E280 4 Matic 97 LPG

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

temat niech będzie,po co ma znikać
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

maclos pisze:Aikas na maila odpisalem
maclos, jakiś problem z pocztą dzisiaj mam :( przeczytam, odpiszę :]

edit:

Udało się, odpowiedź poszła...
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
slaw2000
Posty: 89
Rejestracja: 21 mar 2013, o 08:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: slaw2000 »

W tygodniu była walka z wentylatorami klimy. Temperatura silnika ok, klima klimiła ale wentylator nie włączał się nawet przy 34 stopniach z klimą na max. Pomiar miernikiem i wentylator nie ma przejścia. Na forum jest opis jak to zrobić. Polecam wszystkim. Wentylator ma uzwojenie pancerne, tylko szczotki się zawieszają. Niestety nie znalazłem nic poniżej 350zł. Cała naprawa mnie wyniosła 40zł i 4h roboty. Polecam. W "międzyczasie" wymieniłem pompkę od spryskiwaczy - jakiś debil zamiast wydać parę dyszek na nowy, sztukował ją rurką aluminiową. Sklejanie aluminium z plastikiem....
WDB2102811X000769
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

slaw2000 pisze:jakiś debil zamiast wydać parę dyszek na nowy, sztukował ją rurką aluminiową. Sklejanie aluminium z plastikiem....
ja pier... :zdziwko:
a nowa z HP 46zl w detalu kosztuje. DEBIL który to robił więcej czasu i pieniędzy zmarnował na "sztukę" jaką odstawił niż by fabrycznie nowy produkt tam wsadził.

Jesteś z Poznania - wiesz gdzie jest Suchy Las. Przejedź się tam - 60% poznańskiej giełdy części to ekipy stamtąd - znajdź gdzieś jakiegoś angola którego rozbierają na części i patrosz bo to latanie (od allegro do sklepów on-line i z powrotem cię wykończy). W przypadku napędów 4x4 ważna jest geometria całego układu jezdnego. Jedna oberwana poduszka silnika czy skrzyni i skręca się dany element powodując miliony problemów. Sprawdź i zrób każde mocowanie i tłumienie całego układu napędowego - to powinno wyeliminować wszelkie niepokojące dźwięki i odgłosy dobiegające z niego a przede wszystkim oszczędzi Ci kasy na pseudofachowców którzy już czekają żeby cię kroić za wymiany. To nie jest samochód terenowy żeby to było styrane i zmielone walką w terenie - żeby zniszczyć takie mechanizmy jak quattro czy 4Matic trzeba się na prawdę postarać.
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Bardzo interesujacy temat i podziwiam cie slaw2000, za checi do pracy.
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
paos
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2013, o 23:02
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: paos »

Równiez przejrzałem cały temat. Wiele aut kupywalem ale nie natrafilem na az taka mine. Zwlaszcza ze jak opisales auto kupione od "wielbicieli MB"
Zycze powodzenia i wytrwalosci.
w210 E300 Avangarde
Vin WDB2102251a588823
slaw2000
Posty: 89
Rejestracja: 21 mar 2013, o 08:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: slaw2000 »

No powoli idziemy ku końcowi. Zmieniłem dolny, lewy wahacz i prawą zwrotnicę. Kąt wyprzedzenia lewego sworznia wrócił na miejsce. Kąt pochylenia prawego koła dalej jest do dupy - niestety doszedł jeszcze koszt łożyska. Zwróciłem mechanikowi uwagę że poprzedni właściciel zmieniał lewy dolny i prawy górny wahacz. Zmiana lewego, dolnego pomogła. Popatrzał na prawy górny i mówi że to jakiś wynalazek. Klosiak wymienił 2 wahacze na jakieś cudaczne. Jestem umówiony na 2 września. Zostały jeszcze opony, przewody hamulcowe i to wycie przy 30-40km/h.
WDB2102811X000769
Awatar użytkownika
puławiak
Posty: 876
Rejestracja: 26 lip 2012, o 18:56
Lokalizacja: Puławy

Post autor: puławiak »

Jak go teraz doprowadzisz do takiego stanu jak powinien być to z 10 lat będziesz musiał nim pojeździć bo szkoda będzie sprzedać
Mercedes W210 sedan 99' 2.2cdi- ex
WJ 4.7 V8 - ex
teraz:

Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD V6 220km
Limited 06'
Toyota Camry 3.0 V6
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

puławiak pisze:to z 10 lat będziesz musiał nim pojeździć
A na pewno tyle jeszcze pojeździ :)
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
puławiak
Posty: 876
Rejestracja: 26 lip 2012, o 18:56
Lokalizacja: Puławy

Post autor: puławiak »

Aikas pisze:A na pewno tyle jeszcze pojeździ
Jak nie zardzewieje :hyhy:
Mercedes W210 sedan 99' 2.2cdi- ex
WJ 4.7 V8 - ex
teraz:

Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD V6 220km
Limited 06'
Toyota Camry 3.0 V6
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

puławiak pisze:Jak go teraz doprowadzisz do takiego stanu jak powinien być to z 10 lat będziesz musiał nim pojeździć bo szkoda będzie sprzedać
Ja tez tak myslalem po swoich przygodach, ale zaczely sie nowe... Oby u kolegi sie tak nie skonczyło ;)
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

maclos pisze:ale zaczely sie nowe...
Ale to nie CDI
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

I dobrze :D
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

slaw2000, to z tego co piszesz o wahaczach i innych rzeczach to zaczynam podejrzewać, że mechanicy, którzy wtedy robili samochód musieli mnie oszukiwać (a dokładniej to jeden z nich bo się okazał suma sumarum niezłym kombinatorem) :-/ O ile jeszcze są tam części, które oni wkładali. W zasadzie to w pewnym momencie przestało mi się podobać to co z nim wyczyniali i się od nich wyniosłem. Teraz wychodzi szydło z worka. Potem były już tylko serwisy u Pana Tadeusza (noc). Ale to raczej przeglądy bo nic się innego nie psuło w tym czasie...no możne poza walka z podciśnieniami i przepływomierzem.

W każdym razie - jesteś wytrwały :-) Ja przy tylu usterkach chyba bym od razu sprzedał w całości albo na części. Ja tylu problemów z nim nie miałem.
slaw2000
Posty: 89
Rejestracja: 21 mar 2013, o 08:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: slaw2000 »

No to już grubo przekroczyłem 8 tysi. Teraz była wymiana oliwy w automacie, wymiana wszystkich! łożysk w reduktorze i założyłem sobie hak - oryginalny, wypinany. Autko jedzie ciszej, szczególnie na większych prędkościach. Chociaż skrzynia potrafi lekko szarpnąć przy redukcji na najniższy bieg. Jednak tylko, gdy ostro zapierdzielam i hamuję do praktycznie 0 - tak, jakby się gubiła. Przy spokojnej jeździe jest OK. Wymieniłem górny, prawy wahacz i koło dalej pochylone. Na razie ocena na oko - jeszcze nie byłem na geometrii. Mój mechanik mówi żeby jeszcze raz wymienić zwrotnicę. Dzisiaj pierwszy raz jechałem po autostradzie koło 200 i przyśpieszałem na maksa przy wyprzedzaniu. Zaczyna mi się to podobać. Kasa włożona przepadnie bezpowrotnie ale robię dla siebie i trochę ma mi posłużyć. W międzyczasie kupiłem sobie łódeczkę z silnikiem :) Hak jest, teraz tylko przyczepka i wszystkie zaplanowane zabawki na ten rok kupione.
WDB2102811X000769
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości