2.9 td cieknie z pompy wtryskowej BOSCH 290TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zobacz czy w miejscu połączenia pompy z silnikiem niema tłustych plam z ropy.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
mogę prosić schemat jak to wygląda, lub numer części tego oringu.Daimler_WAWA pisze:Jak wymieniłem oring głowiczki pompy wtryskowej to znikło ale czy do końca to nie wiem, bo wynająłem samochód.Wiem, że pali na dotyk i nie ma z tym problemu ani brak wycieków
na łączeniu pompy z silnikiem nie widać nic niepokojącego,od rana robię test z butelką (zasilanie z butelki poniżej pompy) zobaczymy co wyjdzie, jestem ciekawy czy powietrze się pojawi,
[ Dodano: 2014-01-05, 13:38 ]
Witam ponownie
Po kilku dniach walki poddaje się, nadal powietrze w przewodach, nie wiem o co może chodzić, jakieś sugestie może macie?
międzyczasie poczyniłem takie próby.
1. test butelki, auto stało na równym, węże doprowadzone do zasilania pompy i powrót w butelce 1litr, auto zapala poprawnie, brak powietrza w przewodach.
2. test butelki auto stało dziobem pod górkę ten sam efekt, czyli wszystko OK
3. postanowiłem wrócić do oryginalnego połączenia, wymieniłem przewody paliwowe na nowe, od pompy do filtra i od filtra do podgrzewacza, wymieniłem też filtr paliwowy na nowy boscha i tak było dobrze 2dni, teraz w przewodach pojawia się powietrze a dziś rano znowu ciężko zapaliło, kilka razy kręcenia.
Z uwagi na fakt, że wcześniej wymieniałem same oringi na przewodach, zakładałem zaworki zwrotne przy samej pompie i na powrocie, ominąłem podgrzewacz, a efektów nie było i nie ma, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
[ Dodano: 2014-01-06, 21:15 ]
I jak, nie ma nikogo do pomocy :zalamany
Pozdrawiam
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
Jeszcze nie, dziś robiłem test butelki z nowymi przewodami paliwa i filtrem.
Efekt taki że w przewodzie ssącym do filtra nie ma paliwa do połowy jego długości już po 4-6h. To jest zastanawiające dlaczego.???? zastanawiam sie nad podstawą filtra, może ona broi, jest to wogóle możliwe????.
Wcześniej na połaczeniu samej pompy nie było czegoś takiego. Przewód ssący i powrotny pełny paliwa.
Efekt taki że w przewodzie ssącym do filtra nie ma paliwa do połowy jego długości już po 4-6h. To jest zastanawiające dlaczego.???? zastanawiam sie nad podstawą filtra, może ona broi, jest to wogóle możliwe????.
Wcześniej na połaczeniu samej pompy nie było czegoś takiego. Przewód ssący i powrotny pełny paliwa.
Pozdrawiam
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
Panowie proszę o pomoc. Mietek 2.9 td 97r i podobnie jak w temacie powietrze w układzie.Jedna wizyta u mechanika tydzień jazdy druga podobnie i w końcu sam znalazłem CHYBA przyczyne małą dziurka w korpusie do którego przykręcona jest pompa. Czy ona tam powinna być od dołu przy prawej nakrętce
[ Dodano: 2014-02-07, 19:53 ]
kaczy365, kaczy365, Dodam ze otwór jest w podporze pompy ale go jakoś bym zakleił tylko czy tam powinna być ropa która wycieka przy próbie odpowietrzenia
[ Dodano: 2014-02-07, 19:53 ]
kaczy365, kaczy365, Dodam ze otwór jest w podporze pompy ale go jakoś bym zakleił tylko czy tam powinna być ropa która wycieka przy próbie odpowietrzenia
kaczy365
kaczy365, Dziś bezpiecznie zakleje ten otwór i zobacze postaram się też zrobić zdjęcie. Dzięki za odpowiedz
[ Dodano: 2014-02-08, 17:55 ]
kaczy365, Zakleiłem otwór i za drugim razem zapelił nistety na kilkanaście sekund. a na łączeniu pompy z podporą pojawiły się pęcherzyki powietrza i to na odcinku centymetra pomiędzy śrubami których nie szło dociągnąć
[ Dodano: 2014-02-08, 17:55 ]
kaczy365, Zakleiłem otwór i za drugim razem zapelił nistety na kilkanaście sekund. a na łączeniu pompy z podporą pojawiły się pęcherzyki powietrza i to na odcinku centymetra pomiędzy śrubami których nie szło dociągnąć
kaczy365
Tego otworu się nie zakleja , puścił Ci simering na wałku pompy, z tego powodu cieknie i się zapowietrza.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
kaczy365, Dzięki za objaśnienie sprawy. Pracuje przy maszynach hydraulicznych ale siłowniki to nie taka pompa i zastanawiam się czy jest trudno wymienić ten simering
[ Dodano: 2014-02-09, 18:43 ]
kaczy365, Mam jeszcze pytanie czeka mnie wyjęcie pompy a ze u mnie mechanicy za tą czynność zaczynają od 400 zł chciał bym wymienić oring pod tą klapką od strony silnika tylko czy ona czymś steruje czy czegoś nie przestawie i chyba jest jeszcze jakaś śruba z oringiem
[ Dodano: 2014-02-09, 18:43 ]
kaczy365, Mam jeszcze pytanie czeka mnie wyjęcie pompy a ze u mnie mechanicy za tą czynność zaczynają od 400 zł chciał bym wymienić oring pod tą klapką od strony silnika tylko czy ona czymś steruje czy czegoś nie przestawie i chyba jest jeszcze jakaś śruba z oringiem
kaczy365
Wyciągasz pompę, ściągaczem demontujesz kółko i wydłubujesz simering, jak masz pompę na stole 10 min roboty. Co do demontażu/montażu pompy to opis jest na forum. Na spokojnie w 4 godz się wyrobisz.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
filipqc1, witaj ja miałem taki efekt kiedy wymieniłem filtr paliwa;/ po kilku dniach okazało się to być banalnie proste w moim przypadku była to miedziana podkładka na śrubie od filtra jak wyjąłem śrubę tak ją położyłem a podkładki nawet nie wziąłem pod uwage hehe kupiłem drugą założyłem i hulała zobacz może u siebie też jej nie masz albo może już się wyrobiła spróbuj groszowa sprawa a może pomóc;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości