Silnik i osprzęt
Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 5 lip 2009, o 21:02
Witam wszystkich. Dzisiaj rano po odpaleniu auta zaniepokoiło mnie dość głośne cykanie z okolic wtrysków. Jednak po około 10 min. wszystko wróciło do normy. Czy taki objaw może świadczyć o kończącym się wtrysku, lub wtryskach
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
okular
VIP
Posty: 766 Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: okular » 6 lip 2009, o 05:24
Może to była tylko uszczelka pod wtryskiem za 2 złote. Najlepiej odkręć torx-ami osłonę silnika i zobacz, czy w gniazdach wtryskiwaczy nie widać śladów paliwa.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 6 lip 2009, o 15:22
Przy uszkodzonej uszczelce chyba by cykał caly czas, a u mnie pojawia się to tylko na zimnym silniku i raz cyka ciszej, raz głosniej.
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
okular
VIP
Posty: 766 Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: okular » 6 lip 2009, o 15:38
Niby prawda, ale może nieszczelność jest jeszcze tak mała, że po rozgrzaniu metal się lekko rozszerza i zatyka dziurę.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 6 lip 2009, o 20:13
Wolałbym, żeby tak było zawsze to niższe koszty niż wymiana wtrysku. Skoro już jestem przy temacie to zapytam. Czy w cdi trzeba wymieniać całe wtryski, czy można wymienić samą końcówkę ?
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
noc
Ekspert
Posty: 8221 Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Post
autor: noc » 6 lip 2009, o 23:03
Samoregulacje zaworowe.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 7 lip 2009, o 18:24
Problem rozwiązany. Miałem to nieszczęście, że 3 wtryski lały, a tylko jeden był w miarę dobry. Nie było innego wyjścia jak wymiana :-/
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości