Numery VIN.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Numery VIN.
Jak starsi wyjadacze mam do Was pytanie panowie:
Samochód koncernu VAG, sprawa następująca: 4 miejsca nr. VIN- widoczny w lewym dolnym rogu szyby jest taki sam jak na grodzi silnika. Inny nr. jest przy odczytaniu przez kompa, ale jest taki sam na wlepie w bagażniku. Co o tym myśleć? Rozumiem, kompa mógł ktoś wymienić ale skąd nalepa w bagażniku? Na dowodzie rejestracyjnym (włoskim) jest ten, główny z grodzi i z rogu szyby.
Samochód koncernu VAG, sprawa następująca: 4 miejsca nr. VIN- widoczny w lewym dolnym rogu szyby jest taki sam jak na grodzi silnika. Inny nr. jest przy odczytaniu przez kompa, ale jest taki sam na wlepie w bagażniku. Co o tym myśleć? Rozumiem, kompa mógł ktoś wymienić ale skąd nalepa w bagażniku? Na dowodzie rejestracyjnym (włoskim) jest ten, główny z grodzi i z rogu szyby.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Nigdzie nie dopatrzyłem się spawów zarówno pod nadwoziem jak i pod dywanami, auto jest równe jak i szczeliny między elementami. Dziwi mnie tez fakt.. Auto przecież zostało wyrejestrowane z Włoch z przyczyny wyjazdu do PL i pochodzi z włoskiego forum/ klubu.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
To na pewno kakadu Może doprecyzuje, na nadwoziu nadrukowany czy wbity jest taki sam jak na dokumentach ja i w rogu szyby. W VAGu, przy kole zapasowym jest inni jak i z czytany po podłączeniu kompa. Sterownik można zrozumieć (ew. wymiana), ale w jakim celu naklejka..
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Re: Numery VIN.
to proste.. dupa i komputer przyjechały na lawecie Stefana a cały przód przywiózł na przyczepce Mirek z synemexeresis pisze:Jak starsi wyjadacze mam do Was pytanie panowie:
Samochód koncernu VAG, sprawa następująca: 4 miejsca nr. VIN- widoczny w lewym dolnym rogu szyby jest taki sam jak na grodzi silnika. Inny nr. jest przy odczytaniu przez kompa, ale jest taki sam na wlepie w bagażniku. Co o tym myśleć? Rozumiem, kompa mógł ktoś wymienić ale skąd nalepa w bagażniku? Na dowodzie rejestracyjnym (włoskim) jest ten, główny z grodzi i z rogu szyby.
... oby nie ale sprawdzić czy nie szczepan to nie zaszkodzi...
Będę węszył aż znajdę Żadnego spawania nie widać, obejrzałem dokładnie i tak nie dam za wygraną. Po VINie sprawdzę czy sterownik rzeczywiście był wymieniany, a wlepa jest z sedana, także dupa nie przypasuje
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Za mało konkretów podałeś. Ważny jest rocznik auta, co się nie zgadza w VIN, czy jest to jedna literka czy cały VIN jest inny, czy ostatnie 7 znaków się zgadza, czy auto miało iść do USA.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Widziałem robotę kolesi tak zrobioną, że w zasadzie nie ma opcji bez ściągania dywanów z podłogi zauważyć co było zrobione. Widziałem lamborghini ,które z lawety zdejmowali tylko z jednym kołem, a gotowe miało robiony serwis w ASO w Szwajcarii i nikt nie zauważył że zrobione od podstaw pół auta. Tak więc dużo zależy od zdolnego osobnika, straszne ale prawdziwe.
Ja mam taką zasadę, jak mam wątpliwości to daję sobie spokój.
Ja mam taką zasadę, jak mam wątpliwości to daję sobie spokój.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Okazuje sie, że vin w sterowniku jest niepoprawny (16 cyfrowy), żaden producent nie ma początku VUS. Mògl być źle wpisany, ew. z głowy (aby był). Nigdzie nie widziałem spawów. Auto nie jest warte ile pieniędzy, a robocizna i malowanie przerosłyby koszty auta. Podłącze innego kompa, vcdsa nie mam a do serwisu auta tarmosił nie będę. Wlepa jest całkiem inna, ruszana, ktoś sobie mógł przykleić. VIN na nadwoziu jest taki sam jak przy szybie, klichach i dokumentach. Jeśli dekodery dobrze pokazują to naklejka jest z sedana a auto jest 5d. Nie ma opcji wspawania połowki bo VIN z nadwozia wskazuje, iż auto jest 5d. Szukam innych miejsc nabicia VIN na ramę
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Odpuść, tym bardziej że z włoch nic dobrego nie przyjeżdża.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Moim zdaniem z autem wszystko w porządku. Naklejką się nie przejmuj, możliwe że oryginalna poległa podczas naprawy blacharskiej lub po prostu zaginęła z przyczyn niewiadomych. Zastąpiono ją inną, byle była, na sztukę. Natomiast sterownik silnika był wymieniany i prawdopodobnie wstawiony z modelu przeznaczonego na USA. Auta rejestrowane w USA mają inny VIN, po trzecim znaku dopisywany jest dodatkowy kod wyposażenia. Dlatego też praktyką było że auta z Niemiec czy Japonii idące do USA miały wybijaną tylko część numeru VIN i gdy szły do USA dobijana była reszta, zgodnie z normami VIN jakie obowiązywały w Stanach. Możliwe że osoba która wstawiała sterownik utknęła przy edycji numeru VIN i możliwe że poszła na skróty wklepując VUS jako auto grupy VAG ze sterownikiem z US.
To jest jednak tylko mój domysł, bo nie wiem co dalej nie zgadza Ci się w numerze. Prosiłem o to w poprzednim poście.
To jest jednak tylko mój domysł, bo nie wiem co dalej nie zgadza Ci się w numerze. Prosiłem o to w poprzednim poście.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Piasek to byłoby 4 auto z Italii (wcześniej Tigra, Alfa Romeo 166, X3 ojca), nie generalizuj. Brak problemów.
Leszek tylko to, że są inne. Nabity na nadwozie został rozkodowany dokładnie, silnik, skrzynia, wersja, rocznik modelowy, kolor wszystko się zgadza. Komp wymieniony na pewno, ma wyłączony immobiliser, komuś się nie chciało zgrywać tego razem. A z naklejka tak jak piszesz- ktoś coś, po coś. Z ciekawości znajdę auto na włoskim forum, auto ma komorę silnika w aerografie, jak jest to nie będzie trudno :-)
Leszek tylko to, że są inne. Nabity na nadwozie został rozkodowany dokładnie, silnik, skrzynia, wersja, rocznik modelowy, kolor wszystko się zgadza. Komp wymieniony na pewno, ma wyłączony immobiliser, komuś się nie chciało zgrywać tego razem. A z naklejka tak jak piszesz- ktoś coś, po coś. Z ciekawości znajdę auto na włoskim forum, auto ma komorę silnika w aerografie, jak jest to nie będzie trudno :-)
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości