Nie odpala i wariuje
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nie odpala i wariuje
Cześć!
Mam spory problem ponieważ auto nie chce odpalić a przy tym:
Po włączeniu zapłonu cyferki licznika znikają(na pierwszej pozycji świecą normalnie).
Po odłączeniu aku i sprawdzeniu wszystkich bezpieczników teraz nie ma w ogóle cyferek, światło nad głową zapala i gaśnie naprzemian. Auto zamykam a ono po chwili się otwiera
Normalnie szok- POMOCY
Dodam że nie dokładałem żadnych ksenonów itp. wszystko po staremu.
pozdrawiam
Mariusz
EDIT:
Panowie teraz już wyświetlacz w ogóle się nie zapala, nie działają szyby a wcześniej działały, nie ma kierunków(wcześniej nie sprawdzałem)
Po krótkiej lekturze forum- często wymienialiście moduł komfortu- czy każdy się nada czy muszą mieć konkretne numery?
Mam spory problem ponieważ auto nie chce odpalić a przy tym:
Po włączeniu zapłonu cyferki licznika znikają(na pierwszej pozycji świecą normalnie).
Po odłączeniu aku i sprawdzeniu wszystkich bezpieczników teraz nie ma w ogóle cyferek, światło nad głową zapala i gaśnie naprzemian. Auto zamykam a ono po chwili się otwiera
Normalnie szok- POMOCY
Dodam że nie dokładałem żadnych ksenonów itp. wszystko po staremu.
pozdrawiam
Mariusz
EDIT:
Panowie teraz już wyświetlacz w ogóle się nie zapala, nie działają szyby a wcześniej działały, nie ma kierunków(wcześniej nie sprawdzałem)
Po krótkiej lekturze forum- często wymienialiście moduł komfortu- czy każdy się nada czy muszą mieć konkretne numery?
WDB2102611A525228
Moduł komfortu nie ma nic wspólnego z zapalaniem. U Ciebie ewidentnie jest problem z zasilaniem. Odłącz akumulator, wyczyść porządnie wszystkie połączenia elektryczne (oczka). Akumulatora jeszcze nie podłączaj. Zdejmij dywan pod nogami pasażera. Tam w okolicy pedału gazu jest złącze elektryczne. Wilgoć, brud i śniedź blokuje przepływ prądu. Wyczyść to porządnie. Na koniec wyczyść połączenia masy i podepnij akumulator. Jeśli część usterek zniknie a pozostanie problem z zapalaniem to sprawdź moduł zasilania. Zimne luty to częsta przypadłość tego modułu.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
A jesteś pewien, że akumulator jest naładowany? Też miałem podobnie jak alternator nie ładował, akumulator się rozładował to nie było nawet sygnału dźwiękowego.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Panowie mam podobny problem a mianowicie nie moge wogole przekrecic kluczyka nie słychac tego trzasku nic... nie reaguje na zamkniecie z kluczyka a na kluczyku dioda mruga, naładowałem dla pewnosci aku... przeczysciłem styki dalej nic... juz mi rece opadaja a auto jest mi bardzo potrzebne.. Pomózcie !!! Dodam jeszcze ze wczesniej juz wariował raz odblokował a raz nie wczoraj zgasiłem auto i dziekuje...
Jak aku jest na 100% ok to kluczyk w łape i jedź do elektronika, pewnie cewka się urwała - częsty przypadek w rybkach - weź telefon, odpal aparat i przez niego zobacz czy dioda na czubku kluczyka się zapala. To, że się świeci ta czerwona przy guzikach nie znaczy, że kluczyk działa.
Jest sposób na awaryjne zdjęcie blokady ale upierdliwy.
Jest sposób na awaryjne zdjęcie blokady ale upierdliwy.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Ewidentnie masz problem z kluczykiem.
Zadzwoń do naszego forumowego mistrza od takich akcji - profile.php?mode=viewprofile&u=3530
Sposób - włóż kluczyk do stacyjki, zdejmij kleme z aku na jakąś minutę, potem załóż, stacyjka powinna trzasnąć i powinna dać się przekręcić.
Zadzwoń do naszego forumowego mistrza od takich akcji - profile.php?mode=viewprofile&u=3530
Sposób - włóż kluczyk do stacyjki, zdejmij kleme z aku na jakąś minutę, potem załóż, stacyjka powinna trzasnąć i powinna dać się przekręcić.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Hejka
Przed pracą podłączyłem go na krótko i okazało się że słaby aku- zrobił może 3-4 obroty i to bardzo wolno. Teraz się ładuję więc do południa zdam relację.
Dzwoniłem do gościa od stacyjek i to też może być przyczyną "wariowania" stacyjki- za niskie napięcie od akumulator.
miłej nocki
Mariusz
Przed pracą podłączyłem go na krótko i okazało się że słaby aku- zrobił może 3-4 obroty i to bardzo wolno. Teraz się ładuję więc do południa zdam relację.
Dzwoniłem do gościa od stacyjek i to też może być przyczyną "wariowania" stacyjki- za niskie napięcie od akumulator.
miłej nocki
Mariusz
WDB2102611A525228
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości