzić zeby ktos tego nie zauwazył
-lampy tak jak pisał fabek (inne wyprofilowanie rowków na kloszach,te strzałki no i ustawienie zeby na lewo swieciło) , lampy tył to chyba zarówka od cofania bedzie z innej strony
-wycieraczka po złej stronie (po prawej)
-oznaczenia poszczególnych biegów w skrzyni automatycznej (cyfry biegów będą po innej stronie)
-jesli auto posiada taka opcje to funkcja komfortowego domykania szyb i szyberdachu moze zostac po prawej stronie (czujniki podczerwieni w klamce), nie wiem jak z centralnym zamkiem....ale pewnie otwieranie prawych drzwi zostawi po sobie ślady wyrobienia uzytkowaniem
-licznik wyskalowany w milach (czasem go nie zmieniają)
-daszek nad głowa kierowcy bedzie miał lusterko, od pasażera nie
-do tego moga dochodzić niuanse w silniku, skrzyni (dam przykład - cześci z anglika niekoniecznie pasuja do wersji europejskiej- kolega kupował czesc angielską do eurpejczyka i nie pasowała (ale to był ford)
-fotel pasażera może być bardziej wytarty
-inne lusterka ( te z opcja poszerzonego widzenia, panorama)
-przekładnia kierownicza (chyba inna)
-serwo hamulcowe + inne ułożenie wiązki hamulców
-ułozenie przycisków może byc nieco inne na panelu środkowym i koło lewarka biegów
-pozostałosci po dziurach sprzegło,hamulec itd...
-inaczej idą wiazki elektryczne
Osobiscie nawet nie spojrzałbym na takie kombinowane auto....Ktos sie musiałby duzo natrudzić zeby ktos tego nie zauwazył
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości