zawieszenie od avangarde
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Widzę, robicie z tego wyższa matematykę i tylko wykwalifikowana persona może poprawnie dobrać sprężynę... Ehh, lenistwo
Przód ma 67 punktów
Standardowo sprężyna: 210 321 30 04 + guma 2 wypustki - 1x blue + 1x green
Avantgarde sprężyna: 210 321 21 04 + guma 2 wypustki - 1x yellow + 2x white
Tył ma 27 punktów
Standardowo sprężyna: 210 324 32 04 + guma 2 wypustki - 1x green + 1x yellow
Avantgarde sprężyna: 210 324 34 04 + guma 2 wypustki - 3x blue
Przód ma 67 punktów
Standardowo sprężyna: 210 321 30 04 + guma 2 wypustki - 1x blue + 1x green
Avantgarde sprężyna: 210 321 21 04 + guma 2 wypustki - 1x yellow + 2x white
Tył ma 27 punktów
Standardowo sprężyna: 210 324 32 04 + guma 2 wypustki - 1x green + 1x yellow
Avantgarde sprężyna: 210 324 34 04 + guma 2 wypustki - 3x blue
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Tylko dlatego, że masz taki sam kolor
Przód E200 = 36 pkt
A 210 321 28 04 + 4 wypustki -> 1x yellow + 1x red
Przód E250 = 53 pkt
A 210 321 29 04 + 4 wypustki -> 4x green
Tył E200/E250 = 63 pkt
A 202 324 18 04 + 2 wypustki -> 2x grey
Przód E200 = 36 pkt
A 210 321 28 04 + 4 wypustki -> 1x yellow + 1x red
Przód E250 = 53 pkt
A 210 321 29 04 + 4 wypustki -> 4x green
Tył E200/E250 = 63 pkt
A 202 324 18 04 + 2 wypustki -> 2x grey
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Witam, orientuje się ktoś jaka jest różnica między amortyzatorami do S210 Avantgarde a amorkami do zwykłej wersji? Z tego co widzę w katalogach to wymiary są takie same więc teoretycznie powinny pasować do każdego rodzaju wyposażenia a tymczasem podają że nie są dla wersji Avantgarde..Nie wiem jakie zamówić a różnica w cenie jest trzykrotna..
Vin WDB2102371A286441
Długość nieznacząca, ale czasami katalogi podają, że jest różna o 1/2 cala. W praktyce się potem okazuje, że zamienniki producentów Sachs, Bilstein, Kayaba, Monroe i tak na tyle różnia się długością, że można temat olać.xander pisze:Avantgarde a amorkami do zwykłej wersji?
Amortyzatory do sportowych podwozi (Sport, Avantgarde) różnią się głównie twardością i to trzeba brać pod uwagę.
Jesli chodzi o fabryczny montaż, to Classic i Avantgarde mogło jeździć na tych samych amortyzatorach (np. V8, H10) w zalezności od silnika i wyposażenia.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Czyli mówisz że jak przy silniku 2,3 wsadzę amortyzatory nie dedykowane do Avantgarde to nie będzie różnicy? Nadmienię że nie wykorzystuję samochodu do rajdów czy też jeżdżenia po wąskich górskich trasach. Jest to kombi i raczej z przeznaczeniem na dziurawe drogi Gdańska więc żadna wyczynówka.Camel- pisze:Długość nieznacząca, ale czasami katalogi podają, że jest różna o 1/2 cala. W praktyce się potem okazuje, że zamienniki producentów Sachs, Bilstein, Kayaba, Monroe i tak na tyle różnia się długością, że można temat olać.xander pisze:Avantgarde a amorkami do zwykłej wersji?
Amortyzatory do sportowych podwozi (Sport, Avantgarde) różnią się głównie twardością i to trzeba brać pod uwagę.
Jesli chodzi o fabryczny montaż, to Classic i Avantgarde mogło jeździć na tych samych amortyzatorach (np. V8, H10) w zalezności od silnika i wyposażenia.
xander, nie. Fabrycznie montowano około 10 typów amortyzatorów na oś. W jednym modelu 6 w innym 13.
A teraz możesz jedynie kupić 3 typy: zawieszenie podwyższone (kod 600-ileś tam), zawieszenie standardowe i zawieszenie sportowe.
Jeśli masz Avantgarde to kup zawieszenie do zaw. sportowego. Sedan/kombi bez różnicy. Tylko Nivo robi różnice.
Oczywiście możesz założyć zwykłe amortyzatory do zawieszenia Avantgarde, komfort będzie identyczny z jazdą na zawieszeniu Classic/Elegance, bo sprężyna posiada tą samą twardość, ale nie możesz mieć pretensji do nikogo, jeśli zaczniesz przycierać podłogą albo zderzakiem na nierównościach.
A teraz możesz jedynie kupić 3 typy: zawieszenie podwyższone (kod 600-ileś tam), zawieszenie standardowe i zawieszenie sportowe.
Jeśli masz Avantgarde to kup zawieszenie do zaw. sportowego. Sedan/kombi bez różnicy. Tylko Nivo robi różnice.
Oczywiście możesz założyć zwykłe amortyzatory do zawieszenia Avantgarde, komfort będzie identyczny z jazdą na zawieszeniu Classic/Elegance, bo sprężyna posiada tą samą twardość, ale nie możesz mieć pretensji do nikogo, jeśli zaczniesz przycierać podłogą albo zderzakiem na nierównościach.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
-
- VIP
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:18
- Lokalizacja: Gdynia
a ja wręcz przeciwnie chcę podnieść moją Avandgarde bo mam już dość obtarć o krawężniki i kupowania mat po silnik i skrzynię po zimie oraz ocierania się o garby w naszych drogach. Czy wystarczy że wstawie spręzyny od Clasica albo Elegance ?
M.Łabiak E 320 CDI 2000r.VIN WDB2100261B146159
wcześniej e124 300D 1993r.
oraz 124 200D 1988r.
wcześniej e124 300D 1993r.
oraz 124 200D 1988r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości