Po wymianie silnika ...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Po wymianie silnika ...
Witam
Mam nastepujacy problem.
Po wymianie silnika auto momentami w ogole nie ma mocy.
Nie chce prawie jechac po czym zatrzymuje sie - auto gasnie,
Ciezko pali i jedzie dalej ... I tak 3 x na 50 km
Od czego zaczac ?
Mam nastepujacy problem.
Po wymianie silnika auto momentami w ogole nie ma mocy.
Nie chce prawie jechac po czym zatrzymuje sie - auto gasnie,
Ciezko pali i jedzie dalej ... I tak 3 x na 50 km
Od czego zaczac ?
BUGIO
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Gdyby to był czujnik wału to by po prostu zgasł ewentualnie przesuwał zapłony i prychał, strzelał. A u Ciebie słabnie a potem gaśnie. Ciekawe co komputerek by zobaczył. Jak nic, to trzeba przejrzeć wiązki.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...
Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien a raczej na pewno
Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien a raczej na pewno
BUGIO
To sa dosc typowe objawy braku paliwa.bugio pisze:Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...
Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien a raczej na pewno
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.
Albo jeszcze słabej iskryKajtek1 pisze:To sa dosc typowe objawy braku paliwa.
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.
Swoją drogą ile kolega ma paliwa w zbiorniku? Może połowe czasem?
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Bylem u elektryka. Po podlaczeniu do komputera pokazaly sie 2 bledy czujnik temperatury - wymienilem
I czujnik polozenia walu - kupilem ale jest o 2 mm za duzy. Stary ma 40 mm a nowy 42. (Numery sie zgadzaja ,sa te same )
Po dluzszym jezdzeniu zauwazylem powtarzajacy sie problem w tych damych sytuacjach. Mianowicie przy dojezdzie do swiatel z duza predkoscia ostro hamujac po czym z biegu numer 2,3 probujac przyspieszac auto slabnie i przechodzi w tryb awaryjny...
Co to moze byc?
Dodam ze wiecej bledow nie ma no i ten czujnik polozenia walu nie zostal wymieniony bo nie pasuje , muslalem o jakiejs podkladce ale nigdzie takiej nie znalazlem
I czujnik polozenia walu - kupilem ale jest o 2 mm za duzy. Stary ma 40 mm a nowy 42. (Numery sie zgadzaja ,sa te same )
Po dluzszym jezdzeniu zauwazylem powtarzajacy sie problem w tych damych sytuacjach. Mianowicie przy dojezdzie do swiatel z duza predkoscia ostro hamujac po czym z biegu numer 2,3 probujac przyspieszac auto slabnie i przechodzi w tryb awaryjny...
Co to moze byc?
Dodam ze wiecej bledow nie ma no i ten czujnik polozenia walu nie zostal wymieniony bo nie pasuje , muslalem o jakiejs podkladce ale nigdzie takiej nie znalazlem
BUGIO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości