To była dla mnie prosta decyzja. Po 12 latach z Jedną marka chciałem spróbować coś zupełnie innego. Kryteria były żeby był ogromny kufer i coś co będzie nie do zajechania mechanicznie. Bardzo dużo się u mnie dzieje ostatnio i dla odmiany chciałem samochód w którym nie będę chciał modzic. Ostatnia e39 miała. Inny blok od e34 (zeliwny), który poprawił osiągi. Inny kolektor ssący, kolektor wydechowy. Mapy silnika. Zawiecha obniżona. Fele srele morele i przedługa lista która zajęła naprawdę mnóstwo energi i czasu. Szukałem czegoś czym po prostu będę jeździł i nie musiał otwierać maski. W210 z gnijaca blacha wydawała się być ciekawa opcja bo rdza mnie nie unieruchomi nagle w trasie. Blachę z czasem można ogarnąć. Chciałem pp prostu coś w czym maski nie będę musiał otwierać. I od 3 tys km nie otwieram. Wsiadam i jadę i to na jakis czas jest mi potrzebne.bonifacq pisze:BMW na Mercedesa .. W210 i jego odpowiednik E39 , nie rozumiem twojego wyboru , mogłeś zostawić tą E39 523i touring założyć LPG i cieszyć sie fajnym autem
1996 W210 290TD 160KM
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Ciekawe, że coraz więcej ludzi wybiera BMW zamiast Mercedesa i chwali sobie... komfort jazdy? Czy brak korozji to jedyny powód, żeby przesiąść się na Mercedesa? Stare Bemki są fajne, nie powiem posmigał bym E39, bo E38 juz jeździłem i jest fajne. Ale nie na tyle żeby je kupić.
Re: 1996 W210 290TD 160KM
OK, pare rzeczy wlecialo..
Alarm z centralnym. Zestaw BLOCKER juz przerabialem wczesniej u siebie i dobrze sie sprawdzalo. W zestawie dosc solidne kluczyki typu scyzoryk. Do tego parktronic co ulatwia parkowanie taka kolumbryne..
Do tego standardowo oleje w silniku oraz w skrzyni biegow:
W wymianie wlecial oczywoscie nowy filtr do skrzyni biegow oraz uszczelka miski skrzyni biegow.
Rowniez filtry oleju, paliwa i powietrza. Kabinowy tez bedzie wymieniany tyle, ze musze wyciagnac stary zeby miec na wzor..
Alarm z centralnym. Zestaw BLOCKER juz przerabialem wczesniej u siebie i dobrze sie sprawdzalo. W zestawie dosc solidne kluczyki typu scyzoryk. Do tego parktronic co ulatwia parkowanie taka kolumbryne..
Do tego standardowo oleje w silniku oraz w skrzyni biegow:
W wymianie wlecial oczywoscie nowy filtr do skrzyni biegow oraz uszczelka miski skrzyni biegow.
Rowniez filtry oleju, paliwa i powietrza. Kabinowy tez bedzie wymieniany tyle, ze musze wyciagnac stary zeby miec na wzor..
Re: 1996 W210 290TD 160KM
woz pisze: Alarm
alarm kuźwa założył...
To jest ten gatunek aut które parkujemy z kluczykami w stacyjce jakby kogo przystawisz to se odpali i przejedzie żeby odblokować
Rozumiem że psie pieniądze za to dałeś i tylko dlatego kupiłeś bo nie znajduję innego argumentu. Z drugiej strony mógłbyś i 25 położyć za świetnie utrzymanego polifta z ostatniego wydania i ... i tak na wiosnę obaj blachę robicie z tą różnicą że Ty możesz wałkiem pomalować i będzie ładnie a ten drugi zapłaci min 300 za element
Ale trzymam kciuki za wytrwałość
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Poprzednie klyczyki byly polamane wiec alarm po prostu był w cenie pilotów które potrzebowałem
Re: 1996 W210 290TD 160KM
A za olej silnikowy RESPECT :ok
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Dzisiaj na szybko nakrecilem jak ten ponton sie rusza. Poprzedni wlasciciel zmienil mapy i wg niego tam jest cos w okolicach 160KM - nie mam pojecia jaki Nm. Nie wiem jak to sie ma do seryjnego 290TD bo takim nie jezdzilem. Glosny jak stare pudlo ale silnik sie wkreca ok..
https://www.youtube.com/watch?v=Q43rii0 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Q43rii0 ... e=youtu.be
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1996 W210 290TD 160KM
chyba śniszMartiniD pisze: Idzie jak 2.7 cdi
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Bez hamowni to nie ma co dyskutować o KM po chipie Ale seryjne 129KM tez sprawiają wrażenie niezwykle dynamicznych a to może byc mylne...woz pisze:Dzisiaj na szybko nakrecilem jak ten ponton sie rusza. Poprzedni wlasciciel zmienil mapy i wg niego tam jest cos w okolicach 160KM - nie mam pojecia jaki Nm. Nie wiem jak to sie ma do seryjnego 290TD bo takim nie jezdzilem. Glosny jak stare pudlo ale silnik sie wkreca ok..
https://www.youtube.com/watch?v=Q43rii0 ... e=youtu.be
Re: 1996 W210 290TD 160KM
v=Q43rii0eLiM&feature=youtu.be[/quote]
Bez hamowni to nie ma co dyskutować o KM.[/quote]
Myślałem żeby podjechać z własnej ciekawości ale hamować automat który ma ponad 400 tys za sobą to mógłbym od razu szukać druga skrzynie.. chociaż te skrzynie niby są solidne. Jest sens czy za duże ryzyko?
Bez hamowni to nie ma co dyskutować o KM.[/quote]
Myślałem żeby podjechać z własnej ciekawości ale hamować automat który ma ponad 400 tys za sobą to mógłbym od razu szukać druga skrzynie.. chociaż te skrzynie niby są solidne. Jest sens czy za duże ryzyko?
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Na moje też okolice serii tam są. No może po prostu "dłubiąc" silnik przywrócili mu pierwotną moc tym bardziej że spora liczba tych piecy 2.9 jednak legitymowała się już fabrycznie większą mocą "w gratisie".
Czy hamować ? Jak masz za to zapłacić 200zł to lepiej przeznacz to w utrzymanie auta a nie karteczkę z drukarki którą można użyć w jednym tylko celu
Poza tym oni tez z tym hamowaniem to ... generalnie żeby połechtać ego klienta który ledwo się wciągnął na hamownie leciwym TDI mającym pół bańki dawno już za sobą i z seryjnych 90KM 99KM pokazało
Czy hamować ? Jak masz za to zapłacić 200zł to lepiej przeznacz to w utrzymanie auta a nie karteczkę z drukarki którą można użyć w jednym tylko celu
Poza tym oni tez z tym hamowaniem to ... generalnie żeby połechtać ego klienta który ledwo się wciągnął na hamownie leciwym TDI mającym pół bańki dawno już za sobą i z seryjnych 90KM 99KM pokazało
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: 1996 W210 290TD 160KM
Odwiedziłem na 5er i znalazłem Cię również tutaj. Też się z e39 przesiadłem na okulara. Moja była bardzo słabo nadawała się na dupowóz po dokonanych modach i denerwowało mnie stałe uważanie na krawężniki i inne dziury. Mercedesa mam 2 tygodnie i jestem zadowolony z pracy zawieszenia. Miałem ochotę z moim budżetem na 3.0td jednak trafiłem 40km od domu polifta 2.2 cdi w manualu i jakoś daję radę. Pozdro
Re: 1996 W210 290TD 160KM
i w sumie nawet dobrze żeś się w 3.0TD nie wpakował bo niczym szczególnym (poza spalaniem) się ten silnik nie wyróżnia. No ... jak zamierzasz targać konkretne przyczepy to fakt - do tego się najbardziej nadaje.kulawy23 pisze: Miałem ochotę z moim budżetem na 3.0td jednak trafiłem 40km od domu polifta 2.2 cdi w manualu i jakoś daję radę.
Poza tym dzisiaj to fajny silnik dla fanów, kolekcjonerów i tych co mają dostęp do tzw. "oszczędności".
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości