Po wymianie silnika ...

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Po wymianie silnika ...

Post autor: bugio »

Witam
Mam nastepujacy problem.
Po wymianie silnika auto momentami w ogole nie ma mocy.
Nie chce prawie jechac po czym zatrzymuje sie - auto gasnie,
Ciezko pali i jedzie dalej ... I tak 3 x na 50 km

Od czego zaczac ?
BUGIO
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

Tryb awaryjny,czym prędzej na kompa do kumatego mechanika. ;)
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

A przy trybie awaryjnym nie powinna wlaczyc sie jakas kontrolka?
BUGIO
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Tryb awaryjny silnika zaswietli Ci CEL czy ekwiwalent, ale jak masz tryb awaryjny przekladni, to nie ma ona zadnej kontrolki.
Te auta maja komputer z pamiecia dla dobrego powodu. Mozesz podpiac kompa i auto Ci powie co mu dolega. :padam:
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

Tak tez zrobie. W poniedzialek pojade na komputer i dam znac

Jeden z mechanikow mowi ze to czujnik polozenia walu?
BUGIO
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Gdyby to był czujnik wału to by po prostu zgasł ewentualnie przesuwał zapłony i prychał, strzelał. A u Ciebie słabnie a potem gaśnie. Ciekawe co komputerek by zobaczył. Jak nic, to trzeba przejrzeć wiązki.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...

Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien :/ a raczej na pewno
BUGIO
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

A nie możesz reklamować sprawy u tego co wymienił Ci silnik?
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

bugio pisze:Camel : no wlasnie bylem z nim na komputerze wczoraj ale elektryk nie mogl sie polaczyc i powiedzial to samo co Ty. Moj mechanik stwierdzil ze wszystko podlaczyl jak nalezy...

Dodam ze dzis w nocy zrobilem ok 200km
Auto tracilo moc minimum z 20 x po czym go wylaczalem
Nastepnie ciezko palil - za kazdym razem wskakiwal na wysokie obroty zaraz po odpaleniu (2000-3000)
Po czym uspokajał sie po minucie i szedl w miare rowno
(Choc nie do konca) wydaje mi sie ze nie szedl jak powinien :/ a raczej na pewno
To sa dosc typowe objawy braku paliwa.
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Kajtek1 pisze:To sa dosc typowe objawy braku paliwa.
Filtry nowe? Ja bym podlaczyl manometr kontrolny na szynie paliwowej.
Albo jeszcze słabej iskry :)
Swoją drogą ile kolega ma paliwa w zbiorniku? Może połowe czasem? :P
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

Paliwo jest na pewno. Filtr oleju jest nowy. Reszta filtrow ma z rok
BUGIO
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

bugio, Masz w Krzyżowicach fachowca od mercedesów.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

Dzieki za informacje. W poniedzialek pojade na konputer i zobaczymy czy cos pokaze
BUGIO
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Roczny fitr paliwa mozesz zmieniac w ciemno, albo podlaczyc manometr. Nie wiesz cos przez ten rok wlewal z paliwem.
bugio
Posty: 21
Rejestracja: 3 lip 2012, o 09:39
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: bugio »

Bylem u elektryka. Po podlaczeniu do komputera pokazaly sie 2 bledy czujnik temperatury - wymienilem
I czujnik polozenia walu - kupilem ale jest o 2 mm za duzy. Stary ma 40 mm a nowy 42. (Numery sie zgadzaja ,sa te same )

Po dluzszym jezdzeniu zauwazylem powtarzajacy sie problem w tych damych sytuacjach. Mianowicie przy dojezdzie do swiatel z duza predkoscia ostro hamujac po czym z biegu numer 2,3 probujac przyspieszac auto slabnie i przechodzi w tryb awaryjny...
Co to moze byc?

Dodam ze wiecej bledow nie ma no i ten czujnik polozenia walu nie zostal wymieniony bo nie pasuje , muslalem o jakiejs podkladce ale nigdzie takiej nie znalazlem
BUGIO
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości