Proszę usunąć ,,,

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rekin175 »

rataj_111 pisze:ślicznie ta w211 wygląda, jak ci się jeździ ? jak kiedyś jechałem to wydawała mi się na cholernie sztywną, jak to jest do w210 ??
Jak się jeździ . Bajeczne W211 zdecydowanie sztywniejsza pewniejsza w zakrętach itp , natomiast W210 bardzie robi robotę na złej nawierzchni bardziej miękko wybiera nierówności . Takie porównanie odnośnie moich auty :

W211 Avangarde koło 16 cali z gumą o profilu 55 - na nawierzchni w złym stanie czuję dyskomfort .

W210 Elegance koło 17 cali z gumą o profilu 45 - na tej samej nawierzchni po prostu płynie i wyczuwam tylko niektóre garby itp .

Teraz nawierzchnie w dobrej kondycji w obu jest dostojnie ale w zakrętach W211 jest pewniejsza i precyzyjniejsza , W210 jak wiadomo okręt płynący :)

Oba auta mają swój indywidualny charakter .

Trochę już mi szkoda W210 , że się rozstaniemy .
Awatar użytkownika
rataj_111
Posty: 490
Rejestracja: 6 cze 2015, o 12:31
Lokalizacja: KOŁO

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rataj_111 »

no właśnie kurczę czemu usztywnili ;/ uwielbiam jak auto jest jak kanapa nawet kosztem prowadzenia, wole zwolnic w zakręcie a mieć cały czas komfort eski ;p niż zapierdzielać w zakrętach a sztywniaka na dziurach
ciekawe jak jeździ w211 w elegance
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rr6 »

rataj_111 pisze:no właśnie kurczę czemu usztywnili ;/ uwielbiam jak auto jest jak kanapa nawet kosztem prowadzenia, wole zwolnic w zakręcie a mieć cały czas komfort eski ;p niż zapierdzielać w zakrętach a sztywniaka na dziurach
ciekawe jak jeździ w211 w elegance
Pewnie usztywnili, żeby ludzie brali airmatic. No i z każdym rokiem rosną wymagania co do prowadzenia się aut, więc możliwe że nie byli w stanie przy zwykłym zawieszeniu i zachowaniu akceptowalnych kosztów iść dalej w tym kierunku.
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rekin175 »

rataj_111 pisze: ciekawe jak jeździ w211 w elegance

Przez to właśnie podkreśliłem że W211 w Avie a w210 Elegance . domyślam się że będzie spora różnica .
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rywal2000 »

Ja mam znów porównanie od drugiej strony.

W211 Elegance 225/55R16 - fajny bujaka, na polnej drodze piaszczystej pełnej dziur 60km/h nie zrobiło na nim wrażenia.

W210 Avantgarde 235/45R17 - nie zamieniłbym tego na nic (chyba że w221 albo w219 :hyhy: ) prowadzi się bardzo pewnie, reaguje na każdy ruch, w zakrętach daje dużo frajdy, na tych samych garbach no cóż, nie wjeżdżałem bo szkoda zderzaka :D

Mimo minusów takich jak krawężniki, dziury itp. wolę przyczepność Avy ale wiadomo nie każdy tego potrzebuje więc jeżeli ktoś chce w 100% komfort merca i dobre prowadzenie polecam Elegance.

A jak komuś wystarczy +- 60% komfortu i prowadzenie na wysokim poziomie - Ava.

Jak to powiedział mój mechanik, nawet najbardziej sztywny i niewygodny mercedes jest wygodniejszy od innych aut :hyhy:
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: W210 e240 2.6 - v6 Elegance bY Rekin

Post autor: rekin175 »

A to jedna jest jak przypuszczałem . Ava nie zależnie czy W210 - W211 = sztywność dobre prowadzenie .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości