ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tak rozumiem Pana, ale od 18 roku życia posługuję się tym językiem i czasem trudno mi
znaleźć słowa prostsze.Co do tematu proszę zmierzyć obwód przednich i tylnych opon i
porównać, nie mogą się różnić więcej niż 3%.Jeżeli się różnią, za każdym ruszeniem przy identycznej szybkości komputer wykryje błąd czujników i wyświetli błąd.
Pozdrawiam.
znaleźć słowa prostsze.Co do tematu proszę zmierzyć obwód przednich i tylnych opon i
porównać, nie mogą się różnić więcej niż 3%.Jeżeli się różnią, za każdym ruszeniem przy identycznej szybkości komputer wykryje błąd czujników i wyświetli błąd.
Pozdrawiam.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Farba mogła zawierać opiłki metalu które zakłócały pracę czujnika.Tak samo nie wolno go smarować bo pył z kloców ma opiłki i klei się jak wiemy nawet do czystych felg.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Dzięki NOC. To co się ostatnio wydarzyło potwierdza Twoją ostatnią opinię. Wczoraj włożyłem do bagażnika ze 100 KG i problem ustąpił sam. Mam więc pytanie -co zrobić żeby się nie świeciło, a nie zmieniać opon ponieważ są jeszcze dobre i nie wozić balastu. Czy można jakoś ponownie wyskalować ten kolejny, według mnie BEZSENSOWNY czujnik.
Pozdrawiam ZDZICH.
P. S.
NOC jeżeli możesz to zwracaj się do mnie per -ty
Pozdrawiam ZDZICH.
P. S.
NOC jeżeli możesz to zwracaj się do mnie per -ty
MB W-210 E-200 CDI rok 1999 po liftingu.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
NOC a dlaczego sie tak na mnie zdenerwowałeś??;) Ja tylko napisałem co u mnie pomogło, normalnie bym tak nie zrobił ale w zwiazku ze byłą to niedziela i nie miałem do kogo jechać to postanowiłem sam coś zrobić,a nie płacić grubą kasę za komputery, szczególnie ze uNas mało fachowców. A ja przecież nie powiedziałem zeby tak zrobic!! napisałem ze u mnie dopiero to pomogło po wymianie czujnika!! wiec już sie nie denerwuj, pozdrawiam;p
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Oczywiście jeżeli pozwalasz. Niestety nic z czujnikami nie zrobię.To system bezpieczeństwa iZDZICH pisze:Dzięki NOC. To co się ostatnio wydarzyło potwierdza Twoją ostatnią opinię. Wczoraj włożyłem do bagażnika ze 100 KG i problem ustąpił sam. Mam więc pytanie -co zrobić żeby się nie świeciło, a nie zmieniać opon ponieważ są jeszcze dobre i nie wozić balastu. Czy można jakoś ponownie wyskalować ten kolejny, według mnie BEZSENSOWNY czujnik.
Pozdrawiam ZDZICH.
P. S.
NOC jeżeli możesz to zwracaj się do mnie per -ty
komputer jest zabezpieczony przed nieautoryzowaną przez MB ingerencją.Reasumując
kapcie do wymiany.
[ Dodano: 2009-06-08, 20:30 ]
Musisz mi wybaczyć.Byłem w kiepskim nastroju na dodatek zmęczony.Sorry.MichalZSlupsk pisze:NOC a dlaczego sie tak na mnie zdenerwowałeś??;) Ja tylko napisałem co u mnie pomogło, normalnie bym tak nie zrobił ale w zwiazku ze byłą to niedziela i nie miałem do kogo jechać to postanowiłem sam coś zrobić,a nie płacić grubą kasę za komputery, szczególnie ze uNas mało fachowców. A ja przecież nie powiedziałem zeby tak zrobic!! napisałem ze u mnie dopiero to pomogło po wymianie czujnika!! wiec już sie nie denerwuj, pozdrawiam;p
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Podejrzewam, że problem tkwił w nowych oponach które jako te nierozjeżdżone, miały nieco większy obwód od starszych na tyle. Obecnie po wyjęciu balastu problem NIE powrócił. Jest OK i znów zaczynam to lubić. Cofam to co powiedziałem o tym czujniku -poczytałem i wiem, że odpowiada on za prawidłowe działanie systemu antypoślizgowego.
NOC jesteś prawdziwym znawcą tematu, MB -chylę czoło.
Pozdrawiam.
NOC jesteś prawdziwym znawcą tematu, MB -chylę czoło.
Pozdrawiam.
MB W-210 E-200 CDI rok 1999 po liftingu.
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
Heh cieszy mnie że wszystkim problem znika:) A mnie naturalnie pozostaje:P.....powoli trace cierpliwość ale jeszcze sie trzymam. Jedziemy dalej więc dzisiaj podniosłem moją star i zdjąłem koła. Po sprawdzalem wszystkie styki, okazalo sie ze były troszke pośniedziałe...wyczyściłem ale problem jest nadal. Chciałem wyciągnąć czujniki ABSu ale nie wiem jak. Boje sie z tym szarpać bo już w escorcie musiałem kupić drugi a to boli strasznie....jak wyciągnąćten czujnik i czy jest jeszcze w aucie jakiś przekażnik od tego ustrojstwa? Czy ktoś wiem może o jakiś zaworach tylnych kół od ABS iETS?
Krzysiek www.mblodz.pl
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
W sobotę jadę drogą na Poznań. Jeżeli chcesz mogę zabrać ze sobą Star Diagnosis i gdzieśkris_lodz200E pisze:Heh cieszy mnie że wszystkim problem znika:) A mnie naturalnie pozostaje:P.....powoli trace cierpliwość ale jeszcze sie trzymam. Jedziemy dalej więc dzisiaj podniosłem moją star i zdjąłem koła. Po sprawdzalem wszystkie styki, okazalo sie ze były troszke pośniedziałe...wyczyściłem ale problem jest nadal. Chciałem wyciągnąć czujniki ABSu ale nie wiem jak. Boje sie z tym szarpać bo już w escorcie musiałem kupić drugi a to boli strasznie....jak wyciągnąćten czujnik i czy jest jeszcze w aucie jakiś przekażnik od tego ustrojstwa? Czy ktoś wiem może o jakiś zaworach tylnych kół od ABS iETS?
się spotkamy (gratis) na kilka minut.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
wracając do tematu: po podpięciu pod carsoft-zabawkę w module abs otrzymałem takowe błędy-informacje, które pozwoliłem sobie przetłumaczyć:
ABS Lateran acceleration sensor - czujników przyspieszeń bocznych
ASR/ETS magnetic valve left front ... - magnetyczny zawór lewy przód traci ciśnienie
pytanie : czy to też tyczy się zespolonego czujnika stopu ?
ABS Lateran acceleration sensor - czujników przyspieszeń bocznych
ASR/ETS magnetic valve left front ... - magnetyczny zawór lewy przód traci ciśnienie
pytanie : czy to też tyczy się zespolonego czujnika stopu ?
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Czujnik przyspieszeń bocznych to element ESP drogi nienaprawialny element.
Warto przed wymianą sprawdzić poprawność diagnozy i stan instalacji elektrycznej.
Błąd zaworu bloku hydraulicznego ABS częsty.Należy go skasować i zignorować.
Powstaje w zimie (zalecane sprawdzenie stanu płynu hamulcowego na zawartość wody) lub wymiana płynu.
Warto przed wymianą sprawdzić poprawność diagnozy i stan instalacji elektrycznej.
Błąd zaworu bloku hydraulicznego ABS częsty.Należy go skasować i zignorować.
Powstaje w zimie (zalecane sprawdzenie stanu płynu hamulcowego na zawartość wody) lub wymiana płynu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka
mam problem z kontrolkami abs i ets podczas zapalonego silnika gdy przycisne pedał hamulca zapalaja sie kontrolki abs i est.ponadto po zapaleniu silnika pali sie kontrolka awari świateł.nadmieniam ze awaria czasem ustepuje i wraca ponownie.nie działa stop w momecie kiedy pala sie te kontrolki.jak zgasna stop świeci.czujnik stopu sprawdzałem przewodzi prąd obustronnie parami na przemian.prosze o pomoc.dzieki.co sprawdzać poza czujnikiem stopu?
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, o 17:20 przez Artur36i, łącznie zmieniany 1 raz.
E 220 D 95r 95KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości