klekoczące 300td

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

klekoczące 300td

Post autor: wuju »

Witam.

Czytałem już kilkanaście tematów ale w nich problem był z klekotaniem przy pracy na luzie/postoju

Engine 606962 12 066449

Ja natomiast mam problem z klekotaniem w czasie jazdy.
gdy jadę ze stałą prędkością po płaskiej drodze jest cichutko w aucie
problem zaczyna się gdy chcę przyśpieszyć, słychać głośne klekotanie
im większe obroty tym szybsze. co może być przyczyną wtryski? szklanki?
dodam że odpala bez żadnego problemu
paliwo leje z orlenu,
brak jakiegokolwiek dymienia
zużycia oleju nie zauważyłem
na blacie jest 320t.
przyśpiesza dobrze
spalanie w normie
problem jest niezależny od temperatury
w całym zakresie obrotów


irytujący klekot :wstyd:


wrzucam filmik z postoju na zimnym trochę słychać jak się skręci bass w głośnikach

https://www.youtube.com/watch?v=MXFkr9y ... e=youtu.be

na dniach postaram się w czasie jazdy coś nagrać
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Sądząc po dźwięku to Ty już dawno powinieneś być u fachowca.To brzmi jak panewka.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

hammond24 pisze:Sądząc po dźwięku to Ty już dawno powinieneś być u fachowca.To brzmi jak panewka.
a panewka nie klepała by też na luzie?

fachowiec który zresztą ma też 3sete stwierdził że to chyba wtryski

to było pierwsze odpalenie po 3 dniach stania
zalane jest 5w40 nie lepszy był by 10w40 przy większym przebiegu?
e300td WDBJF25H7XA924886
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Wiesz,po nagraniu to właściwie guzik można wyrokować,mogą być i wtryskiwacze.Jedź do jeszcze dwóch innych fachowców,niczego nie sugeruj,jeśli też będą podejrzewać wtryski,to nie masz wyjścia,wyciągasz i sprawdzasz.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Panewka, cyce!
Na kanał !! I to szybko.
Na wolnych korbowód nie zrywa jeszcze filmu olejowego, na wyższych siły bezwładności rozbijają filmik i tłuka metal/metal.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

można je jakoś sprawdzić ? czy tylko wymiana ?
bo jak tak zacznę wszytko wymieniać to zbankrutuje :wstyd:
e300td WDBJF25H7XA924886
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Panewki na Merecedesach nie nawalaja :]
Wtryski sa duzo latwiejsze do przetestowania wiec od tego bym zaczal.
Awatar użytkownika
_TrotyL_
Posty: 56
Rejestracja: 16 maja 2010, o 19:28
Lokalizacja: Rotterdam
Kontakt:

Post autor: _TrotyL_ »

Kajtek1 pisze:Wtryski sa duzo latwiejsze do przetestowania wiec od tego bym zaczal.
Ja po zdjeciu miski do testu panewek potrzebuje tylko mlotka.
Pewnie teraz wyjedziesz ze wtrysk da sie sprawdzic śróbokrętem.

hammond24 i baca napisali wyżej że panewka. Sądząc po cyfrze "wiek" pod ich avatarami raczej wiedza co slyszą. A Ty każesz sie czepić wtrysku. Fajnie jesli w miedzyczasie korba nie zdazy wyjsc bokiem. A tak moze jeszcze da sie cos uratowac.
Kajtek1 pisze:Panewki na Merecedesach nie nawalaja :]

Mało ludzi znasz. :P
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328

W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

rada sprzedać i kupić coś w dobrym stanie :D żart, to nie wtryski... z reszta sprawdzenie wtrysków w 300 td mało daje.. miałem idealnie ciśnienie a klekotały.. dopiero zmiana daje rezultaty.. coś w silniku dzwięk narasta z obrotami.. co do oleju to jeżeli jest oryg. przebieg i poszanowany silnik to jest OK sam jeżdze na 5 W 50 i nie ma problemów :)
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

gdzie i za ile kupiłeś wtryski ?

dźwięk nie tyle narasta z obrotami co przyśpiesza klepanie z obrotami
dziś się wsłuchałem to jak silnik się rozgrzał to jakby trochę mniej to słychać

tak czy siak trzeba zrobić, żeby lala była :D
e300td WDBJF25H7XA924886
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Luzuj po kolei przewody od wtrysków i słuchaj czy przestaje klepać.Klucz zdaje się 14.
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

jak sugerują panewke, to co za problem spuścić olej,zdjąć miske, sprawdzić i mieć jedno wykluczenie z głowy?? pół godziny roboty... szybsza akcja niż z wtryskami ... o pompie nie wspomnę :hyhy: kojarzę, że to świeży nabytek... wylałeś stary olej po jej kupnie, zalałeś nowy i za jakiś czas się zaczęło??
:hyhy:
Obrazek
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

olej byś wymieniony jakieś 3 tyś przed kupnem
klepało od razu, starszemu panu ktoś powiedział ze to stara konstrukcja i mercedesy tak klepią i tak na tym jeździł, nie wiem jak długo

miała być to kiwaczka ale jej wymiana nie wiele dała

póki co jestem uziemniony w domu
ale jak już dojdę do formy to się tym zajmę raz a dobrze
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

wuju, przecież słyszałeś jak powinien chodzić 3.0 Td :P Ty stary lis żebyś uwierzył że to kiwaczka... ajaj :P wtryski beda Cie kosztowały coś koło 8 może 9 stówek zalezy jaki fachowiec... licz 1 tys :) podkładki przelew itp :) ale jak na moja opinie to nie sa wtryski :P od razu Cie mówie że utopisz pare zł żeby była lalka z tym silnikiem :P

[ Dodano: 2014-08-22, 21:39 ]
mam znajomego pompiarza zamawiał mi oryg wtryski boscha
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Awatar użytkownika
_TrotyL_
Posty: 56
Rejestracja: 16 maja 2010, o 19:28
Lokalizacja: Rotterdam
Kontakt:

Post autor: _TrotyL_ »

Wrzuć film nagrany przy otwartej masce, nagraj troche na luzie, nagraj jak go slychac przy okolo 1800obr/min, jak sie wkreca i jak schodzi z obrotów bo to dosc istotne.
Czy jak przytrzymasz go dluzej na 2500 to po odpuszczeniu gazu nie przestaje klepac na kilka sekund?
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328

W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 39 gości