Most do wymiany?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Most do wymiany?
Witam.
Podczas jazdy z prędkościami 0-80 km/h gwiazda jedzie aż miło, gdy przekroczę magiczne "80" zaczynają być odczuwalne drgania, wraz z wzrostem prędkości są coraz większe. Gdy auto przyśpiesza drgania są mniejsze, a podczas utrzymywania stałej prędkości są większe. Na początku myślałem o krzywych felgach. Na wulkanizacji powiedzieli że tragedii nie ma, widzieli dużo gorsze alusy. Po wjechaniu na kanał okazało się, że most jest cały mokry. Czy mam się nastawiać na wymianę mostu czy wystarczy kupić uszczelnienia i postąpić według poradnika opisanego na forum w dziale zrób to sam?
Podczas jazdy z prędkościami 0-80 km/h gwiazda jedzie aż miło, gdy przekroczę magiczne "80" zaczynają być odczuwalne drgania, wraz z wzrostem prędkości są coraz większe. Gdy auto przyśpiesza drgania są mniejsze, a podczas utrzymywania stałej prędkości są większe. Na początku myślałem o krzywych felgach. Na wulkanizacji powiedzieli że tragedii nie ma, widzieli dużo gorsze alusy. Po wjechaniu na kanał okazało się, że most jest cały mokry. Czy mam się nastawiać na wymianę mostu czy wystarczy kupić uszczelnienia i postąpić według poradnika opisanego na forum w dziale zrób to sam?
Most raczej nie powoduje drgań. No chyba, że już jest totalną ruiną z rozbitymi łożyskami.
Prędzej masz problem z wałem - łączniki elastyczne, podpora, może tłumik drgań przy skrzyni się sypie i wał jest niewyważony.
Natomiast jeśli most cieknie, to niezależnie od wału trzeba się nim zająć. Jak jest cichy, olej ładny i nie ma luzów, to wg mnie warto zmienić uszczelniacze, uzupełnić olej i cieszyć się jego pracą jeszcze długie tysiące kilometrów.
Prędzej masz problem z wałem - łączniki elastyczne, podpora, może tłumik drgań przy skrzyni się sypie i wał jest niewyważony.
Natomiast jeśli most cieknie, to niezależnie od wału trzeba się nim zająć. Jak jest cichy, olej ładny i nie ma luzów, to wg mnie warto zmienić uszczelniacze, uzupełnić olej i cieszyć się jego pracą jeszcze długie tysiące kilometrów.
Masz dopiero kupione to auto ? I tak w nim było?
Trzeba sprawdzić czy oznaczenia na wale się zgadzają.
Źle ustawiony wał jak i również zużyte łożysko podpory ,łącza elastyczne mogą być przyczyną drgań . Możesz to sprawdzić wizualnie ale 100% pewności nie masz.
Trzeba sprawdzić czy oznaczenia na wale się zgadzają.
Źle ustawiony wał jak i również zużyte łożysko podpory ,łącza elastyczne mogą być przyczyną drgań . Możesz to sprawdzić wizualnie ale 100% pewności nie masz.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2015, o 23:54 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Tak, auto mam od 4 miesięcy, tak było od początku. Sprzedawca zarzekał się, że wibracje są spowodowane krzywymi felgami. Zaniepokoiło mnie że gdy jadę 80 km/h jest ok. Przy 100 km/h i utrzymywaniu prędkości są całkiem spore, ale przy tej samej prędkości (lekko przyśpieszając) są mniejsze. Przy 160 należy wyskoczyć przez okno bo nie da się tego znieść. Do jazdy po mieście bez osiągania wyższych prędkości było ok, jak przyszła pora na trasę wtedy dosłownie nie dało się wysiedzieć w środku.
No to zamień na próbę na jakieś inne i sprawdź .Ale na moje jeśli będziesz miał krzywe felgi to będzie rzucać budą.maciekpo2 pisze: Sprzedawca zarzekał się, że wibracje są spowodowane krzywymi felgami.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Hey
Sprawdź jeszcze czy koła czasem nie są przykręcone krótkimi śrubami od stalówek !
pozd.
Sprawdź jeszcze czy koła czasem nie są przykręcone krótkimi śrubami od stalówek !
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 12 mar 2015, o 00:03
- Lokalizacja: Słupsk
Witam serdecznie,
Koledzy podepnę się pod temat, gdyż mam identyczne objawy, z tą różnicą że magiczna bariera wibrowania karoserii zaczyna się powyżej 70km/h.
Po wjechaniu na kanał i oględzinach jedna rzecz jest mocno podpadająca, i moje pytanie brzmi - czy to może być przyczyna tych wszystkich drgań ???
Załączam obrazki (obstawiam że to tzw. tłumik drgań ???)
Z jakiej firmy najlepiej brać by za rok czasu nie wstawiać nowego ???
PS.
Mam jeszcze inny problemy, to mam się podłączać pod konkretne tematy ???
Czy może mogę założyć własny z wszystkimi problemami mojej gwiazdeczki ???
PS. 2
Jadąc przez 360km max. 70km/h spalanie wyglądało jak poniżej ;-)
Koledzy podepnę się pod temat, gdyż mam identyczne objawy, z tą różnicą że magiczna bariera wibrowania karoserii zaczyna się powyżej 70km/h.
Po wjechaniu na kanał i oględzinach jedna rzecz jest mocno podpadająca, i moje pytanie brzmi - czy to może być przyczyna tych wszystkich drgań ???
Załączam obrazki (obstawiam że to tzw. tłumik drgań ???)
Z jakiej firmy najlepiej brać by za rok czasu nie wstawiać nowego ???
PS.
Mam jeszcze inny problemy, to mam się podłączać pod konkretne tematy ???
Czy może mogę założyć własny z wszystkimi problemami mojej gwiazdeczki ???
PS. 2
Jadąc przez 360km max. 70km/h spalanie wyglądało jak poniżej ;-)
W210 juz jest
WDB2102161B072676
WDB2102161B072676
Jeżeli dobrze widzę to nadaje się do wymiany.wojtas0112 pisze:Załączam obrazki (obstawiam że to tzw. tłumik drgań ???)
wojtas0112 pisze:Mam jeszcze inny problemy, to mam się podłączać pod konkretne tematy ???
u mnie 300km i około 100km/h i spalanie 4,6 mam gdzieś zdjęciewojtas0112 pisze:Jadąc przez 360km max. 70km/h spalanie wyglądało jak poniżej ;-)
co tak wolno!!?!?!?!?!
To ja wygrywam, mam najwięcej bo 10l. Czy wygrałem coś ? Może rower ?
Kiedyś dobry towar Febi rozprowadzał ale teraz słyszałem, że bierze co tańsze bo Febi to nie producent. Tę gumę to polecam jednak w oryginale.
Kiedyś dobry towar Febi rozprowadzał ale teraz słyszałem, że bierze co tańsze bo Febi to nie producent. Tę gumę to polecam jednak w oryginale.
Mówię co myślę, robię co mówię.
Był 126 2.8 benzynka 1983 rok. 20 lat temu :-)
Jest 210 3.0TD 1997 WDB2102251A544990
A-Klasa 1.7CDI 2001 sprzedany
Uaz 3.0D z MB123 1988
Był 126 2.8 benzynka 1983 rok. 20 lat temu :-)
Jest 210 3.0TD 1997 WDB2102251A544990
A-Klasa 1.7CDI 2001 sprzedany
Uaz 3.0D z MB123 1988
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości