220CDI 2001
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
220CDI 2001
Cześć,
Po długiej batalii z myślami kupiłem W210 220CDI. Wyposażenie całkiem niezłe, silnik pracuje OK, przesiadłem się z S124 E320 - diesel zaskoczył mnie pozytywnie.
Jak widać niczego nie urywa, błotniki przednie wymienione, z przodu miał jakąś przygodę, bagażnik też nie za dobrze spasowany, ale to się ogarnie. Radio ze zdjęć na szczęście jest tylko na zdjęciach, jest fabryczny alpine - czyli Audio 10 CD. Gra przyzwoicie.
Autko jest w wersji Avantgarde, w tygodniu jakoś podskoczę po nowe koła (te "avantgardowe" 17-tki 5-ramienne) i opony (jest na zimowych, jakieś matadory, ale nowe przynajmniej)
Do wymiany są progi, ale blacharsko to był zdecydowanie najlepszy egzemplarz w zakładanym budżecie - chciałem kupić jak najlepsze auto do max 10k PLN i różnicę zostawić u blacharza ;-)
Warunkiem kupna był też "wyrok" ze Star Diagnosis, który nie zgłosił większych nieprawidłowości. Bałem się wtryskiwaczy - ale ich parametry są w normie i daleko od wartości brzegowych. Auto jednak kopci, może to kwestia oleju w intercoolerze a może co innego. Nie wiem, bo w temacie cdi jestem zielony :-) stargowalem, podpisałem kwity i wróciłem nim do Wrocławia.
Pierwsza podróż przebiegła bez problemów - na A4 przy średniej prędkości 110-140 + kilka przegazówek średnie spalanie - 5.4/100
Ogólnie jestem zadowolony, postępy prac blacharsko/lakierniczych i kosmetycznych będę na bieżąco dokumentował w tym wątku.
Po długiej batalii z myślami kupiłem W210 220CDI. Wyposażenie całkiem niezłe, silnik pracuje OK, przesiadłem się z S124 E320 - diesel zaskoczył mnie pozytywnie.
Jak widać niczego nie urywa, błotniki przednie wymienione, z przodu miał jakąś przygodę, bagażnik też nie za dobrze spasowany, ale to się ogarnie. Radio ze zdjęć na szczęście jest tylko na zdjęciach, jest fabryczny alpine - czyli Audio 10 CD. Gra przyzwoicie.
Autko jest w wersji Avantgarde, w tygodniu jakoś podskoczę po nowe koła (te "avantgardowe" 17-tki 5-ramienne) i opony (jest na zimowych, jakieś matadory, ale nowe przynajmniej)
Do wymiany są progi, ale blacharsko to był zdecydowanie najlepszy egzemplarz w zakładanym budżecie - chciałem kupić jak najlepsze auto do max 10k PLN i różnicę zostawić u blacharza ;-)
Warunkiem kupna był też "wyrok" ze Star Diagnosis, który nie zgłosił większych nieprawidłowości. Bałem się wtryskiwaczy - ale ich parametry są w normie i daleko od wartości brzegowych. Auto jednak kopci, może to kwestia oleju w intercoolerze a może co innego. Nie wiem, bo w temacie cdi jestem zielony :-) stargowalem, podpisałem kwity i wróciłem nim do Wrocławia.
Pierwsza podróż przebiegła bez problemów - na A4 przy średniej prędkości 110-140 + kilka przegazówek średnie spalanie - 5.4/100
Ogólnie jestem zadowolony, postępy prac blacharsko/lakierniczych i kosmetycznych będę na bieżąco dokumentował w tym wątku.
WDB2100061B319758
w124.pl | klub miłośników modelu W124
w124.pl | klub miłośników modelu W124
Średnią predkość to Ci pokazał komputer auta na liczniku 60km/hkliszz pisze:na A4 przy średniej prędkości 110-140
Pany nie róbcie jaj,ja wiem że te auta mało pala ale bez przesady.Najważniejsze to jest realne spalanie i prędkość a nie średnie wartości.
Żeby nie być gołosłownym fotka z ostatniej podróży do Polski.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
I w to Ci wierzę .Jeżdżąc 300td a 280 w CDi i chociaż silnik też 3litry to jednak spalanie jest mniejsze co można odczuć.kliszz pisze: palił mi 20/100, tu mam wrażenie, ze nie pali nic ;-)
Bezawaryjności życzę.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Względem 270 może dużej różnicy nie ma, ale 220 już czuć. Nie ma tragedii (jak pisałem, silnik mnie zaskoczył pozytywnie) no i w W210 skrzynia inna. Tamto 3.2 to było kombi, więc też cięższy, ale w sumie jeżdzę głównie po mieście, tu auta zachowują się podobnie (nie licząc spalania ;-) )
Zmieniałem akumulator i nie mam kodu do radia, da się zdekodować Alpine Audio 10 CD? Nie mam pewności, czy akurat egzemplarz, który mam, pochodzi z mojego samochodu, wg VIN taki być powinien, ale nie dostałem kodu.
Zmieniałem akumulator i nie mam kodu do radia, da się zdekodować Alpine Audio 10 CD? Nie mam pewności, czy akurat egzemplarz, który mam, pochodzi z mojego samochodu, wg VIN taki być powinien, ale nie dostałem kodu.
WDB2100061B319758
w124.pl | klub miłośników modelu W124
w124.pl | klub miłośników modelu W124
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości