carsoft 7.4
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
on chyba ma mnie juz dosc na dzisiaj :mrgreen:fabek pisze:pytaj windusia, on majster jest i hakier.
w210 E50 AMG 1997" wszystkie czesci dostepne oprocz silnika, skrzyni i ecu.
w210 e55 AMG 1999" dostepne skrzynia, wal, zawieszenie i pare innych czesci. wdb2100742a930872
Mazda Rx-8 2005" RHD
Mercedes w220 320 CDI LIMO WDB2201252A393822
w210 e55 AMG 1999" dostepne skrzynia, wal, zawieszenie i pare innych czesci. wdb2100742a930872
Mazda Rx-8 2005" RHD
Mercedes w220 320 CDI LIMO WDB2201252A393822
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
beniu86, carsoft to zabawka taki sorzet ze niby czujemy sie diagnostami:)a tak naprawde to on działa tylko w opisach na alegro jaki to on nie super , poazuje błedy ale nie wszystkie , nie kasuje wszystkich , Panowie prawda jest taka ze majac carsofta w koncu i tak pojedzieice na komputer )))gdyby to było takie super to diagnosci by poumierali z głodu a tak sie niedzieje i płacimy od 50 -100 zł za wizyte na kompie , tyle tylko ze profesionalny sprzet kosztuje krocie i diagnosta musi kilka latek amortyzowac go zanim sie mu to zwróci , gdyby carsofty były takie wsapaniałe ......... , jedynym tanim sprzetem jst vag do grupy wolswagena i to ma podobne mozliwosci co profesjonalny sprzet:)jest kilka wersji karsoftów i co za tym idzie maja rozne opcje:)))bardziej rozbudowane lub mniej , przestrzegam przed robieniem karsoftem kodowania i dekodowania sterowników , czesto konczy sie to wizyta w aso na lawecie ,z poduszkami tez radze uwazac , jak nie palis sie srs nie ruszac
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
jeszcze carsoft+722.6+EGS w e300 td
jeszcze do carsoftu na pinach:...
czy mozna zczytac i skasowac ew.bledy skrzyni oraz adaptacje z w/w programiku?
czy EGS to jest modul (elektron. getriebe steuerung ?) odpowiedzialny za sterowaniem ASB ?
czy mozna zczytac i skasowac ew.bledy skrzyni oraz adaptacje z w/w programiku?
czy EGS to jest modul (elektron. getriebe steuerung ?) odpowiedzialny za sterowaniem ASB ?
pozdr
zzz
s320 cdi
zzz
s320 cdi
dzieki-oby to tylko zapamietane bledy !vax pisze:Zgadza się EGS to Electronic Gerabox.
Można za pomocą carsoft zcztać i skansować błędy skrzynki.
podobno 722.6 jest znana z takich objawow,ze jak zalapie jakies bledy(skad q..??) to zamula auto(zmienia program shiftów), prawda to?
ps.nie chce sie wymadrzac(te ostrzezenia..) ale po angielsku to by bylo chyba:
TCU - transmission control unit..:-)
EGS bardziej mi pasuje do niemieckiego
pozdr
zzz
s320 cdi
zzz
s320 cdi
obaj mamy racje:vax pisze:Niestety ale po angelsku to bedzie EGS (Electronic Gearbox System) ;-)
Abkürzung: EGS
Abkürzung: EGS
Bedeutung: Elektron. Getriebe-Steuerung
(...) "Citroen new six-speed electronic gearbox system for C4 HDI 110"
(..) A transmission control unit or TCU is a device that controls modern electronic automatic transmissions. (USA)
pozdr
zzz
s320 cdi
zzz
s320 cdi
-
- Posty: 899
- Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
- Lokalizacja: Wawa
Słyszałeś, czy czytałeś gdzieś?sol9 pisze: podobno 722.6 jest znana z takich objawow,ze jak zalapie jakies bledy(skad q..??) to zamula auto(zmienia program shiftów), prawda to?
Pozdrawiam,
nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
dzis mi to b.powaznie klarowal jeden mechanior w wawie...-dlatego pytam.nonmaximus pisze:Słyszałeś, czy czytałeś gdzieś?sol9 pisze: podobno 722.6 jest znana z takich objawow,ze jak zalapie jakies bledy(skad q..??) to zamula auto(zmienia program shiftów), prawda to?
Pozdrawiam,
nonmaximus
blad byl faktycznie w module EGS: (...) temperature sensor defective. Error skasowalem,Jutro zobacze jak autko smiga. Czy ten czujnik demontowalny z obudowy skrzyni czy po zdjeciu miski ?
Jesli sie powtorzy i tak pojade na regulska bo juz mi sie nie chce babrac tym.
pozdr
zzz
s320 cdi
zzz
s320 cdi
Witam szanownych specjalistów ds. CARSOFT 7.4
Zaczynam dopiero co przygodę z tym interfejsem dlatego chciałbym się zapytać was o pare rzeczy wynikających z użytkowania.
W miarę posiadanej wiedzy proszę o pomoc.
Oto pytania:
1 co oznaczają te niektóre skróty w zakładce test
- MSM
- DFI
- LH
- EGS
- PSE
- PTS
- AIRMATIC/ABC
- SAM
- HRA
- OCP
- LCP
- UCB
- D2B
- EIS
- RVS
- AAM
- EAM
- KG
- SBC
- FFZ/FBS
- VD
2. Czy podczas diagnozy niektórych modułów trzeba robić te testy na uruchomionym silniku, bądź na np włączonej klimatyzacji ?
3. Czy LIVE DATA trzeba robić na uruchomionym silniku ?
4. Podczas komunikacji z silnikiem na początku raportu jest napis Single diagnosis - status error a następnie wyświetla się informacja o module, czy te słowo error to info że się nie połączył program z modułem ? skoro w dalszej części pokazuje info o module i aktualne błędy ?
5. W zakładce aktualne błędy pokazuje różne błędy, czy te błędy są że tak powiem "groźne" dla auta skoro nie świeci się pomarańczowa kontrolka MIL
6. Czy jest na forum osoba do której mógłbym wysłać raport z diagnozy mego silnika w celu konsultacji technicznej ?
Myślę że uzyskane odpowiedzi nie tylko mi pomogą ale także innym którzy zaczynają przygodę z carsoftem, a szczerze powiem że nigdzie w necie nie znalazłem odpowiedzi na temat konkretnych zapytań dotyczących CARSOFT.
ps. Specjalne podziękowania dla WINDYKATOREK za rady przez telefon dotyczące zakupu interfejsu
Zaczynam dopiero co przygodę z tym interfejsem dlatego chciałbym się zapytać was o pare rzeczy wynikających z użytkowania.
W miarę posiadanej wiedzy proszę o pomoc.
Oto pytania:
1 co oznaczają te niektóre skróty w zakładce test
- MSM
- DFI
- LH
- EGS
- PSE
- PTS
- AIRMATIC/ABC
- SAM
- HRA
- OCP
- LCP
- UCB
- D2B
- EIS
- RVS
- AAM
- EAM
- KG
- SBC
- FFZ/FBS
- VD
2. Czy podczas diagnozy niektórych modułów trzeba robić te testy na uruchomionym silniku, bądź na np włączonej klimatyzacji ?
3. Czy LIVE DATA trzeba robić na uruchomionym silniku ?
4. Podczas komunikacji z silnikiem na początku raportu jest napis Single diagnosis - status error a następnie wyświetla się informacja o module, czy te słowo error to info że się nie połączył program z modułem ? skoro w dalszej części pokazuje info o module i aktualne błędy ?
5. W zakładce aktualne błędy pokazuje różne błędy, czy te błędy są że tak powiem "groźne" dla auta skoro nie świeci się pomarańczowa kontrolka MIL
6. Czy jest na forum osoba do której mógłbym wysłać raport z diagnozy mego silnika w celu konsultacji technicznej ?
Myślę że uzyskane odpowiedzi nie tylko mi pomogą ale także innym którzy zaczynają przygodę z carsoftem, a szczerze powiem że nigdzie w necie nie znalazłem odpowiedzi na temat konkretnych zapytań dotyczących CARSOFT.
ps. Specjalne podziękowania dla WINDYKATOREK za rady przez telefon dotyczące zakupu interfejsu
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Czujnik temperatury oleju AG wmontowany jest wewnątrz na płycie elektronicznej.
[ Dodano: 2009-05-24, 11:08 ]
To dokumentacja Carsoft 7.4 Gdybyście potrzebowali czegoś jeszcze to też chyba mam.
DODANO:
[ Dodano: 2009-05-24, 11:08 ]
To dokumentacja Carsoft 7.4 Gdybyście potrzebowali czegoś jeszcze to też chyba mam.
DODANO:
- Załączniki
-
- MB-7.4 Carsoft Instrukcja obsługi.zip
- (353.01 KiB) Pobrany 1974 razy
-
- MB-7.4S Carsoft Lista obsługiwanych modułów 12-2003 .zip
- (84.47 KiB) Pobrany 3037 razy
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Witka. Kupiłem Carsoft 7.4.20 i nie mogę się połączyć ze swoją gwiazdką
Próbowałem na 2 różnych komputerach, stacjonarnym (sempron 2400) i teraz laptopie (PIII 800MHz).
Chcę jedynie zdiagnozować silnik i pokasować ewentualne błędy-nic więcej.
Połączenie z gniazdem:
1-masa(czarny),
3-zasilanie(czerwony),
4-linia K(niebieski).
W programie, w zakładce:
K-line interface selection wybieram K-line interface 38PIN,
następnie w zakładce Digital test( auto z 96r) LH: Engine 104/119.
Pokazuje się pasek postępu, po czym znika i na ekranie widnieje komunikat Status: diagnostic cable faulty !
Próbowałem też LH: Engine 120 i też lipa.
Dodam, że urządzenie kupiłem używane i człowiek wcześniej diagnozował 210tki. Teraz nie może mi pomóc, bo jest na wakacjach :-P
Próbowałem na 2 różnych komputerach, stacjonarnym (sempron 2400) i teraz laptopie (PIII 800MHz).
Chcę jedynie zdiagnozować silnik i pokasować ewentualne błędy-nic więcej.
Połączenie z gniazdem:
1-masa(czarny),
3-zasilanie(czerwony),
4-linia K(niebieski).
W programie, w zakładce:
K-line interface selection wybieram K-line interface 38PIN,
następnie w zakładce Digital test( auto z 96r) LH: Engine 104/119.
Pokazuje się pasek postępu, po czym znika i na ekranie widnieje komunikat Status: diagnostic cable faulty !
Próbowałem też LH: Engine 120 i też lipa.
Dodam, że urządzenie kupiłem używane i człowiek wcześniej diagnozował 210tki. Teraz nie może mi pomóc, bo jest na wakacjach :-P
Kolego sprawdź jaki masz typ sterownika, ja mam z 95/96 i mam sterownik HFM i jak jego wybieram to bez problemu sczytuje. Tak więc sprawdź w jakiś katalogach lub necie jaki sterownik obsługuje twój typ silnika.
[ Dodano: 2009-07-28, 20:22 ]
spróbuj wybrać w carsofcie DFI tak przynajmniej wynika z e-Techa
[ Dodano: 2009-07-28, 20:22 ]
spróbuj wybrać w carsofcie DFI tak przynajmniej wynika z e-Techa
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości